Ursusc385

ciagniki rodziny Farmtrac

Polecane posty

plapla123    8

Panowie muszę wymienić akumulator w  ft 690 orginalny jest 170 ah 950 a czy można zastosować akumulator mniejszej mocy .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1226    1587

A czemu chcesz mniejszej mocy , żeby w mróz miał problem z rozruchem?  Moja sugestia to; Ah wystarczy ale Amper to może być więcej najlepiej 1100A. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
soltys48    19710
1 godzinę temu, plapla123 napisał:

Panowie muszę wymienić akumulator w  ft 690 orginalny jest 170 ah 950 a czy można zastosować akumulator mniejszej mocy .

taki potwór?? w kingu mam120Ah i 900A

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
plapla123    8

Taki był założony fabrycznie mam go 10 lat i jak temperatura spadnie po niżej zera to bardzo wolno kręci mimo doładowania przez prostownik ale jak taki jest zalozony od nowości to nie ma co zmieniać na mniejszy . Jak ci się sprawuje King i czym się różni od ft 690 .

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1226    1587

Dlatego ci napisałem bierz więcej Amper wtedy będzie szybciej kręcił. 

A co do marki to teraz trudno coś polecić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
soltys48    19710
2 godziny temu, plapla123 napisał:

Jak ci się sprawuje King i czym się różni od ft 690 .

 

Jest słabszy bo to 675

Z awarii to łożysko wyciągowe od sprzęgła poszło przez brak smarowania

No i 3 szyby z kabiny

Ciągnik jest z turem pracuje codziennie przy bydle 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

A to co z tymi szybami ? Fabrycznie pękały czy coś im pomogło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rbtm    1

Witam interesuje mnie ciągnik farmtrack 6050c na dofinansowanie może ktoś coś o nim napisać bo w internecie zero informacji jak to się sprawuje co to za silniki jakie usterki itp

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Yoda    535

Ciagnik według opisu prosty jak budowa cepa. Do tego tani. Jak taki ma być to warto kupić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MF675ursus    1453

Na dofinansowanie- nie chwalą się jaką normę emisji spalin spełnia, sprawdź to żeby problemów nie było

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tompil    3968

Zauważyłem dziś w FT 80 że koło od sprężarki ma duży luz i ruszając ręką buja się na boki. Gdy załączę na sprzęgle sprężarkę to się usztywnia i już nie ma luzu. Próbowałem wyciągnąć sprzęgło z kołem, ale po odkręceniu tych 4 śrub wysuwa się około 1 cm z sprężarki i dalej nie chce  wyjść.  Jak się do tego dobrać? Jest tam jakieś łożysko, czy to sprzęgło siada? Może ktoś sprawdzić czy u Was też jest taki luz na rozłączonym sprzęgle?

Całość wygląda tak, trochę droga sprawa jak na farmtraca.

https://www.olx.pl/oferta/sprzeglo-sprezarki-farmtrac-farmtrak-CID757-ID5H0uP.html

http://www.sklep.pakrol.pl/ciagniki-farmtrac/1577-s.html

 

Edytowano przez tompil

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rbtm    1

No właśnie z tą emisja spalin teraz cyrki wychodza jakies nowe przepisy weszły od stycznia czy cholera wie.. dzwoniłem za fergusonem 350 na Śląsk i gościo mówi żeby dopytać w agencji czy przejdzie bo ciągnik jest już zarejestrowany (nowy 2mth zrobione, model 2019) importowany spoza unii europejskiej.

A jeśli chodzi o farmtracka kolega radzi żeby się nie pakować bo nie wiadomo jak z częściami i szukać mniejszy w tych pieniądzach ale z silnikiem Perkinsa typu Lovol M354 (też by zdał egzamin u mnie) i niby normy Euro IIIA spełnia ale czy przejdzie cholera wie.. 

Dzięki za informacje. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tompil    3968

W Farmtracach jest polska sprężarka firmy FOS Polmo Łódź. Najtaniej znalazłem tu sprzęgło:

https://www.tymula.com.pl/index.php?p366,zespol-sprzegla-sprezarki-601-17-975-i-601-17-977

Łożyska w sprzęgle nie da się samemu wyjąć, ale można wysłać do tej firmy i regenerują te sprzęgła.

 

Co do kupna nowego na dofinansowanie to ciągnik nie mógł być wcześniej zarejestrowany na dealera. Jeśli można go zarejestrować to znaczy, że spełnia obowiązującą normę emisji spalin. Kluczowa jest data rejestracji, a nie wyprodukowania.

Edytowano przez tompil
  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Normy spalin każdy spełnia tam gdzie teraz brałem stało kilka takich małych i jak za każdym razem byłem to były iine a to z kabiną a to bez i mówi że ida dobrze i biora je na te małe gospodarstwa dofinansowanie te 60 tysi 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
soltys48    19710
1 godzinę temu, Ursusc385 napisał:

No i jest ft 675 który wykręcil 27 tys mth i chodzi 

A podobno to gówno hinduskie do niczego się nie nadaje 🤔

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lisutom    0
Dnia 7.06.2014 o 11:40, wojciech675DT napisał:

koledzy problem mam na wyświetlaczu mi wskaźniki nie działają i wyświetlacz mtg czasem sie to naprawi czasem nie czasem sie pali tylko kontrolka od ładowania czasem nic a czasem jest ok ale też kontrolka od ładowania sie świeci światła wszystko jest ciągnik pali jak światła zapale to na desce sie wyświetla ale tylko kontrolka świateł a np napędu nie albo ręcznego wie ktoś co jest odpowiedzialne za to jakaś kostka czy bezpiecznik kostki sprawdziłem bezpieczniki też ok wieczorem wezmę miernik zobaczę czy alternator ładuje musi być coś luźne bo czasem sie to naprawi tylko nie moge dojść co

Mam ten sam problem. Zauważyłem, że wyłączenie wskaźników następuje po spadku ciśnienia do poziomu w którym otwiera się zawór do pompowania kół (nie wiem jak to się nazywa). Wygląda to tak: Po włączeniu zapłonu nie dzieje sie nic poza pompką paliwa. Wskaźniki są martwe, brak wskazań motogodzin na lcd. Po odpaleniu i dodaniu gazu uruchamia się tablica i wszystko działa. Jednak do czasu... redukcja ciśnienia poprzez wielokrotne wciśnięcie pedału hamulca (na wskaźniku ten poziom oznaczony małym manometrem) powoduje wyłączenie calej tablicy rozdzielczej i wyświetlenie kotrolki akumulatora wraz z ostrzeżeniem o niskim ciśnieniu w układzie. Gdy dobije powietrza kontrolki gasną a cała tablica pracuje prawidłowo. Co zrobiłem: rozkręciłem tablice z zegarami i poprawiłem każdy lut. Poprawiłem połaczenia wszystkich kostek pod deską i jedną pod kabiną. Poprawiłem połączenia klem. Sprawdziłem ładowanie, jest ok >14V. Wnioskowałem, że dzieje się tak przez czujnik ciśnienia - ten przy butli...  jednak niesłusznie. Po odłączeniu 1 przewodu, wskazanie ciśnienia na zegarze na maxa. -obwód pomiaru ciśnienia odłączony. Jednak po rozładowaniu ciśnienia tak jak wcześniej zegary uruchamiają się ponownie. Proces uruchamiania wygląda jak start po włączeniu zapłonu, czyli napis farmtrack i później mtg. Panowie ratujcie, brakuje mi pomysłu, zero schematów do tego, pomierzyłem napiecia na złączach tej tablicy, gdy pracuje i nie. Ciężko o wnioski bo nie wiem co od czego. Kontrolki świateł pracują prawidłowo, nqtomiast wyłącza się wszystko to czym steruje układ mikrokomputera. Czyli np gdy nie działa tablica z zegarami nie ma sygnalizacji załączenia napędu itp. Może autor cytatu uporał się z tym problemem. Proszę o pomoc. Dzięki!

Edytowano przez lisutom
Rozbudowanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Yoda    535

Może ktoś podesłać z instrukcji opis instalacji elektrycznej? Mam w książce schemat ale brakuje mi opisu (załącznik 4). Zginęły mi nagle światła: mijania, pozycję, długie. Bezpieczniki w porządku, muszę szukać dalej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez asdos
      Posiadam ciągnik Escort 450 bez wspomagania. Porażka. Chciałbym założyć wspomaganie do tego ciągnika. Prosiłbym o pomoc jak zamontować silownik, pompę olejową wspomagania. Prosiłbym o doradztwo oraz zdjęcia jak to jest zamontowane w ciągnikach wychodzących z wspomaganiem fabrycznym. 
    • Przez krzychu1271
      Bardzo proszę o opinię użykowników tych ciągników, szczególnie intetesuje mnie opinia o silniku, jest to ford 76 KM. Zastanawiam się nad zakupem tego modelu, jakie są różnice w użytkowaniu między 675 z silnikiem perkinsa. Zauważyłem, że 680 robiony jest na napędzie z 690, więc ma lepsze parametry, chociażby obroty wom 540E a jednocześnie jest tańszy od 675. Gdzie więc jest haczyk.
    • Przez huard
      Witam mam taki mały problem a dokładnie w farmtraca 555dt ubywa mi oleju w zbiorniku od wspomagania niby nie ma żadnego wycieku ale oleju ubywa co to może być za przyczyną?
    • Przez Patroko3491
      Autorska przeróbka kabiny od C-360. Co myślicie o takim zestawieniu?



    • Przez Hydrant0793
      Dzień dobry mam problem z odpaleniem farmtraca  680 dtn po przekręceniu kluczyka słychać tylko cykanie w rozruszniku  a nie ciągnie i panel cały gasnie . Przejrzałem już klemy ,masę ,aku naladowane . Wie wiem w czym problem może jakiś przekaźnik od odpalania siadł. Dodam,że na krótko da się go odpalić więc rozrusznik dobry
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj