Ursusc385

ciagniki rodziny Farmtrac

Polecane posty

witam mam problem z dokupieniem mocowania przednich błotników w ciągu jednego tygodnia oberwały sie dwa jest to tak lipnie zrobione w dodatku zespawane z 2 elementów jeden może da sie pospawać drugiego nie gdzie je można kupić sporo sklepów odwiedziłem u nas z częściami maszyn ciągników i nie ma

Edytowano przez wojciech675DT

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    2624

Farmtrac ostro reklamuje niskobudżetowe escorty 550/550dt - nawet w "polo tv " ma być coś jutro o 19 z ich udziałem ;):)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1565

Polo tv to jest z disco polo ? Z tego co słyszałem, to różowy 550 którego zdjęcie wstawiałem miał właśnie wystąpić w programie disco polo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SATURN    0

witam jaka jest różnica miedzy silnikami w modelu ft 675 dt ,ft 685dt i 690dt niby oznaczenie silnika takie same 1104D-44T a moc 75km, 82km,88km czym są spowodowane takie róznice w mocy w tych silnikach ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1565

Z tego co mi wiadomo to niby turbina jest inna, ale w 100% tego nie wiem, no i na pewno przestawiony jest na pompie wtryskowej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    113

A mają inne skrzynie bo moc o wiele większa jest czy te same bo mój 670 ma skrzynię taką jak 675 ale tutaj mała różnica mocy, a 690 to już mocy ma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    2624

Polo tv to jest z disco polo ? Z tego co słyszałem, to różowy 550 którego zdjęcie wstawiałem miał właśnie wystąpić w programie disco polo

 

 

Tak był różowy (z rzędem lamp na ramie , 2 kogutami , szerokimi kołami z przodu ) i czerwony (zarejestrowany , z daszkiem ) całość była jak sądzę realizowana w jakimś "testowym" gospodarstwie bo było widać kilka różnych modeli ft .

 

Wystąpiło 2 liderów zespołów disco-polo + prowadząca , rzekomo dostali po ciągniku - tak było powiedziane , ale sądzę ze to bajer ;) Tak samo jak prezentując czerwonego 550 dt mówiono ,że taki ciągnik kosztuje niecałe 40 tys zł (a przecież to cena escorta 550 bez przedniego napędu i to netto ) .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SATURN    0

tak skrzynie mają inne ale hodzi mi o silnik w tych modelach ft bazują na tym samym modelu silnika a różnica w KM jest niewielka czym ona jest spowodowana

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz222    2883

Ursusc385 już na to odpowiedział, inna turbina, lepsza dawka paliwa ustawiona na pompie i jest więcej mocy. Już samą turbiną można dodać ładnych kilka koników

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
NhBartek    40

Większa moc wynika głownie z nastawów pompy wtryskowej i wtryskiwaczy. Turbo jest takie same prawdopodobnie tłoki mają inną komore na zawirowanie paliwa ale nie jestem pewien na 100 %. Skrzynia biegów jest generalnie taka sama , powiekszona jest tylko o jedna sekcje mianowicie o reduktor ,który zwieksza liczbę biegów x2. Lukasz222 zmiana turbo na większe nie gwarantuje zwiększenia mocy. paradoksalnie moze byc wręcz odwrotnie. W związku z taką zmianą powinna byc rownież przeprowadzona zmiana nastawów pompy wtryskowej i wtryskiwaczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidkram    20

@SATURN różnica między silnikami w 675DT i 685DT/690DT jest znacznie większa niż tylko w ustawieniach turbiny i pompy wtryskowej. 1104T To jest jeden typ silników czterocylindrowych perkinsa spełniających normę EURO IIIA ale różniących się między sobą całkowicie budową wystarczy spojrzeć na specyfikację na stronie farmtrac-a to 675DT ma pojemność układu smarowania silnika 9l a 685DT/690DT ma 10,5l a 71xxDT mają jeszcze inną pojemność. Pozostałe podzespoły tych silników jak tłoki,pierścienie,tuleje itp. też się między sobą różnią bo jak by różnice miały być tak symboliczne jak co niektórzy piszą to zbyt łatwa byłaby produkcja tańszych zamienników do tych silników. W innych markach silników jest tak samo. Nawet jak się po części dzwoni do perkinsa to oni się nie interesują jaki typ silnika, w jakim ciągniku itd tylko chcą aby im podać numer seryjny jaki ma ten silnik bo inaczej części nie dostaniesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

to jak sie tak dużo różnią to czemu parę osób w tym serwisant mój powiedział ze Perkins mógłby za około 5 tyś podkręcić mojego 75 konnego na 90 km to to bujda jet tak gadają sobie ? i sie zastanawiam czy on miałby dostateczne chłodzenie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
NhBartek    40

w 675 i 690 wchodzi tyle samo oleju do silnika. Wymieniałem niezliczoną ilosc razy takze wiem co mówie. Tulei ten silnik tez nie posiada. w przypadku remontu trzeba oddac blok do honowania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz222    2883

@NhBartek jestem świadomy tego, że zmiana turba na wieksze musi wiązać się z nastawieniem odpowiedniej dawki paliwa, żeby turbo miało z czego tę moc dodawać. Nie wykluczam też, że zmienione są tam inne elementy ale aż takiej styczności z tymi silnikami nie miałem żeby to osobiście stwierdzać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
plapla123    8

Dziś na stacji paliw w beczkę po ropie wlałem 40l benzyny czy można ją zmieszać z ropą i zalać Ft 690 jeżeli tak to w jakich proporcjach a może lepiej wlać to w C-360

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kolo9540    0

Widziałem te ciągniki i robią na mnie wrażenie, plastiki w polonezach nie pękały to i w tych powinny się trzymać ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SATURN    0

Jakiej dobrej marki kupić akulumator do ft 675 bo ten co był w orginale ZAP siadł w nim po 22 miesiącach a gwarancjia jest na 18 miesięcy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

Jakiej dobrej marki kupić akulumator do ft 675 bo ten co był w orginale ZAP siadł w nim po 22 miesiącach a gwarancjia jest na 18 miesięcy

 

 

Takiej mocy jakiej miałeś poprzedni.Ten Zap to musiał być jakiś nie wypał bo te aku sa dobre.Możesz wziąć Jenoxa 120Ah, albo jak chcesz amarykański to centre 120Ah. taki jest wybór akumulatorów że głowa boli.Ale nie Bosch,Varta one siadają po 2-2,5 roku.Jaki kupisz taki będzie :)

 

@Ursus385 Jeżeli chcesz mieć fotel pneumatyczny to sprężarka będzie Ci cały czas chodzić.Weź normalny fotel,taniej wyjdzie ;)


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1565

Niestety mam małe problemy z kręgosłupem i musze mieć fotel z dobrą amortyzacją. Z tego co mi wiadomo fotel pneumatyczny posiada swoją sprężarkę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tompil    3968

Wiele osób pisało że oryginalny ZAP siadł w ciągu 3 lat, tak samo u mnie po 2,5 roku, także coś z tymi akumulatorami jest nie tak i nie kupuj takiego samego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kokoman0    305

 

 

Takiej mocy jakiej miałeś poprzedni.Ten Zap to musiał być jakiś nie wypał bo te aku sa dobre.Możesz wziąć Jenoxa 120Ah, albo jak chcesz amarykański to centre 120Ah. taki jest wybór akumulatorów że głowa boli.Ale nie Bosch,Varta one siadają po 2-2,5 roku.Jaki kupisz taki będzie :)

 

@Ursus385 Jeżeli chcesz mieć fotel pneumatyczny to sprężarka będzie Ci cały czas chodzić.Weź normalny fotel,taniej wyjdzie ;)

Nie prawda, że sprężarka cały czas pracuje. W kubocie mam pneumatyczny fotel i sprężarka pompuje tylko wtedy gdy nacisnę guzik (prosty model). W bardziej zaawansowanych modelach foteli jest automatyczne dopompowywanie powierza dodanej wartości (wcześniej ustawionej)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    113

Mnie też ZAP siadł po 22 miesiącach i jeszcze kilku pisało tutaj że też im padł to chciałem kupić tylko inny a nie ZAP w punkcie gdzie sprzedaje do ciągników i wszelkich pojazdów polecał AutoPart i taki kupiłem 430 zł od wiosny na razie ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez asdos
      Posiadam ciągnik Escort 450 bez wspomagania. Porażka. Chciałbym założyć wspomaganie do tego ciągnika. Prosiłbym o pomoc jak zamontować silownik, pompę olejową wspomagania. Prosiłbym o doradztwo oraz zdjęcia jak to jest zamontowane w ciągnikach wychodzących z wspomaganiem fabrycznym. 
    • Przez krzychu1271
      Bardzo proszę o opinię użykowników tych ciągników, szczególnie intetesuje mnie opinia o silniku, jest to ford 76 KM. Zastanawiam się nad zakupem tego modelu, jakie są różnice w użytkowaniu między 675 z silnikiem perkinsa. Zauważyłem, że 680 robiony jest na napędzie z 690, więc ma lepsze parametry, chociażby obroty wom 540E a jednocześnie jest tańszy od 675. Gdzie więc jest haczyk.
    • Przez huard
      Witam mam taki mały problem a dokładnie w farmtraca 555dt ubywa mi oleju w zbiorniku od wspomagania niby nie ma żadnego wycieku ale oleju ubywa co to może być za przyczyną?
    • Przez Patroko3491
      Autorska przeróbka kabiny od C-360. Co myślicie o takim zestawieniu?



    • Przez Hydrant0793
      Dzień dobry mam problem z odpaleniem farmtraca  680 dtn po przekręceniu kluczyka słychać tylko cykanie w rozruszniku  a nie ciągnie i panel cały gasnie . Przejrzałem już klemy ,masę ,aku naladowane . Wie wiem w czym problem może jakiś przekaźnik od odpalania siadł. Dodam,że na krótko da się go odpalić więc rozrusznik dobry
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj