Ursusc385

ciagniki rodziny Farmtrac

Polecane posty

plapla123    8

Ładowacz nie jest podłączony do gniazd hydrauliki zew. tylko bezpośrednio był wymieniony rozdzielacz od tura i dla swiętego spokoju wymieniłem w jednym z tłoków uszczelniacze nie było widocznego przecieku tylko leciutko się ,,pocił,,ale nic to nie zmieniło gdzie szukać przyczyny opadania w ciągniku czy ładowaczu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1565

Rozdzielacz od tura wymieniłeś na darmo.  Walnięte są uszczelniacze w jednym z tłoków, w środku tłoka przelewa się z jednej komory do drugiej. Odepnij przewody od jednego tłoka i je zaślep (a później drugi tłok) i zobaczysz który tłok opada. Przerabiałem już to...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Witam, szukam opinii z pierwszej ręki o Farmtracu 555, szczególnie o tych najnowszych? Za wszystkie opinie z góry dziękuję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
plapla123    8

Za ile sprzedać komplet obciążników do Ft 690 na przód w ogóle nie używane leżą już z 7 lat bez użyteczne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MF675ursus    1448

Skoro nie wiesz za ile sprzedać, to proponuję Ci za komplet 100 zł. Niech stracę, 120, ale wysyłasz kurierem 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuba3048    3
Dnia 21.09.2017 o 21:40, Ursusc385 napisał:

Nie wiem czy ktoś zauważył, ale w modelu 675 DT zmienili przednią oś. NIEMA już tam CARRARO, a jest wstawiony HINDUSKI przedni most.

 

Także ciekawe jak to będzie wytrzymałościowo i jak z częściami do tego, bo do carraro można dostać wszędzie.

Też to słyszałem, ale to nie jest prawdą do końca przynajmniej mi Sie tak wydaje. Bo w tamtym tygodniu byłem tak z nudów oglądać nowego 675 DT na silniku 3B i nadal jest carraro z przodu, niczym Soe nie różni od mojego z 2012  oprócz silnika maski i kabiny ale 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1565

Oglądałem nowego i oś jest całkowicie inna, niema carraro. Jest ta hinduska

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Risto    62

Może już ktoś zakupił jakiś model na przednim moście firmy Farmtrac i się wypowie jak to się sprawuje w ładowaczu i jak z częściami oraz awaryjnością, jakie są słabe strony tego wynalazku i gdzie można dostać części oraz czy pasują?. W jakich modelach i na jakiej normie macie?.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuba3048    3

Chłopaki, byłem na składzie ciągników i rozmawiałem ze znajomym serwisantem i twierdzi że ft 555 jest już cały na innych mostach że w całości już indyjski a 675 DT ma most carraro że jest tabliczka i że farmtrac ma też swój napis na nim odlany i to nadal carraro 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1565

Zmień informatora i skończ te brednie pisać. Myślisz ze carraro zmieniało by odlewy tylko po to by pojawił sie napis farmtrac na osi ?

Os jest hinduska podobna jak w heritage.

Nie to żebym uważał się za niewiadomo kogo, ale pewne rzeczy po prostu wiem lepiej i przyjmij to do świadomości.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Yoda    535

A jakie ma znaczenie jaka oś? W serii heritage jak na moc do 70KM to oś wygląda dosyć poczciwie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1565

Straszny muł i poza tym nic ciekawego nie oferuje. Nie wiem po co wycofali z produkcji modele 7100/7110 a zastąpili je właśnie 9120 jak tamte były dużo lepsze.. Choćby dlatego, że miały po 1 półbiegu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymus690DT    2

Wycofali? A czy model 7110 tylko nie został usunięty? No z tego co się orientuje to modele serii 7000 też były dość zamulone na małych obrotach. Ten ma to samo? A orientujecie się jak technicznie stoi i jak z wykonaniem? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1565

7100 i 7110 zakończyli produkcję. Te ciągniki na silniku 3B były dosyć żwawe dosyć fajnie na obroty wchodził nawet z dolnych obrotów.

 

9120 kolega miał na testach i tu nawet na forum ktoś opisywał, tam praktycznie trzeba trzymac gaz w podłodze bo nie chce jechać. W tej cenie jak koniecznie ma być nowy to już lepiej zetora forterra, bo ten ft nic nie oferuje. Słaba kabina, słaba skrzynia, słaby podnośnik i beznadziejny silnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Yoda    535

Tam gdzie brałem swój traktor sprzedają ursusa, farmtraca i zetora. Serwisanci twierdzą że forterra najcześciej na serwisie. Oczywiście jak ktoś dużo robi bo jak traktor robi 500mth w 10 lat to każdy będzie niezniszczalny. Najbardziej udane niby farmtraki 675.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymus690DT    2

No forterra szczerze mówiąc odpada. Nie mam przekonania do tych ciągników. Właśnie zaciekawił mnie ten ft 9120, ale opinie dobrze zebrać od innych. W okolicy kupił znajomy ten model do swojej kolekcji bo już ma 3. No ale jeszcze nie było okazji aby zobaczyć go w pracy. Nie wygląda na dużego muła, ale nie wiem jak z obciążeniem w pracy. Ogólnie chyba najgorsza to skrzynia bo przy tej mocy przydał by się jeden półbieg zamiast tego reduktora. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez asdos
      Posiadam ciągnik Escort 450 bez wspomagania. Porażka. Chciałbym założyć wspomaganie do tego ciągnika. Prosiłbym o pomoc jak zamontować silownik, pompę olejową wspomagania. Prosiłbym o doradztwo oraz zdjęcia jak to jest zamontowane w ciągnikach wychodzących z wspomaganiem fabrycznym. 
    • Przez krzychu1271
      Bardzo proszę o opinię użykowników tych ciągników, szczególnie intetesuje mnie opinia o silniku, jest to ford 76 KM. Zastanawiam się nad zakupem tego modelu, jakie są różnice w użytkowaniu między 675 z silnikiem perkinsa. Zauważyłem, że 680 robiony jest na napędzie z 690, więc ma lepsze parametry, chociażby obroty wom 540E a jednocześnie jest tańszy od 675. Gdzie więc jest haczyk.
    • Przez huard
      Witam mam taki mały problem a dokładnie w farmtraca 555dt ubywa mi oleju w zbiorniku od wspomagania niby nie ma żadnego wycieku ale oleju ubywa co to może być za przyczyną?
    • Przez Patroko3491
      Autorska przeróbka kabiny od C-360. Co myślicie o takim zestawieniu?



    • Przez Hydrant0793
      Dzień dobry mam problem z odpaleniem farmtraca  680 dtn po przekręceniu kluczyka słychać tylko cykanie w rozruszniku  a nie ciągnie i panel cały gasnie . Przejrzałem już klemy ,masę ,aku naladowane . Wie wiem w czym problem może jakiś przekaźnik od odpalania siadł. Dodam,że na krótko da się go odpalić więc rozrusznik dobry
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj