Ursusc385

ciagniki rodziny Farmtrac

Polecane posty

szmergiel    1053

zetorow 3 i 4 latkow tez tak duzo niema. jak potrzebuje do 4.5roku ,wersja 4X4 50_75km. z kredytem tez moze byc jakcena dobr by byla.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmtracker    10

Wątpie zebys cos znalazł bo kazdy bierze nowe ciagniki pod dofinansowania z uni wiec ciagnik musi miec przec 5 lat przynajmniej. A co do czystosci w ciagniku to staram sie dbac jak wchodze do ciagnika to otrzepuje buty o schodki, a drzwi szyberdach, szyby zawsze zamykam bo mam klime, ale wiadomo zawsze cos sie nawnosi i nakurzy wiec raz na miesiac trzeba posprzatac zeby bylo milej pracowac :)


Jeśli Ci doradziłem, pomogłem to odwdzięcz się zieloną strzałką w góre :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmtracker    10

Napisz w anonsach ze chcesz kupic taki ciagnik.


Jeśli Ci doradziłem, pomogłem to odwdzięcz się zieloną strzałką w góre :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szary35    0

Mam pytanie, robił może ktoś sprzęgło w FT675DT? Ile kosztuje taka przyjemność ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1565

2500zł kompletne sprzęgło. Możesz kupić też samą tarczę za chyba niecałe 1000zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

u wujka w ft 80 wymieniane było sprzęgło to kosztowało ponad 3000zł a łożyska nie mieli nawet a czas oczekiwania na łozysko podawali ponad miesiac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    113

szary35 ile masz mtg że musisz robić sprzęgło ,wprawdzie ja mam 670 ale to chyba to samo co 675 poza innym silnikiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Fartrac675dt    90

No właśnie ile go masz i ile mth i jakie objawy ? bo u mnie na najwyższym biegu ma tak jakby dwa stopnie bez silny że ledwo siebie rozbuja z miejsca i drugi powolnie rusza ale z siłą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gambler    5

w 675 w tuze saiad robił koło 2500-3000 mth robił po 4 latach koszt około 2 tys ale to chyba razem z wyciskiem komplet +tarcza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szary35    0

witam wszystkich mam problem w swoim farmtracu 675dt przy mrozie zamarzają mi dźwignie od zmiany biegów, czy u was też takie coś się dzieje?

 

Ja mam FT 675DT z 2009r i u mnie też tak jest, ale wydaje mi się, że to wina tej gumy, która wychodzi z podłogi i okrywa lewarki. W nowszych podobno jest tam miękki pokrowiec.

 

Tak jak już pisałem z 2009r, mam nakręcone 1100mtg, mam go z ładowaczem. Przy zatrzymywaniu wciskam sprzęgło, a on ciągnie i muszę użyć troche siły żeby wyłączyć bieg. Troche podciągne na lince i myślę, że jeszcze troche wytrzyma, ale nie długo <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    113

Ja mam koniec 2010 i kilka krotnie niedawno dopytywałem się tutaj o własnie tą gumę wydawała mi się coś nie dopasowana aby uszczelnić to połączenie lewarków z tubą wybieraka ja od razu po kupnie po odsunięciu schodków lepsze dojście naciągłem tą gumę na tubę wybieraka i dobrą taśmą samoprzylepną obwiązałem i na razie jest szczelnie i woda się tam nie dostanie bo komuś zamarzały lewarki to jak tam nie ma szczelnie to mogą zamarzać,w nowym praktycznie nie było luzu sprzęgła tak jak pisze w instrukcji nie sposób sprawdzić prawidłowego luzu na pedale a jak zrobiłem min luż znowu ciężko biegi wchodziły bo sprzęgło ciągło ,trochę tam odkręciłem dam dokręciłem lekko pedał podniósł się ale tylko tak mam luz co najlepiej sprawdzam na tej dzwigni co wychodzi z obudowy sprzęgła z lewj strony bo jak by było jak z fabryki docisk mocno cały czas ciśnął by na łożysko oporowe i szybsza awaria piszę po amatorsku ale myślę że traktorzyści więdzą o co biega

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
NhBartek    40

wiekszosc ma w kredycie te ciagniki nawt jk by ktos chciał sprzedac to nie moze..po kilku latach napewno bedzie wiecej ofert....sasiad ma jednego 4 latka i jednego nowego obydwa 675 z turem..w sume moge go zapytac.

 

znowu w innej wiosce komornik zabrał jednego 600 mtg miał ........deler chyba odkupił go za grosze od banku na handelek........

 

własnie zetorow uzywek na aledrogo jest troche a FT niema..<

 

Kolego Gambler ja to chyba znam tego Twojego sasiada co ma te dwa FT to raczej nie wydaje mi sie zeby byl zainteresowany zeby sprzedac tego starszego bo on mu robi kupe roboty :)

 

2500zł kompletne sprzęgło. Możesz kupić też samą tarczę za chyba niecałe 1000zł.

 

Za 2500 zl napewno nie kupisz kompletnego sprzegla a zamiennikow nie ma. Jezeli tarcza jest ceramiczna to wymiana samej tarczy nic nie da bo docisk napewno bedzie wyjechany a nie da sie go przetoczyc jak w starych polskich ciagnikach...

 

u wujka w ft 80 wymieniane było sprzęgło to kosztowało ponad 3000zł a łożyska nie mieli nawet a czas oczekiwania na łozysko podawali ponad miesiac

 

Łożyska oporowe do 675 albo 690 kupisz w kazdej agromie albo w Grene nie ma z tym najmniejszego problemu. Koszt około 100 zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Z7245    10

Ja mam FT 675DT z 2009r i u mnie też tak jest, ale wydaje mi się, że to wina tej gumy, która wychodzi z podłogi i okrywa lewarki. W nowszych podobno jest tam miękki pokrowiec.

 

Tak jak już pisałem z 2009r, mam nakręcone 1100mtg, mam go z ładowaczem. Przy zatrzymywaniu wciskam sprzęgło, a on ciągnie i muszę użyć troche siły żeby wyłączyć bieg. Troche podciągne na lince i myślę, że jeszcze troche wytrzyma, ale nie długo <_<

Kolego to nie jest wina sprzęgła poprostu obudowa łożyska zaciera się na tuleja. Istnieje jeszcze możliwość zacierani się linki od sprzęgła jeżeli nie była nigdy wymieniana, średnio przy częstej pracy z ładowaczem wytrzymuje 700mth także w twoim przypadku na to wygląda.

Edytowano przez Z7245

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szary35    0

Kolego to nie jest wina sprzęgła poprostu obudowa łożyska zaciera się na tuleja. Istnieje jeszcze możliwość zacierani się linki od sprzęgła jeżeli nie była nigdy wymieniana, średnio przy częstej pracy z ładowaczem wytrzymuje 700mth także w twoim przypadku na to wygląda.

 

Myślisz, że na początek wymienić linkę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1565

hmm też bym wolał dołożyć parę groszy i kupić pewne z pewnego źródła ;) Całkiem nie dawno było też w podobnej cenie sprzęgło tyle, że sprzedawca twierdził, że jest ono oryginalne LUK'a ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
NhBartek    40

Myślisz, że na początek wymienić linkę?

W 675 jest inne przełozenie dzwigni i linka wytrzymuje duzo dłuzej niz w 690 bo ma lzej po prostu sprzeglo mozna reka wcisnac ale jest faktycznie taka mozliwosc ze tuleja sie zatarla i trzeba bedzie rozpolowic i wyczyscic... Wogole na to to nie ma reguły znajomy ma 675 z ładowaczem i na oryginalnym sprzegle zrobil 4800 mth i dopiero w tym roku przymierza sie do wymiany...

 

hmm też bym wolał dołożyć parę groszy i kupić pewne z pewnego źródła ;) Całkiem nie dawno było też w podobnej cenie sprzęgło tyle, że sprzedawca twierdził, że jest ono oryginalne LUK'a ;)

No byc moze ale to dziwna sprawa bo Farmtrac ma wyłacznośc na te sprzegla i LUK za nie ma zamiaru tego nikomu innemu sprzedawac...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Z7245    10

Ale linka od brudu i syfu jakim jest kurz się zaciera w pancerzu. Ja w swoim też sprzęgło ręką wcisnę. Także najpierw sprawdź linkę a przy okazji ruch obudowy łożyska po tulei.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szary35    0

Jutro zadzwonie do fabryki, zapytam mechanika i dowiem się ile u nich kosztuje kompletne sprzęgło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gambler    5

jak farmtrac moze miec wyłacznosc na te sprzegła czy wyciski jak ten sam silnik siedzi w polmot H ursus landini..moze nwet w innych markach...to tam jest inny wycisk.?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez asdos
      Posiadam ciągnik Escort 450 bez wspomagania. Porażka. Chciałbym założyć wspomaganie do tego ciągnika. Prosiłbym o pomoc jak zamontować silownik, pompę olejową wspomagania. Prosiłbym o doradztwo oraz zdjęcia jak to jest zamontowane w ciągnikach wychodzących z wspomaganiem fabrycznym. 
    • Przez krzychu1271
      Bardzo proszę o opinię użykowników tych ciągników, szczególnie intetesuje mnie opinia o silniku, jest to ford 76 KM. Zastanawiam się nad zakupem tego modelu, jakie są różnice w użytkowaniu między 675 z silnikiem perkinsa. Zauważyłem, że 680 robiony jest na napędzie z 690, więc ma lepsze parametry, chociażby obroty wom 540E a jednocześnie jest tańszy od 675. Gdzie więc jest haczyk.
    • Przez huard
      Witam mam taki mały problem a dokładnie w farmtraca 555dt ubywa mi oleju w zbiorniku od wspomagania niby nie ma żadnego wycieku ale oleju ubywa co to może być za przyczyną?
    • Przez Patroko3491
      Autorska przeróbka kabiny od C-360. Co myślicie o takim zestawieniu?



    • Przez Hydrant0793
      Dzień dobry mam problem z odpaleniem farmtraca  680 dtn po przekręceniu kluczyka słychać tylko cykanie w rozruszniku  a nie ciągnie i panel cały gasnie . Przejrzałem już klemy ,masę ,aku naladowane . Wie wiem w czym problem może jakiś przekaźnik od odpalania siadł. Dodam,że na krótko da się go odpalić więc rozrusznik dobry
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj