Ursusc385

ciagniki rodziny Farmtrac

Polecane posty

Gość 30pawel   
Gość 30pawel
Mi heritage też się podobają ale ft i ursus biją się o tych samych rolników. po ch.. ursus jebn.. tą najmniejszą serię? Ani ft ani ursus na tym się teraz nie do robią. konkurecja bez sensu. Ft powinien zająć się właśnie ciagniami do 80km a ursus wzwysz. Przynajmniej nie wchodzili by sobie w drogę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MF675ursus    1450

Robią, bo chcą zarobić też na komunalnych/warzywach/badylach. Komuny już nie ma, nie zabronisz firmą konkurować 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość 30pawel   
Gość 30pawel
Osobiście to wybrał bym Ursusa pomimo tego ze droższy i pomimo tego że heritage mi sie podobają. ft powinien zająć się escortem a nie pchać się w 9120 to był ich błąd i tu dużo kasy utopili.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Yoda    535

Ursus zobaczył że farmtrac w połączeniu perkins + carraro to hit to sam zaczął składać. Farmtrac 675 to samo co ursus 380 ale jednak ursus sie lepiej sprzedaje ze względu na przywiązanie do marki. Zrobił ktoś chociaż ze 2-3 tys mth 9120 że juz psy wieszacie na tym ciągniku?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość 30pawel   
Gość 30pawel
nikt psów na 9120 nie wiesza ale jak stać ich na wystawienie tylko heritage to co można sobie pomyśleć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Yoda    535

Że myślą logicznie? Dzisiaj opłacalnośc jest taka, że sprzedaja się ciągniki tanie a heritage zapełnia lukę w mocach poniżej 80 KM. Powyżej pewnie każdy wybierze belarusa jak bedzie szukał tani prosty ciągnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość 30pawel   
Gość 30pawel
Możliwe że myślą logicznie bo mechaniczne ciagniki wracają do łask.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymus690DT    2

Zwróci uwagę czy teraz jest smarowanie sprzęgła w 690 bo jak trochę popracuje to ciężko chodzi.  Opinie są różnie, jednym niby się czasem coś psuje, a u mnie prawie 5 lat, 3k motogodzin i jedyne co wymieniane to linka od sprzęgła i podnośnika. Do ładowacza dobry ciągnik bo zwinny tylko tył obciążyć jak ciężkie bele. 

Edytowano przez szymus690DT

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymus690DT    2

Już tak, ale robiłem to we własnym zakresie. Jak jest smarowanie do tego linka ze smarowaniem i można działać. Przeważnie przy robieniu sprzęgła smarowanie sobie dokładali, ale pewnie i w fabryce założą jak zagadasz. Idzie się z chłopakami z Mrągowa dogadać. Ogólnie ciągnik dobry. Ja nie żałuję zakupu i jestem na tyle zadowolony, że poważnie rozważam zakup modelu 9120.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Smoka    2

Ok.

Tu u siebie dostałem propozycję na 150 tys na szerokim ogumieniu z turem i obciążniki na koła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1565

Na jakiej skrzyni bo coś teraz w internetach piszą o 12x12 w 690dt? Smarowanie tulei od jakiegoś czasu jest fabrycznie zakładane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1565

12x12 to jest za mało w tym ciągniku, jeszcze na skrzyni 40km/h to całkowicie porażka.

 

PWR ciekawy temat, sam się dziwie, że tak cicho o nim...

 

Ostatnio oglądałem nowego KINGA to nie powiem chyba parę gorzkich słów wzięli sobie do serca, bo sporo poprawek na wielki + jest. Sprężarka załączana z przycisku w kabinie. Poprawione nawiewy oby tak dalej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Smoka    2

Co ty mówisz prawie każdy ciągnik ma 12  new Holland czy case sam posiadam case z taką skrzynia i jest wystarczające 

ma 3 zakresy po 4 biegi to jest wystarczające 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymus690DT    2

No jednak gdyby w tym 12/12 był jeden półbieg to spoko. Chyba new holland starsza wersja TD ma takie skrzynie. No ja cały czas czekam to moment w którym będzie można np. wybrać czy skrzynia całkowicie mechaniczna czy z półbiegami i elektrohydraulicznym rewersem. Coś takiego by dostał model 9120 to dopiero byłby wielki +

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1565

Mam 690tkę z 24x24 i mam 675 z 12x12 także swoje wiem. Nie wyobrażam sobie 690tki bez reduktora na skrzyni 12x12

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymus690DT    2

W orce jednak się przydaje skrzynia 24/24 i reduktor. Jak będzie miał ciężko to bieg niżej będzie znacznie wolniej i z baku pójdzie trochę. A dużo chcą dopłaty za skrzynię 24/24? Pytałeś może? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez asdos
      Posiadam ciągnik Escort 450 bez wspomagania. Porażka. Chciałbym założyć wspomaganie do tego ciągnika. Prosiłbym o pomoc jak zamontować silownik, pompę olejową wspomagania. Prosiłbym o doradztwo oraz zdjęcia jak to jest zamontowane w ciągnikach wychodzących z wspomaganiem fabrycznym. 
    • Przez krzychu1271
      Bardzo proszę o opinię użykowników tych ciągników, szczególnie intetesuje mnie opinia o silniku, jest to ford 76 KM. Zastanawiam się nad zakupem tego modelu, jakie są różnice w użytkowaniu między 675 z silnikiem perkinsa. Zauważyłem, że 680 robiony jest na napędzie z 690, więc ma lepsze parametry, chociażby obroty wom 540E a jednocześnie jest tańszy od 675. Gdzie więc jest haczyk.
    • Przez huard
      Witam mam taki mały problem a dokładnie w farmtraca 555dt ubywa mi oleju w zbiorniku od wspomagania niby nie ma żadnego wycieku ale oleju ubywa co to może być za przyczyną?
    • Przez Patroko3491
      Autorska przeróbka kabiny od C-360. Co myślicie o takim zestawieniu?



    • Przez Hydrant0793
      Dzień dobry mam problem z odpaleniem farmtraca  680 dtn po przekręceniu kluczyka słychać tylko cykanie w rozruszniku  a nie ciągnie i panel cały gasnie . Przejrzałem już klemy ,masę ,aku naladowane . Wie wiem w czym problem może jakiś przekaźnik od odpalania siadł. Dodam,że na krótko da się go odpalić więc rozrusznik dobry
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj