Ursusc385

ciagniki rodziny Farmtrac

Polecane posty

pawelwlosty    6

A tarcza jaka ceramiczna czy zwykła jak piszecie ze trzeba i tak docisk za każdym razem nowy to moze lepiej ceramiczną wsadzić chociaż dłużej pochodzi


Sprzedam oponę do beczkowozu !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szary35    0

Dziś dzwoniłem do fabryki i kompletne sprzęgło kosztuje 3100PLN. Ale powiedzieli mi żeby najpierw rozebrać i sprawdzić co tam się dzieje, bo raczej kompletu nie ma potrzeby robić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    113

Chłopaki wymienialiście już akumulator mi w 670 pada po 2 latach akurat go ładuję zobaczę czy jeszcze zapalę sprawdzałem cela od +pierwsza aeirometr topi się i trochę na drugiej celi jeśli chociaż z dzień będzie trzymał to przetrzymam do wiosny bo teraz mało używam ,jest 125 Ah a zadzwoniłem do dwóch sklepów mają 120 Ah od ręki a inne musieli by zamówić i są droższe może być 120 czy jednak zamówić 125 Ah

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gambler    5

125 a...120 niewielka roznica bardziej zwroc uwage ile ma A sa co maja 750 800-900A nawet to decyduje o sile rozruchu ....takie pierwsze silne udezenie

 

a jakiej firmy masz zamontowany ja mam rok i jeszcze nie zagladalem do akumulatorka...moze na wiosne zajze klemy wyczyscic...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1226    1581

Mój mi padł po dwóch latach i trzech miesiącach , padł mi z dnia na dzień , te akumulatory z ZAP są tyle warte . Kupiłem w grene 125ah i1100A .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    113

Mój padł też 2 lata 3 miesiące w grudniu czułem że coś słabiej kręci ale zapalił potem jeden dzień ładowałem go prostownikiem wczoraj kontrolki ledwo świeciły wyjąłem umyłem klemy czyste elektrolit jest tylko dwie cele padły dzisiaj pół dnia ładowałem myślałem że odpali prądu starczyło na pompkę i grzanie swiec i już przygasały o kręceniu nie ma mowy ,jest to firmy ZAP 125 Ah prąd 690 A .W autach innych ciągnikach może po 5 latach pierwsze doładowanie ale jeszcze kilka lat szło jak trzymał chociaż dzień dwa a tutaj klops od razu jutro muszę wyjechać po ukumulator więc się pytałem czy 120 może być zamiast 125 bo 120 Ah mają rozruch większy 750-900 i większy i tylko nie ZAP ,Spisuje sobie tel bo w 20 km mam kilka sklepów składnic popytam się dokładnie o cenę rozruch i jakiej firmy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus5524    1

Kolego moze byc 120 Ah , ale prąd rozruchu A musi mieć jak najwiekszy bo te co sa wkładane to bardziej do samochodów niz do naszych ciagników. No i warto dołożyc z 50-100 zł i kupić dobrej firmy bo będzie na lata a nie na dwa roczki jak te zap czy jakieś steel power z grene.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    113

Na teraz co się dodzwoniłem 125 Ah rozruch 850 A cena 435 zł Auto Part ma już kiedyś kupywałem do 60 tki i władka u nich i chyba tam kupię, w Agromie 475 zł i jeszcze mam dwa punkty ale tam się nie dodzwoniłem bo sporo części kupuję w internecie ale akumulator przewalany z miejsca na punkt dalej kurier to chyba nie warto ryzykować ew gwarancja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
redbull    55

Ja mam FT 675DT z 2009r i u mnie też tak jest, ale wydaje mi się, że to wina tej gumy, która wychodzi z podłogi i okrywa lewarki. W nowszych podobno jest tam miękki pokrowiec.

 

 

zagadka rozwiązana no i to nie jest wina tej gumy koledzy, rozkręciłem ten wybierak i w środku była woda i kawałki lodu dlatego dźwignie nie chodziły bo woda podczas mrozów zamarzała i d*p* była, teraz napchałem tam smaru i myślę że będzie dobrze, przynajmniej jakiś czas

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    113

Czemu piszesz że to nie wina tej gumy gdyby ta guma fabrycznie była dopasowana szczelnie do tego wybieraka to tam nigdy woda błoto z pod koła by nie dostała się tam i by nie zamarzła ,mi od nowego coś taka nieszczelność się nie podobała i naciągłem tą gumę na wybierak i rolkę dobrej taśmy i całość uszczelniłem i nic nie naleci trzyma dwa lata szczelnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    2624

U mnie z "ZAP" 125 ah po 6 latach w 3512 wysiadł , prawdopodobnie cela pękła , bo uruchamiałem , silnik obrócił troszkę i jakby nagle prąd odcieło tak ,że nawet kontrolki przygasały ;)

 

W waszych ft nie ma różnicy w jasności świateł na małych a na dużych obrotach ?

U mnie tak jest ;) ale pomimo tego akumulator nie odmawia posłuszeństwa .

 

Wspominałem kiedyś na forum ,że mój 555 na wysokich obrotach powyżej 2100obrotów zaczyna "kaszleć" i "strzelać" z tłumika , tak jakby mu coś brakowało - rozwiązałem to , naprowadził mnie na właściwy trop @dark66 u którego w farmtracu 555d było tak samo i serwis wymienił dwa filtry puszkowe na jeden filtr z pompką (jak w większych modelach ft) . Ja zaryzykowałem wypięcie z obiegu ręcznej pompki (w zamian wstawiłem zawór zwrotny ,żeby paliwo sie nie cofało) efekt ? - teraz silnik osiąga prędkość obrotową 2400rpm bez zająknięcia :) Przydałoby się teraz założyć "kranik" by sterować obwodem paliwa i normalnie żeby szło obok pompki a w razie czego gdy się zapowietrzy przekierowywać paliwo na nią by odpowietrzyć układ ;) tylko jakoś nie mogę znaleźć niczego odpowiedniego na allegro , może ktoś wie co by można podpasować na przewód 8-10mm ???

 

@szmergiel w "anonsach" lubelskich jest ft 555dt 150mth prawdopodobnie 2012 rok 73tys zł brutto ... poszukaj go na "anonse24.pl"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jakie macie ogumienie w swoich ft i jakiej firmy jak oceniacie te ogumienie mam problem z tylnymi kołami już mam po 2 łaty na obu kołach ciągle sie coś dzieje jestem zmuszony 6 raz demontować koło w ciągu roku wydaje mi sie ze te opony są zbyt cienkie tym bardziej dętki dętka jest wsadzona takie same jak u brata w ogumieniu znacznie węższym tylko jego są 2 razy grubsze może po prostu wystarczy wymienić dętki o szerszym balonie i grubszym materiale czy nie zmieni to faktu i dalej będzie przebijało tylko 1 dziurę wiem ze była przebita mechanicznie i to przez głóg reszta nie wiadomego pochodzenia nie widać śladu w oponie w dętce jak zwykle dziureczka nie wielkich rozmiarów czy ogumienie jest na gwaranci czy tego nikt nie uzna i dlaczego przez parę naście lat nie demontowałem kuł w ciągniku a tu nowy ciągnik i problem notorycznie sie poważa miał ktoś taka sytuacje jak to szybko łatwo rozwiązać bez ogromnych kosztów opony nisko profilowe firma mitas cienkie jak papier oszczędność materiału czy nie bez powodu są cienkie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Fartrac675dt    90

Problemy z ogumieniem ma Ursusc385 Ostatnio miał kapcia z przodu i wcześniej w tylnich u mnie odpukać dwa lata bez kapcia ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tompil    3968

Ja mam mitasa te niskoprofilowe. W ciągu 3 lat jeden raz złapałem gumę, zaraz na samym początku, w przednim kole. Facet w serwisie powiedział, że i felga i opona jest dostosowana do systemu bęzdętkowego i może zakleić oponę zamiast dętki, ale jednak zakleiłem i pozostałem przy dętce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmtracker    10

A w moim 690DT powietrze bardzo powoli uciekało i codziennie przed robotą trzeba było pompowac jedno koło, ale naszczescie juz dalismy sobie z tym rade ;)


Jeśli Ci doradziłem, pomogłem to odwdzięcz się zieloną strzałką w góre :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ale u mnie to masakra po prostu na początku samym po głogu a na jesieni jedno robiłem raz po 3 dniach drugie zrobiłem zaraz zeszło wsadziłem inną dedkę też zeszło ale to z pod łatki zakleiłem trzymało do tej pory teraz znów ogółem teraz będzie demontaż kół 6/7 raz i nie to ze jakoś byle jak wulkanizator sąsiad robi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    113

Ja ponad dwa lata może raz dopompowałem przednie i jest ok tylko tylny tył prawy jakby opona była jajowata bo jazda po aswaldzie skaczę, na feldze leży dobrze trochę komfort jazdy maleje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

komfort??? to w ogóle w tym ciągniku komfort był jak miał miesiąc teraz jak ja przez całe lato robiłem nim co drugi dzień kurs 40km to nie dość ze podbija mi lewą strona to skrzypi trzeszczy furczy przednie błotniki tak trzęsą sie i furczą to samo tylni prawy sie trzęsie wycieraczka to samo okien nie otworzysz bo nie do wytrzymania siedzenie skrzypi ale przeboleć można to tam aby robotę robił ale z tym ogumienie siły opadają bo jak by nie patrzeć można raz robić w roku 2 ale 6/7 no kurcze do tego teraz taka pogoda że montażówka do ręki sie przykleja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
plapla123    8

Ja w swoim Ft690 też robiłem oba tylnie koła ale wulkanizacji stwierdzili wadę fabryczną dętek i serwis wrócił mi kasę za robociznę i dętki i od wymiany dętek na nowe jest dobrze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kiler1982    2

ostatnie nowosci http://www.agrofoto.pl/technika-rolnicza/maszyny-rolnicze/wyrozniony-farmtrac-7110-dt,41277.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gambler    5

130 ..kuni ale chyba nie z tego silnika i tak jest juz wyzyłowany..moze jakies....16v albo iveco zamontuja....moze DF tylko chyba df nie sprzedaje silnikow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

@up a potem będzie gadka że za drogi jak na Farmtrac'a ;)

@2xup Każdy silnik można kupić, deutz'a również. Kwestia ceny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Fartrac675dt    90

No ciekawe ciekawe czy silnik się zmieni czy nie a ciekawo czy jakieś bajery do niego będą wieksza ilośc półbiegów i rewers elektro ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez asdos
      Posiadam ciągnik Escort 450 bez wspomagania. Porażka. Chciałbym założyć wspomaganie do tego ciągnika. Prosiłbym o pomoc jak zamontować silownik, pompę olejową wspomagania. Prosiłbym o doradztwo oraz zdjęcia jak to jest zamontowane w ciągnikach wychodzących z wspomaganiem fabrycznym. 
    • Przez krzychu1271
      Bardzo proszę o opinię użykowników tych ciągników, szczególnie intetesuje mnie opinia o silniku, jest to ford 76 KM. Zastanawiam się nad zakupem tego modelu, jakie są różnice w użytkowaniu między 675 z silnikiem perkinsa. Zauważyłem, że 680 robiony jest na napędzie z 690, więc ma lepsze parametry, chociażby obroty wom 540E a jednocześnie jest tańszy od 675. Gdzie więc jest haczyk.
    • Przez huard
      Witam mam taki mały problem a dokładnie w farmtraca 555dt ubywa mi oleju w zbiorniku od wspomagania niby nie ma żadnego wycieku ale oleju ubywa co to może być za przyczyną?
    • Przez Patroko3491
      Autorska przeróbka kabiny od C-360. Co myślicie o takim zestawieniu?



    • Przez Hydrant0793
      Dzień dobry mam problem z odpaleniem farmtraca  680 dtn po przekręceniu kluczyka słychać tylko cykanie w rozruszniku  a nie ciągnie i panel cały gasnie . Przejrzałem już klemy ,masę ,aku naladowane . Wie wiem w czym problem może jakiś przekaźnik od odpalania siadł. Dodam,że na krótko da się go odpalić więc rozrusznik dobry
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj