Ursusc385

ciagniki rodziny Farmtrac

Polecane posty

niciex    14

Na poczatku zeszlego roku jak ojciec odpalał to tylko na mocnym aku.na słabym tylko krecił.Jak go chciał na obroty to nie chciał.gaz wciskany ale silnik tylko jałowe obroty(nie hejtujcie ze gazowany na zimno bo tylko lekkie miały byc obroty).Był odpalany tylko po przywoz słomy i kiszonki.i jak chwile pochodził to obroty mu samocznnie skakały.Raz wyzsze,raz nizsze.Co prawda były to skoki rzedu 100 obr/min ale dziwne to było.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1565

Wyczyść filtr powietrza, ja u siebie jak czasem nie wyczyszczę to też skacze na obrotach po odpaleniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1565

U mnie po wyczyszczeniu filtra, falowanie od razu ustaje.

Tylko u mnie falował od razu po odpaleniu przez 2/3 sek. i ustawał, po wyczyszczeniu filtra problem znikał od razu.

 

Jeszcze zależy przy jakiej temp. falował dla @niciex być może winne było zamarzające paliwo jeśli był ładny mróz.

Edytowano przez Ursusc385

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamo24    1

Jaki ładowacz do 675DT najlepiej pasuje? Zamierzam w najbliższym czasie kupić, a chciałby dowiedzieć się od posiadaczy na co zwrócić uwagę przy wyborze i jak dobrać osprzęt żeby wszystko zgrywało się. Ładowacz wyposażę w chwytak, łyżkę i krokodyl. Na rynku jest bardzo duży wybór ładowaczy i nie wiem co będzie najlepsze cenowo i jakościowo. Osobiście myślę nad hydrametem 12 i hydrametem xtreme 1 ale nie wiem czy ten drugi nie za duży będzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1565

Najlepiej dopasowany moim zdaniem będzie Agromasz, hydramet robi troche duże ładowacze i niezbyt dopasowane do ciągnika. Agromasz jest idealnie dopasowany.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rotor32    94

Faworytem powinien być Agro-masz ł-104. Na farmtrac-ach wyglądają bardzo dobrze, ostatnio widziałem używanego chyba 2006 rok i wyglądał naprawdę dobrze, węże hydrauliczne w całkiem dobrym stanie, lakier wszędzie się trzymał, odpadł w jednym miejscu i widać podkład xD. Plus także za masywność, wygląda to dobrze moim zdaniem.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JANCZAK1176    43

A fabryczny nie będzie najlepszy,cały pic w ładowaczach jest wzmocnienie dolnej części środka ciągnika ,żeby uniknąć pęknięcia ciągnika. Zdjęcie zapożyczone z podobnego typu cięgnika jak FT 675 DT

Załączone miniaturkipost-2041-0-35783400-1358986972_thumb.jpg

  • post-2041-0-37112800-1358986691_thumb.jpg

Edytowano przez JANCZAK1176

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1565

Zapewne z Farmera ? Tam jest norma, że pęka przy ładowaczu, pokaż mi zdjęcie przełamanego Farmtraca...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja mam przy swoim Metal fachu ładowacz i nie widzę przeciwskazań przy agregacji szybka reakcja udzwigu. sasiad ma z hydrametu na zetorze to jego sie niech schowa.

 

Panowie Pytanko tak z ciekawości gdzie znajduje sie świeca żarowa w ft 804wd ? oblukałem z sąsiadem i nie widać :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JANCZAK1176    43

Nie jestem złośliwy na inne marki ,tylko dałem ostrzeżenie .Ja też myślę o założeniu coś na swojego FT 675DT ,trochę na zakładałem się turów ,u dilera maszyn rolniczych . Wychodzę z ,założenia co fabrycznie przystosują ,to pasuje,i zdaje egzamin .Jest to moje zdanie.

Edytowano przez JANCZAK1176

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
NhBartek    40

A fabryczny nie będzie najlepszy,cały pic w ładowaczach jest wzmocnienie dolnej części środka ciągnika ,żeby uniknąć pęknięcia ciągnika. Zdjęcie zapożyczone z podobnego typu cięgnika jak FT 675 DT

Załączone miniaturkipost-2041-0-35783400-1358986972_thumb.jpg

  • post-2041-0-37112800-1358986691_thumb.jpg

 

widziałem identyczny przypadek. Co ciekawe 675 był bez ładowacza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    2624

u mnie w okolicy znajomy w ursusie nie mógł dostać maski chciał od ft wsadzić to niby znalazł gdzieś nowe maski ft za 900 zł jak wam ft chodzą u mnie dziś odpaliłem ładnie pyk i odpalił -20 pojechałem pod pryzmę qq zostawiłem go odpalonego i coś zaczął wariować obroty skaczą zero mocy gasł jak zgasł to go odpalałem i tak cały czas w jednym monecie jak by było dobrze to zdołałem do gosp wrócić ale znów to samo tylko ze teraz nie gaśnie ale mocy zero jest teraz -15 nie wydaje mi sie żeby ropa zmarzła całkiem by nie chodził było mało wlałem 40 l nic to niestety nie zmieniło w zeszłym roku jeździłem nawet w ponad -30 i z tej samej stacji ropa

 

 

A więc większość Farmtracków ma z tym kłopoty ...

 

U mnie w 555 podobnie , obroty falowały , pompa brzęczała ( jak gdy braknie paliwa ) zgasiłem i zapalić był już problem ;) Szybkie pompowanie pompką i znowu palił , ale czuć ,że to taka praca "wymuszona" , Ja podejrzewam filtry paliwa ( inne niż w dużych) .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    113

Rozmawiałem z innymi co mają różne sprzęty niestety paliwo powinno wytrzymywać -20 a niestety parametry ma gorsze i są problemy jeden ciągnik lepiej znosi inny gorzej długość gróbość przewodów paliwowych umieszczenie filtrów jedne dostają trochę ciepła od silnika inne cały czas zmrożone jednak wina po stronie paliwa koledzy piszą że w zeszłym roku kupywali paliwo w tej samej stacji tylko to było w zeszłym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Z7245    10

Poprostu trzeba zebrać kilku użytkowników i napisać pozew zbiorowy przeciwko polskiemu przedstawicielowi firmy Perkins. W końcu w kupie siła. A sąd już rozsądzi po czyjej stronie leży prawda. Zawsze warto spróbować kto nie próbuje ten przegrywa na starcie. Skora ciągnik czy też silnik nie posiada odpowiedniej mocy to pewnie będzie można skorzystać z zapisów Kodeksu Cywilnego za towar niezgodny z umową.

Edytowano przez Z7245

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidkram    20
Nie za wsze jest tak pieknie jakby mogło się wydawać ;[

Mój Farmtrac stoi od ponad tygodnia na serwisie, - wydawał się słaby od nowości.

 

Skoro wydawał się słaby od nowości ale był na chodzie to po co oddawałeś na serwis? Co Ci tam w nim nie pasowało? Ja już o tym jakie numery serwis perkinsa wywija na tych pompach pisałem prawie rok temu...Teraz się szarp z nimi jak pies ze starym gnatem-zobaczymy co ugrasz :) .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolniku360    224

a do tej pory miałeś jakiś problem z tym ciągnikiem czy tylko teraz się zaczeły u nas jeden chodzi taki jak twój jako główny i już przód robiony a ciekawe jaki koszt naprawy pompy ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

@Ursusc385

To jednak firma FT się za tobą wstawiła ?

 

I co będzie jednak drugi FT czy Zetor ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez asdos
      Posiadam ciągnik Escort 450 bez wspomagania. Porażka. Chciałbym założyć wspomaganie do tego ciągnika. Prosiłbym o pomoc jak zamontować silownik, pompę olejową wspomagania. Prosiłbym o doradztwo oraz zdjęcia jak to jest zamontowane w ciągnikach wychodzących z wspomaganiem fabrycznym. 
    • Przez krzychu1271
      Bardzo proszę o opinię użykowników tych ciągników, szczególnie intetesuje mnie opinia o silniku, jest to ford 76 KM. Zastanawiam się nad zakupem tego modelu, jakie są różnice w użytkowaniu między 675 z silnikiem perkinsa. Zauważyłem, że 680 robiony jest na napędzie z 690, więc ma lepsze parametry, chociażby obroty wom 540E a jednocześnie jest tańszy od 675. Gdzie więc jest haczyk.
    • Przez huard
      Witam mam taki mały problem a dokładnie w farmtraca 555dt ubywa mi oleju w zbiorniku od wspomagania niby nie ma żadnego wycieku ale oleju ubywa co to może być za przyczyną?
    • Przez Patroko3491
      Autorska przeróbka kabiny od C-360. Co myślicie o takim zestawieniu?



    • Przez Hydrant0793
      Dzień dobry mam problem z odpaleniem farmtraca  680 dtn po przekręceniu kluczyka słychać tylko cykanie w rozruszniku  a nie ciągnie i panel cały gasnie . Przejrzałem już klemy ,masę ,aku naladowane . Wie wiem w czym problem może jakiś przekaźnik od odpalania siadł. Dodam,że na krótko da się go odpalić więc rozrusznik dobry
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj