Ursusc385

ciagniki rodziny Farmtrac

Polecane posty

donborys    3

Nie do końca doczytałeś, za 109 jest bez napedu. Za wersję 4WD ten dealer chce 124. Moim zdaniem porównując te ceny do JX70/TD5020 to nie są niskie, zwłaszcza, że farmtrac ma badziewną kabinę. Ceny Zetoró gdzie za wszystko trzeba dopłacić to kosmos, ludzie chyba tylko z sentymentu je kupują, bo jakość też mizerna. Nie jest to jakość do której przyzwyczaiły nas modele z lat 80-tych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tompil    3968

Dolicz 2 tys za opony niskoprofilowe i 2 tys za komplet obciążników, to cennikowo wyjdzie 129 tys zł. Niechbym wytargował 10 tys złotych, to i tak wyjdzie 20 tys zł więcej. Mają dobrą sprzedawalność to podnoszą ceny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
donborys    3

W tych samych pieniądzach można było kupić JX70/TD5020 z klimą w standardzie, więc ceny Farmtraców nie powalają na kolana.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gambler    5

tak jak ktos pisał kilka postow wyzej...zwolenice jak w c 360 przy zakupie miałem wybor zetor proxima nh maja takie zwolenice ...i to był dla mnie minus i kupiłem ft..osobiscie nic do zetora i nh niemam ale u nas chłopaki juz w proximach te zwolenice naprawiali.... i w firmie w nh tez

 

wg/mnie planetarne zwolenice jest najlepszym rozwiazaniem

 

ok panowie dosyc gadania do roboty wiosna idzie.... :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
donborys    3

Mi też bardziej się podobają zwolnice planetarne, ale w 360 nikt po roku czy po dwóch nie miał problemów. Uważam, że prędzej się zlasuje osprzęt tych ciągników niż zwolnice. Oczywiście w każdej marce zdarzają się niedoróbki i wadliwe egzemplarze. Równie dobrze mogę powiedzieć, że mojego znajomego co ma agroplusa często nawiedza serwis bo ma ciągłe problemy ze skrzynią, ale nie możemy generalizować, że wszystkie deutz-fahry są do d...y.

Edytowano przez donborys

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
niciex    14

znajomy 5 lat temu za proxe 8441(82 km) dał 120tys brutto.czyli netto był 100tys.i @donborys mowi ze za wszystko trzeba płacic.otoz sprawa w tym 5 latku wygłada tak.Haki cbm miał standard.a znajomy wziął w opji skrzynie 40km/h,zaczep przesuwny i obciażniki.a z tego co wiem to w ft 675dt i tych 100 i 100km to nie ma cbm w standardzie.wiec nie za wszystko trzeba płacic.ba.nawet jak bylem ostatnio u kolegi rolnika to mowi ze mial 2 zetory te 160km.te zts.i jego wujek tez ma i gdy go zobaczylem to ze zdziwieniem .stary zetor z 91r. i cbm standard A tak pozatym u mnie w okolicy są 4 zetory.1 jeszcze ten starszy(2000rok około) z kabina podobno jak mialy fortery z 2008r.1 proxa 82km i 2 fortery ponad 100km tez jakos z 2007-08.i wszystkie jezdza i sa chwalone.znajomy proxa nie skarzy sie na zwolnice, 2 fortery robia z pronarami 14-tonowymi do transportu ze zwirowni do klienta i jezdza bez problemu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
niciex    14

ps.mam takie pyatnie.bo ostatnio ktos pisal ze na silniku perkola w ft widzial chinskie znaczki.z ciekawosci sprawdzilem na swoim i po prawej stronie jest cos o spalaniu i tam sa chinskie znaczki.chociaz po lewej tabliczka silnika pokazuje made in U.K.od czego sa te chinskie znaczki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol2997    4

Nie do końca doczytałeś, za 109 jest bez napedu. Za wersję 4WD ten dealer chce 124. Moim zdaniem porównując te ceny do JX70/TD5020 to nie są niskie, zwłaszcza, że farmtrac ma badziewną kabinę. Ceny Zetoró gdzie za wszystko trzeba dopłacić to kosmos, ludzie chyba tylko z sentymentu je kupują, bo jakość też mizerna. Nie jest to jakość do której przyzwyczaiły nas modele z lat 80-tych.

 

To jest cena katologowa!!!

2 tyg. temu kupiłem swojego za 115 tys.Z opcji to opony niskoprofilowe,radio,kogut i komplet obciążników.Napisałem 120tys, bo doliczyłem 5tyś. za klime.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
donborys    3

Chodziło mi o wypowiedź @Ferdek07 który podał link do strony z FT niby za 109 tys. @karol2997 czyli daleś za swojego tyle samo co wołali za JX70/TD5020, też z klimą, pneumstyką i innymi pierdołami. Który lepszy, tego się nie da rozstrzygnąć, każdy ma swoje subiektywne odczucia, a jak sprzęt się nie psuje to marka nie ma znaczenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a dziś po dokładniejszych oględzinach 3 nowe przecieki dostrzegłem w swoim 675DT uszczelniacz w pod skrzynia biegów drugi bo jeden to już wiedziałem ze leci, z przewodu od filtra hydraulicznego nie wiem czy nie jest pęknięty jest strasznie mokro pod przekładną gdzie wychodzi wał napędowy on jest tam sprzęgany zgłoszenie do serwisu było w poniedziałek trzeba będzie i to dopisać do usterek w sumie to nie wiem już ile tego jest ciężko zliczyć najprawdopodobniej w następnym tygodniu będzie rozpoławiany ciągnik 275mtg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
niciex    14

a u mnie zaczyna sie robic mokro na złaczeniu silnika z miska olejowa -.-

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmtracker    10

Wie ktos moze kiedy w farmtrackach bedą juz nowe silniki spełniające norme emisji spalin EURO IIIB i do kiedy juz nie bedzie mozna produkowac silników z normą III a trzeba bedzie z IIIB??


Jeśli Ci doradziłem, pomogłem to odwdzięcz się zieloną strzałką w góre :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol2997    4

Mi diler powiedział , że za rok , może 2 będą nowe silniki.

@donborys tylko mi takie pierdoły niepotrzebne. W okolicy są tylko zetory , ft ,kilka deutz-ów no i c360(prawie każdy ma chociaż jedną ma)kilka c330 i t25 ,wiec i ja wziełem coś z polski.Jeszcze głównie,że mają ten kredyt na 2% ,bo tak to myślałem o jakimś używanym zetorku lub zachodnim.

Edytowano przez karol2997

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    2624

A mój ft 555 w poniedziałek jedzie do serwisu ... ;/

 

Wada serca ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mattti    455

Wie ktos moze kiedy w farmtrackach bedą juz nowe silniki spełniające norme emisji spalin EURO IIIB i do kiedy juz nie bedzie mozna produkowac silników z normą III a trzeba bedzie z IIIB??

Dołączam się do pytania, i mam jeszcze swoje- jaką technologię zamierza zastosować perkins, w spełnieniu owej normy? CR? AdBlue?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidkram    20

Podawałem już chyba kiedyś ten link

 

http://www.tier4air...._reduction.aspx

 

jak komuś nie chce się tłumaczyć tekstu z ang na pol to streszczę na czym będzie polegać ta technologia

 

-perkins wprowadza NOx Reduction System (NRS) który to stanowi konkurencyjne rozwiązanie dla technologi SCR i eliminuje potrzebę montowania drugiego pojemnika na płyn w ciągniku czyli AdBlue(to jest prawdobodobnie ta zapowiadana od pewnego czasu 3 technologia umożliwiająca osiągnięcie silnikom normy Tier 4) dzięki temu ogranicza koszty eksploatacji

-w nowym perkinsie pojawi się DPF-filtr cząsteczek stałych

-dwa turboładowacze(turbiny?) jeden duży drugi mały, które mają zwiększyć moc, ograniczyć drgania i sprawić że silnik będzie bardziej zrywny,dynamiczniejszy

-hydrauliczne korygowanie drgań-nie wiem co to jest ale to ma ograniczyć hałas jaki wytwarza silnik

-nowe wielootworowe wtryskiwacze z cyklem kontrolowanym elektronicznie dla lepszej efektywności podawania paliwa-to ma zmniejszyć spalanie

 

ogólnie można powiedzieć że wszystkie te zmiany mają służyć zmniejszeniu kosztów i poprawie efektywności a silnik ma emitować jeszcze mniej zanieczyszczeń niż przy Tier 3 i być przy tym cichszy

 

Tutaj jeszcze częściowo przetłumaczony tekst ale bez broszury z info technicznymi-za duży rozmiar

 

http://translate.google.pl/translate?hl=pl&sl=en&u=http://www.tier4air.com/&prev=/search%3Fq%3Dtier4air%26hl%3Dpl%26client%3Dfirefox-a%26hs%3DYKu%26rls%3Dorg.mozilla:pl:official&sa=X&ei=OaU5Ue7TPIf-4QTy9IDAAw&ved=0CDUQ7gEwAA

Edytowano przez dawidkram

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
niciex    14

A mój ft 555 w poniedziałek jedzie do serwisu ... ;/

 

Wada serca ;)

 

 

 

 

ile masz mth i kiedy kupiłes?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidkram    20

A przy okazji silnik będzie 2 razy droższy :) coś za coś.

 

Na pewno 2 razy wyżej nie będą go cenili bo to oznaczałoby ogromny wzrost cen ciągników w które montowali do tej pory perkinsy i producenci tych ciągników poszukali by sobie nowych dostawców silników. Wydaje mi się że cenę dla producenta podniosą nieznacznie a koszty wzrosną już na etapie eksploatacji takiego silnika przez użytkownika końcowego tzn. części droższe,filtry i jak by ktoś chciał kupić taki silnik samodzielnie od perkinsa to może być 2 razy drożej a w gotowym ciągniku nie odczujesz takiej różnicy w cenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mattti    455

To, to już ciężko nazwać silnikiem... To można nazwać systemem turbin, chłodnic powietrza i filtrów wszelkiego rodzaju :( Teraz turbiny i InterCooler to w nawet najmniejszych silnikach montują... :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    2624

ile masz mth i kiedy kupiłes?

 

 

128mth , 1 czerwca .

 

Coś jest nie tak z układem paliwowym , silnik dusi się po wyłączeniu urządzenia przyspieszającego (albo opóźniającego ) kąt wtrysku powyżej 2 tys obrotów .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    113

jakaś wada jest i niech naprawiają tylko kolego po co cisnąć ponad 2 tyś ob pali wtedy jak smok najlepiej pracować w granicach momętu obrotowego w mym 670 jest chyba 1400 ale srednio w polu mam 1600 góra 1700 ob i mam spalanie niskie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmtracker    10

Skończy sie era dobrych prostych ciagników. Wszystko w silniku elektryczne i skomplikowane. Jak sie cos w starszym ciagniku zepsuje to sie pojedzie do pierwszego lepszego mechanika i mechanik naprawi za grosze (w porównaniu do nowych zachodnich ciagników) a w takim ciagniku gdzie w chXX elektryki to trzeba byc bardzo dobrym mechanikiem zeby byle gówno naprawic. Teraz jak ktos chce to moze kupic albo prosty ciagnik alebo skomplikowany a niedługo bedą tylko skomplikowane!! To co bedzie w tych nowych silnikach to ja wiem, ale wie ktos moze kiedy wprowadzą te nowe silniki??

Edytowano przez milanreal1
cenzura
  • Like 1

Jeśli Ci doradziłem, pomogłem to odwdzięcz się zieloną strzałką w góre :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolnik6666    4

nicex no właśnie i tu ja sie też zastanawiam czemu na tabliczce silnika perkinsa są chińskie napisy.. tak dwa lata temu wpisałem w google nr silnika perkinsa i znalazło mi chińskie strony na którym były koparki z tymi oto numerem.. ja sie bardzo zdziwiłem ale czy to prawda to mi trudno powiedzieć..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez krzychu1271
      Bardzo proszę o opinię użykowników tych ciągników, szczególnie intetesuje mnie opinia o silniku, jest to ford 76 KM. Zastanawiam się nad zakupem tego modelu, jakie są różnice w użytkowaniu między 675 z silnikiem perkinsa. Zauważyłem, że 680 robiony jest na napędzie z 690, więc ma lepsze parametry, chociażby obroty wom 540E a jednocześnie jest tańszy od 675. Gdzie więc jest haczyk.
    • Przez huard
      Witam mam taki mały problem a dokładnie w farmtraca 555dt ubywa mi oleju w zbiorniku od wspomagania niby nie ma żadnego wycieku ale oleju ubywa co to może być za przyczyną?
    • Przez Patroko3491
      Autorska przeróbka kabiny od C-360. Co myślicie o takim zestawieniu?



    • Przez Hydrant0793
      Dzień dobry mam problem z odpaleniem farmtraca  680 dtn po przekręceniu kluczyka słychać tylko cykanie w rozruszniku  a nie ciągnie i panel cały gasnie . Przejrzałem już klemy ,masę ,aku naladowane . Wie wiem w czym problem może jakiś przekaźnik od odpalania siadł. Dodam,że na krótko da się go odpalić więc rozrusznik dobry
    • Przez Janeczko
      Mam problem tzn wyciek oleju z mechanizmu regulacji prędkości opuszczania plecaka, ten mechanizm pod siedzeniem od którego idą dwa pokrętła i przymocowany jest na dwie 13 do reszty plecaka. Może ktoś to rozbierał już ? Dzwoniłem do Mrągowa i ponoć jest tam symeringi ale oprócz tego że nietypowy to więcej nie są wstanie udzielić informacji a nie uśmiecha mi się unieruchomić ciągnik w tym momencie. Wiecie jaki może tam idzie ?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj