Ursusc385

ciagniki rodziny Farmtrac

Polecane posty

lukeczl    1

witam. zamierzam kupić farmtraca 675DT+tur jako ciągnik "na średniego". szukałem jakichś cenników dodatkowego wyposażenia bo nie wiem co można mu dołożyć i ile by to kosztowało. Szukałem na stronie fabr. ale tam tylko podstawowe jest podane. jeśli by ktoś dysponował jakimś cennikiem (nie musi być aktualny)dodatkowego wyposażenia to był bym wdzięczny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pablorolnik    2

A co naprzykład byś chciał wiedzieć ? Bo mam cennik z dnia 16.02.2010 r.


Farmtrac 690 DT i Farmtrac 675 DT + Tur Ł-104 i Ursus C-360-3P siła pociągowa 43 ha gospodarstwa.
Zapraszam wszystkich z mazowieckiego (i nie tylko) do znajomych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukeczl    1

najbardziej mnie sersze gumy interesują dodatkowe obciążniki i nne rzeczy o których nie wiem a można go doposażyć jak możesz to napisz tu albo wyslij na lukec@o2.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pablorolnik    2

Komplet obciążników przednich 172 kg - 860 zł.

Komplet obciążników tylnich 206 kg - 960 zł.

Dodatkowy zestaw obciążników przednich 88 kg - 550 zł.

Ogumienie niskoprofilowe 320/70R24, tył 480/70R30 - 2200 zł.

Jak byś jeszcze coś chciał to pisz.


Farmtrac 690 DT i Farmtrac 675 DT + Tur Ł-104 i Ursus C-360-3P siła pociągowa 43 ha gospodarstwa.
Zapraszam wszystkich z mazowieckiego (i nie tylko) do znajomych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukeczl    1

czy jest możliwość zainstalowania siedzenia "grammer" pneumatycznego niepodobają mi sie również te 4ramienne felgi jak we włdimircu ale tego raczej nie da sie zmienić za dopłatą ;D. aha jeszcze dźwigania sterowania podnośnika z tyłu kabiny i większy udźwig mnie by interesował.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pablorolnik    2

W cenniku nie ma możliwość zainstalowania siedzenia "grammer". Felgów nie można zmienić. Dźwigania sterowania podnośnika z tyłu kabiny jest w standardzie. Można zamówić jeszcze dodatkowy siłownik do podnośnika ale ceny nie znam.


Farmtrac 690 DT i Farmtrac 675 DT + Tur Ł-104 i Ursus C-360-3P siła pociągowa 43 ha gospodarstwa.
Zapraszam wszystkich z mazowieckiego (i nie tylko) do znajomych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tompil    3968

Co do dźwigni sterowanie podnośnikiem z tyłu kabiny to ja w swojej 80 nie mam, może występuje tylko w większych modelach.

Z siedzeniem pneumatycznym próbuj dogadać się bezpośrednią z sprzedawcą, jeśli będzie konkretny to załatwi Ci to.

Zaś w sprawie większego udźwigu, to też zastanawiałem się nad dodatkowym siłownikiem, ale to było przed tym jak przejechałem się z pługiem tur 4 skibowym na sprężynach. Udźwig był wystarczający, waga pługa chyba 960 kg na tabliczce. Ale ciągnik jest lekki i większy udźwig nie sprawi, że podniesiesz więcej. Z agregatem kos, coś około 1050 kg, jeszcze gorzej buja, trzeba delikatnie gazem operować, a mam założonego tura, wcześniej był komplet obciążników i sprawa wygląda podobnie. Więc myślę, że nie warto zwiększać w nim udźwigu.

Jeżeli zamierzasz podnosić coś długości pługa, ważącego ponad 1 tonę, to myśl o większym modelu niż 675, bo nie będziesz zadowolony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal6795    0

nie wiem jak u was ale u mnie kabina nie lata ani maska. Dżwignie od przełączania biegów fakt że są krótkie ale mi nie przeszkadzają ponieważ mam długie ręce, biegi lekko wchodzą. Fajnie by było jakby większość wypowiedzi była od właścicieli lub użytkowników tych traktorów a nie przeczytane jakieś artykuły w gazetach a teraz nimi świecą. A co do masy to się zgodze ale co za problem dociążyć ja tak zrobiłem i nie narzekam. To samo z ogumnieniem ale ogólnie farmtrac w standardowej wersji to odstrasza wyglądem ale jak go wyposażyć to już budzi niezłe zainteresowanie.

 

 

 

 

 

dobrze gada niech wypowiadają sie ci którzy mają takie ciągniki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
semos    77

a jakie opony polecacie na przód do ciągnika 675dt który będzie pracował z turem

 

Czy te 320/70R24 to będzie wystarczające?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pablorolnik    2

Który model Farmtraca polecacie 670 DT czy 675 DT ? Traktor będzie pracował na 40 ha jako pomocniczy z turem.


Farmtrac 690 DT i Farmtrac 675 DT + Tur Ł-104 i Ursus C-360-3P siła pociągowa 43 ha gospodarstwa.
Zapraszam wszystkich z mazowieckiego (i nie tylko) do znajomych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pablorolnik    2

Mam zamiar na następny rok wziąć.


Farmtrac 690 DT i Farmtrac 675 DT + Tur Ł-104 i Ursus C-360-3P siła pociągowa 43 ha gospodarstwa.
Zapraszam wszystkich z mazowieckiego (i nie tylko) do znajomych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukeczl    1

traktor ma pracować jako pomocniczy przy hodowli bydła. tzn do paszowozu byłby zapięty przede wszystkim, jak miałby ładowacz to w sezonie pracowałby przy belach bo mam tura 2A przy c360 ale ten ciągnik to na twardym podłożu sobie radzi a ja mam łąki raczej podmokłe to w tym roku była masa problemów trzeba było cyklop ściągać. te gumy na przodzie mnie jeszcze korci żeby były szersze jak 320 bo u nas na wiosce ma 4514+tur4 z takimi i nie wytrzymują(pękają)to wolałbym tak 360-380 to na ten ciągnik już by były dość szerokie. podobny nht5030(NIE TD5030)ma właśnie 360 na przodzie. nie widzę u niego też WOM 540E a wiem że 685DT ma możliwość a ja wolałbym te zamiast 1000obr./min to jak by dobrze gadał to może by i to sie udało załatwić.

 

wuj ma 4514+tur i ft80 2005r jeden z pierwszych na rynku wtedy. przerobione 2500mth i nie narzeka na nic. wymienia tylko oleje i szyby;D i pracuje na ok. 45ha przy bydle i twierdzi że by go nie zamienił na inny.a co do komfortu to aż tak wielkiej różnicy nie ma jak "niektórzy" krzyczą. pracowałem JD5620 i tym ft80 i jedyne co przemawia n + dla JD to ten rewers ELH i skrzynia powerquad ale już inna bajka bo tam elektronika się wkrada a tu jest wszystko prościutkie, a w kabinie JD wcale nie jest tak cicho - porównywalny poziom hałasu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus3502PL    2

W kabinach farmtraców jest bardzo cicho , a do tego sielniki Perkinsa są same z siebie ciche , farmtrac nie odstaje tak od innych np jd itp tylko ze na jd i innych przemawiają skrzynie tak jak kolega pisze Powerquad itp ale tak to porządny ciągnik prosty w obsludze i bardzo oszczedny


www.agromarchobrzany.pl.tl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelwlosty    6

W kabinach farmtraców jest bardzo cicho , a do tego sielniki Perkinsa są same z siebie ciche , farmtrac nie odstaje tak od innych np jd itp tylko ze na jd i innych przemawiają skrzynie tak jak kolega pisze Powerquad itp ale tak to porządny ciągnik prosty w obsludze i bardzo oszczedny

Oj z tym stwierdzeniem że w ft jest cicho to się z tobą nie zgodzę bo jak wsiadłem ze swojego do zetora 6340 to aż się zdziwiłem .Mój jest z 2009 roku


Sprzedam oponę do beczkowozu !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus3502PL    2

a Ty masz z silnikeim Forda czy Perkinsa ? bo silniki Forda są troche glosniejsze , od 2009 r moze sie cos zmienilo pod względem ciszy lub może tez byc to ze kabina moze byc dokladniej wykonana bo w ft są 2 kabiny montowane jaką ty masz >?


www.agromarchobrzany.pl.tl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mf255    0

Czy silnik w farmtrackach z perkinsem jest sterowany elektronicznie, czy mechanicznie (cięgłem/linką)? Czy odnotowano jakieś problemy z instalacjami w tych ciągnikach?


NIE ODPOWIADAM NA GG!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pablorolnik    2

Ja w swoim Farmtracu 690 DT mogę swobodnie rozmawiać z drugą osobą przez telefon.


Farmtrac 690 DT i Farmtrac 675 DT + Tur Ł-104 i Ursus C-360-3P siła pociągowa 43 ha gospodarstwa.
Zapraszam wszystkich z mazowieckiego (i nie tylko) do znajomych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelwlosty    6

a Ty masz z silnikeim Forda czy Perkinsa ? bo silniki Forda są troche glosniejsze , od 2009 r moze sie cos zmienilo pod względem ciszy lub może tez byc to ze kabina moze byc dokladniej wykonana bo w ft są 2 kabiny montowane jaką ty masz >?

Silik perkinsa a kabinę mam tą pośrednią ze starymi zegarami ale ma te nowsze błotniki


Sprzedam oponę do beczkowozu !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus3502PL    2

to chyba masz sokóŁke , te kabiny obcenie bardzo ciche , a silniki są sterowane mechanicznie , czekamy na nowe modele


www.agromarchobrzany.pl.tl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez asdos
      Posiadam ciągnik Escort 450 bez wspomagania. Porażka. Chciałbym założyć wspomaganie do tego ciągnika. Prosiłbym o pomoc jak zamontować silownik, pompę olejową wspomagania. Prosiłbym o doradztwo oraz zdjęcia jak to jest zamontowane w ciągnikach wychodzących z wspomaganiem fabrycznym. 
    • Przez krzychu1271
      Bardzo proszę o opinię użykowników tych ciągników, szczególnie intetesuje mnie opinia o silniku, jest to ford 76 KM. Zastanawiam się nad zakupem tego modelu, jakie są różnice w użytkowaniu między 675 z silnikiem perkinsa. Zauważyłem, że 680 robiony jest na napędzie z 690, więc ma lepsze parametry, chociażby obroty wom 540E a jednocześnie jest tańszy od 675. Gdzie więc jest haczyk.
    • Przez huard
      Witam mam taki mały problem a dokładnie w farmtraca 555dt ubywa mi oleju w zbiorniku od wspomagania niby nie ma żadnego wycieku ale oleju ubywa co to może być za przyczyną?
    • Przez Patroko3491
      Autorska przeróbka kabiny od C-360. Co myślicie o takim zestawieniu?



    • Przez Hydrant0793
      Dzień dobry mam problem z odpaleniem farmtraca  680 dtn po przekręceniu kluczyka słychać tylko cykanie w rozruszniku  a nie ciągnie i panel cały gasnie . Przejrzałem już klemy ,masę ,aku naladowane . Wie wiem w czym problem może jakiś przekaźnik od odpalania siadł. Dodam,że na krótko da się go odpalić więc rozrusznik dobry
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj