Ursusc385

ciagniki rodziny Farmtrac

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
drzewis98    8
108 tyś wersja podstawowa 675td, plus 2,4 tyś opony plus 2,3 tyś obciążniki plus 800zł cbm plus jakieś tam pierdółki jak kogut radio czy coś tam, i taka cena prodcuent ai od tego oczywiście można dostać rabat, to że teraz wprowadzili jakieś tam upsuty fabryczne i dielerzy dają duże rabaty, bo farmtrack liderem sprzedaży nie jest to może i teraz jest tańszy nie pytałem to nie wiem ile obecnie kosztuje, ale rok temu każdy dieler taką cene śpiewał, a co do exploatacji, to zapomniałeś napisać o filtrze paliwa :mellow: a turdusem można zalewać również sdf czy jd bez żadnych problemów, a filtr oleju czy inne filtry do sdf kosztują podobnie :lol: zachodni silnik to i zachodnie materiały exploatacyjne, nie udowodnisz mi że serwis farmtracka jest tańszy jak agroplusa, zgodze się że starego ursusa 5714 będzie tańszy o te filtry które pewnie po 9 zł mozna kupić tak jak do 3512 i innych starych modeli ursusa i w skrzyni filtrów nie ma (chociaż nie jestem pewien bo nie mam) czy belarusa, bo tam chyba filtr oleju jest tylko odśrodkowy,

musze ci współczuć dilerów w twoich stronach, filtr paliwa(80zł) kolego zmienia sie co 1500 mtg, dla mnie obsługa i koszt eksploatacji jest tani, serwis jak porzyjeżdżał, nie wiele kroił, niestety coś za coś jak ktos sie podejmuje kupna nowego traktoru musi sie z tym liczyć że na starym spalonym oleju jeździł nie będzie i czy to ursus czy belarus olej itp. trzeba zmieniać, a co do ceny eksploatacji nie porównywałem sdf czy jd(ale napewno lepszymi olejami zalewają nowsze modele) bo troche wiecej jest marek ciągników, a dla mnie np. serwis agroplusa byłby droższy o wiele bo niemam blisko siebie dilera który sprzedaje a za dojazd sie liczy, więc nie dla każdego serwis musi byc tańszy, a u Ciebie moze byc na odwrót;)pozdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

dlaczego współczuć? przecież taka jest cena producenta, a od tego oczywiście coś tam z 10 tyś można urwać, wiem że 80tka a 675dt mają dużą różnice w cenie, a u nas dieler ten sam ma sdf i farmtracka i za jedne i 2gie łoją ostro na przeglądach, a olej równie dobrze możesz zalać lepszy i do farmtracka jak i agroplusa zalać turdusem

ps. naprawde filtr paliwa zmienia się w farmtracku co 1500mtg - niewierze!!!! musi być jakiś filtr wstepny czy coś w tym stylu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kluch369    30

Co 300mtg należy wymienić

- olej silnikowy i filtr oleju

- filtr oleju hydraulicznego

Co 600mtg należy wymienić

- wkład zewnętrzny filtra powietrza (duży)

- filtr paliwa

- olej w zbiorniku hydrostatycznego układu kier.

Co 1200mtg lub co rok, należy wymienić

- olej w tylnym moście

- olej w przednim moście i zwolnicach przednich

 

A teraz ceny filtrów podane przez producenta:

 

do hydraul.HP-10.3..........................................45 zł

Do silnika Perkins Powerpart 2654407...............47 zł

Do paliwa Perkins Powerpart 26550005..............100 zł

filtry powietrza

mały P.T.No.D5NN-9R500-A.............................35 zł

i duży PT.NO.D10084170-A................................100 zł

no i olej texaco................................................12zł/l

 

Teraz możecie sobie podsumować :mellow:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
drzewis98    8

wszystkich naraz rzeczy nie wymieniasz co 200-250mtg, ja zamierzam na 1500 mtg wymienie dopiero filtr paliwa to jest jakis wkład oczyszczania, a co do filtra od powietrza mam juz zamówiny i przy bierzącym przegladzie wymienie, głównie zależy jak długo wykorzystywany jest ciagnik ja rocznie nabijam przeszło 500 mtg, w tym roku chyba wiecej nastukam, ale są tacy co na rok maja przebieg 200 mtg i nie muszą często robić przeglądów(i to jest pytanie czy opłaca sie kupno ciągnika który sie spłaca przez długie lata)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

Te z silnikiem Perkinsa napewno mają po lewej stronie na silniku <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dom    1

Niewiem co to za awaria. Jedziłem tym ciągnikiem. Biegi wchodzą lekko tylko 2 na 3 troche cieżko było przełaczyć. Moim zdaniem wadą tego ciągnika jest jego mała masa raz z kolegą owijaliśmy bale i ciagnik prawie sie przewrócił podczas podwózki balów. Ciagnik jest bardzo zwrotny zaleta przy turze. Ciagnik poza pracą z turem chodzi w transporcie. Zwózka bel słomy kiszonki, zboża, ziemniakow itp. Sieję zborze czasami chodzi z prasą jak mtz jest zajęty. A tak to co 2 dni przywozi słomę i sianokiszonkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

Mała masa to wada? do prac o których pisałeś mała masa to ogromna zaleta i zachodni porducenci robią ciągniki w tej mocy nawet lżejsze, oczywiście TEJ klasy a jak ktoś porównuje farmtracka z mtz 82 czy u914 to już inna kwestia, ale farmtrac ma przecież taką samą masę jak agroplus 77 czy case jx więc nie przesadzajcie z tą masą, jechałem r3 kilka kilometrów za farmtrackiem 80 i wadą to jest jego mała prędkość maksymalna i "skoczność" (ale może to przez tura) bo na 5tce nie mogłem za nim jechać bo obroty za niskie by były i "rowerowe" przednie opony to pomyłka do tura w "tegoroczne" łąki - własciciel bardzo nażekał że się zapada - a wy chcecie jeszcze większej masy!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
drzewis98    8

hehe ja naszczęście mam szerokie lacze i w tym roku farmtrac miał niezłe testy na łakach torfowych jak i zalanych spisał się znakomicie, co do prędkości to nie jest źle bynajmniej u mnie, jak miał tura to przy duzej predkosci miał prawo skakać dlatego najlepiej brac tura z amortyzacją siłowników tak nie skacze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dom    1

masę może ma dobrą. Tylko jest troche zakrotki do tura.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

jak za krótki, rozstaw osi ma kilka cm wiekszy od proximy, agroplusa czy nh td :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1565
masę może ma dobrą. Tylko jest troche zakrotki do tura.

 

Krotki to też dobrze, bo jest zwrotny :rolleyes: i w ogole o jakim modelu piszesz ?

Też że jest lekki to zaleta, bo na podmokłych łąkach nie będzie się tak zapadać :huh:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mister    54

Właśnie krótki ciągnik jest lepszy niż długi. Zazwyczaj lepiej zwrotny- ogromna zaleta przy pracy z turem, nie trzeba tak na wszystko uważać i ,,zadawać''.

@drzewis98 Każdy ciągnik przy dużej prędkości się będzie inaczej zachowywał i ,,skakał''

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
proxy8441    245

czym dłuzszy ciagnik to lepiej do cieżkich maszyn zawieszanych, to tak jak z wagą. a co do Farmtraców to w mojej okolicy sa powszechne w małych firmach budowlanych jedyna zaleta to właśnie silniki perkinsa i przednie mosty carraro kture równiez wykorzystuje Zetor! :D


My siejemy, a Bóg daje plony

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
benek    0

Mam pytanie o Model 545 DT podoba mi sie bo ma 39,5 konika a jest z przednim napędem a cena też przystępna

Do sedna jak się sprawuje i oraz awarie takie sprawy


....................Jo Władzia miołym mom i mieć bydę.................
.........I jeszcze coś t25a to moc i siła której 30-stka się nie ima............

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

mam takie małe pytanie do posiadaczy Farmtracków

miał ktoś awarię pompki paliwowej tej elektrycznej co jest koło filtra paliwa??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez asdos
      Posiadam ciągnik Escort 450 bez wspomagania. Porażka. Chciałbym założyć wspomaganie do tego ciągnika. Prosiłbym o pomoc jak zamontować silownik, pompę olejową wspomagania. Prosiłbym o doradztwo oraz zdjęcia jak to jest zamontowane w ciągnikach wychodzących z wspomaganiem fabrycznym. 
    • Przez krzychu1271
      Bardzo proszę o opinię użykowników tych ciągników, szczególnie intetesuje mnie opinia o silniku, jest to ford 76 KM. Zastanawiam się nad zakupem tego modelu, jakie są różnice w użytkowaniu między 675 z silnikiem perkinsa. Zauważyłem, że 680 robiony jest na napędzie z 690, więc ma lepsze parametry, chociażby obroty wom 540E a jednocześnie jest tańszy od 675. Gdzie więc jest haczyk.
    • Przez huard
      Witam mam taki mały problem a dokładnie w farmtraca 555dt ubywa mi oleju w zbiorniku od wspomagania niby nie ma żadnego wycieku ale oleju ubywa co to może być za przyczyną?
    • Przez Patroko3491
      Autorska przeróbka kabiny od C-360. Co myślicie o takim zestawieniu?



    • Przez Hydrant0793
      Dzień dobry mam problem z odpaleniem farmtraca  680 dtn po przekręceniu kluczyka słychać tylko cykanie w rozruszniku  a nie ciągnie i panel cały gasnie . Przejrzałem już klemy ,masę ,aku naladowane . Wie wiem w czym problem może jakiś przekaźnik od odpalania siadł. Dodam,że na krótko da się go odpalić więc rozrusznik dobry
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj