Ursusc385

ciagniki rodziny Farmtrac

Polecane posty

gambler    5

1400 obrotow..? turbinka nawet sie nie rozpedzi przy ciezkiej pracy optymalnie 1700-1800 obr

 

papla ..napisz co tam ten servis wymyslił z tym spalaniem i co zrobili w ciagniku...czy na pompie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
NhBartek    40

Pewnie pompe zabrali ze soba bo przy niej nie da sie nic przestawic bez specjalistycznego stoł. I teraz odwioza ja za miesiac :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
plapla123    8

On własnie czeka na ten serwis już chyba trzeci tydzień i jakoś nie mogą dojechać pewnie zaczną coś robić po nowym roku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

myślę ze do światła ostrzegawczego koguta tak zwanego jeśli dobże kojarze ze o te kable chodzi

Edytowano przez wojciech675DT

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

 

Na pelen zbiornik mozesz smialo lac 5 litrow bensyny naprawde pomaga. Wogole mozna dolewac do 15% bensyny ale nia ma co przesadzac.

Po co, obecie paliwa są takie że jak nie zatankujesz verva/dynamic czy jakiegos innego paliwa premium to poniżej 10st nie pojedziesz chyba że c330 i ogniem filtry podgrzejesz, zresztą paliva premium są suchsze i w ogóle zimowe paliwa są suchsze, dlatego dobrze jest dolać mixolu 1:100,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
st220    20

Po co, obecie paliwa są takie że jak nie zatankujesz verva/dynamic czy jakiegos innego paliwa premium to poniżej 10st nie pojedziesz chyba że c330 i ogniem filtry podgrzejesz, zresztą paliva premium są suchsze i w ogóle zimowe paliwa są suchsze, dlatego dobrze jest dolać mixolu 1:100,

 

 

Bajki opowiadasz z tymi paliwami, ja leję zwykłą ropę z orlenu i dolewam trochę płynu i przy -20 nie było nigdy problemu z paliwem, dziś u mnie jest -12 i mam zalana paliwo kupione we wrześniu i dolany jest płyn i ciągnik normalnie palił i pracował dziś bez problemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gambler    5

jaki..płyn dolewasz.?...bo nie rozumiem i nie mow ze te smieszne dodatki do ...disla na stacjach...<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

Bajki opowiadasz z tymi paliwami, ja leję zwykłą ropę z orlenu i dolewam trochę płynu i przy -20 nie było nigdy problemu z paliwem, dziś u mnie jest -12 i mam zalana paliwo kupione we wrześniu i dolany jest płyn i ciągnik normalnie palił i pracował dziś bez problemu.

Może u Was paliwa na stacjach są lepszej jakosci może są w większosci importowane z białorusi, u nas orlen i lotos ma paliwa tak nawalone rzepakiem że filtry 2 razy do roku trzeba wymieniać, także tylko pozazdroscic paliwa na podlasiu ;) u nas jedna sieć chwali sie że importuje z białorusi paliwa, ale cena wyższa jak na orlenie

ps. stosowałem płyny skyyd itp to nic nie daje, więcej ten płyn daje w okresach jesiennych czy letnich bo czyci delikatnie układ paliwowy i w osobówce 1,9 sdi nawet spadło minimalnie spalanie ale na naszym zwykłym paliwie poniżej 15st nic nie chodzi ani auto ani ciągnik heh

Edytowano przez Ferdek07

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus5524    1

Koledzy ja leje sprawdzone paliwo od hurtownika już od kilku lat i nawet c-360 odpalała kiedy temperatura spada poniżej -20, no i mam zalany płyn w chłodnicy żeby co drugi dzień nie latać z wiadrem wody. Coprawda plakiem psiukałem troche na filtr powietrza w te największe mrozy. Filtry paliwa zmieniam średnio co cztery lata.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
st220    20

jaki..płyn dolewasz.?...bo nie rozumiem i nie mow ze te smieszne dodatki do ...disla na stacjach...<

 

 

Nazwy Ci nie podam, bo nalepka odpadła, płyn kupiłem rok temu w zimę w sklepie motoryzacyjnym i jest duża różnica po dolaniu go do paliwa, robiłem rok temu porównanie i nalałem do 2 butelek ropy, do jednej z płynem, do drugiej bez i przy -15 stopniach na paliwie kupionym latem była bardzo duża różnica, z płynem było w miarę ok, a bez płynu to co najwyżej by ciągnik zapalił ale pojechać to nigdzie by nie pojechał bo paliwo było gęste.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

u mnie dziś było poniżej -20 odpalił elegancko i pod chmurką jest tylko strasznie długo wspomaganie nie działa powiedzcie ile minut powinno takie coś odpuszczać z 30min ? to normalna granica czy coś za długo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    113

A od nowego wspomaganie tobie zamarza i od ilu stopni mrozu już czujesz bo ja pierwszy raz słyszę aby zamarzało teraz to moja trzecia zima olej w zbiorniczku fabryczny zimą sporadycznie odpalam go ale kilkadzieści sekund i ruszam z garażu i leciutko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Fartrac675dt    90

u mnie kilka minut i chodzi skręt bez gazu ale jak rusze i gazu to przez chwile ciężko ale potem lekko się kręci jednym palcem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gambler    5

no u mnie w 690 niema zbiorniczka.....a jest oddzielna pompa do wspomagania czy podpiete jest do głownej pompy hydrauliki..?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
niciex    14

niciex to jakim biegiem orzesz ze dajesz mu takie niskie obroty nie wiem czy jest to takie zdrowe dla silnika ja przeważnie w orcę daję 1800 obrotów . Jeśli chodzi o to spalanie u kolegi to jak przyjechali z Perkinsa to spalanie mierzyli w orce ale również próby robili samym ciągnikiem i też łyknął 16l ale tym spalaniem zajął się serwis zobaczymy co z tego wyniknie.

 

Wysoka 1 polbiegowa do orki

 

1400 obrotow..? turbinka nawet sie nie rozpedzi przy ciezkiej pracy optymalnie 1700-1800 obr

 

papla ..napisz co tam ten servis wymyslił z tym spalaniem i co zrobili w ciagniku...czy na pompie

 

 

 

tak 1800 i nie zarobie na paliwo.ile wam spala przy tych 1800?bo mnie sie wydaje ze duzo a 1400 mam i do kultywatora i do orki i jakos ciagnik daje rade.na gorki uzywa sredniej 4 na reduktorze i do tego caly bieg a nie polowka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj mroź siekną grubo ponad -20 ciagnik zapalił no w sumie normalnie raz i chodził do paliwa nic nie lałem stoi na podwórku ale z tym wspomaganiem to masakra dziś stał ponad pół godzinki sie odgrzewał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gambler    5

do "nicex" ile spale ze 100l na dzien albo wiecej....... jak duzo pracuje mam ciezkie ziemie do orki i uprawy

 

wysłalem ci linka na pw jak uprawiam.....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez asdos
      Posiadam ciągnik Escort 450 bez wspomagania. Porażka. Chciałbym założyć wspomaganie do tego ciągnika. Prosiłbym o pomoc jak zamontować silownik, pompę olejową wspomagania. Prosiłbym o doradztwo oraz zdjęcia jak to jest zamontowane w ciągnikach wychodzących z wspomaganiem fabrycznym. 
    • Przez krzychu1271
      Bardzo proszę o opinię użykowników tych ciągników, szczególnie intetesuje mnie opinia o silniku, jest to ford 76 KM. Zastanawiam się nad zakupem tego modelu, jakie są różnice w użytkowaniu między 675 z silnikiem perkinsa. Zauważyłem, że 680 robiony jest na napędzie z 690, więc ma lepsze parametry, chociażby obroty wom 540E a jednocześnie jest tańszy od 675. Gdzie więc jest haczyk.
    • Przez huard
      Witam mam taki mały problem a dokładnie w farmtraca 555dt ubywa mi oleju w zbiorniku od wspomagania niby nie ma żadnego wycieku ale oleju ubywa co to może być za przyczyną?
    • Przez Patroko3491
      Autorska przeróbka kabiny od C-360. Co myślicie o takim zestawieniu?



    • Przez Hydrant0793
      Dzień dobry mam problem z odpaleniem farmtraca  680 dtn po przekręceniu kluczyka słychać tylko cykanie w rozruszniku  a nie ciągnie i panel cały gasnie . Przejrzałem już klemy ,masę ,aku naladowane . Wie wiem w czym problem może jakiś przekaźnik od odpalania siadł. Dodam,że na krótko da się go odpalić więc rozrusznik dobry
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj