Skocz do zawartości
Krzysiu18

John deere 1640

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
john
Krzysiu18    0

Na co zwrócić szczególną uwagę przy zakupie John Deere 1640? Może ktoś wie o jakichś wadach lub najczęściej występujących usterkach które wymagały by większego nakładu finansowego w naprawie? czekam na wszelkie informacje

Edytowano przez Krzysiu18

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gogisiov    6

Własnie, dołanczam sie do tematu bo jestem zainteresowany tym ciagnikiem jak z jego awaryjnoscia, dostepnoscia czesci i spalaniem ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszek8201    22

Własnie, dołanczam sie do tematu bo jestem zainteresowany tym ciagnikiem jak z jego awaryjnoscia, dostepnoscia czesci i spalaniem ;)

pewnie troche puzno ale napisze. W tych starych jelonkach najwazniejsza sprawa jaka trzeba sie zainteresowac prucz silnika,skrzyni jest chydraulika,jest ona dosyc rozbudowana i nie idie wszystkiego od razu wyczuc podstawa to rozgzac troche ciagnik sprawdzic czy nic nie drzy ,podnosnik wspomaganie itp. Ogulnie te ciagniki nie sa awaryjne u mnie tylko pompa hydrauliczna padla i regeneracja gdyz nowa jest droga. ciagnik jest dosyc wygodny a spalanie nie jest duze wiadomo zalezy ,u mnie np gluwnie belarka claas,plug zwyklu 3skibowy grudziadzki sred okolo 6l na mth

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bogdan675    997

pewnie troche puzno ale napisze. W tych starych jelonkach najwazniejsza sprawa jaka trzeba sie zainteresowac prucz silnika,skrzyni jest chydraulika,jest ona dosyc rozbudowana i nie idie wszystkiego od razu wyczuc podstawa to rozgzac troche ciagnik sprawdzic czy nic nie drzy ,podnosnik wspomaganie itp. Ogulnie te ciagniki nie sa awaryjne u mnie tylko pompa hydrauliczna padla i regeneracja gdyz nowa jest droga. ciagnik jest dosyc wygodny a spalanie nie jest duze wiadomo zalezy ,u mnie np gluwnie belarka claas,plug zwyklu 3skibowy grudziadzki sred okolo 6l na mth

nie chce zakladać nowego tematu, w jelonku z kabiną sg2 nie odbija zapadka od wajchy biegów szosowe polowe nie wiem co tam mogło się stać i jak to rozebrać, takiego już kupiłem z góry dziękuję za pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
glwoj    1

Opisz dokładniej, jak nie odbija zapadka? Wsadzasz polowe czy szosowe i nie trzyma w położeniu jazdy? Biegi masz po prawej stronie?

Edytowano przez glwoj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bogdan675    997

tak, po prawej ,właśnie podczas przełańczania szosowe polowe ta zapadka co wajcha od biegów wychodzi już na zewnątrz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
glwoj    1

Ja bym ci radził wejść pod ciągnik z prawej strony, i odkręcić osłonę (przykrywa element 74, 75 na zdjęciu http://jdpc.deere.co...__UN14JUL10.gif), następnie ściągnąć cięgło od biegów polowych/szosowych i sprawdzić czy tam będzie trzymało przy zmianie polowe/szosowe. Dzięi temu dojdziesz czy problem jest w skrzyni czy w tych cięgłach co idą do góry.

Edytowano przez glwoj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
glwoj    1

Czujnik jest na pompce hamulcowej, a pompka jest przy pedałach pod osłoną.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bogdan675    997

wczoraj naprawiłem ,wykręciłem ten czujnik, wkręciłem i pojawiły się światła stopu, dzięki za wskazuwki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×