Skocz do zawartości
kwiatek

Zetor Proxima Power 90 Czy New Holland T5040

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zetor
kwiatek    3

Witam. Mam taki problem z wybraniem ciągnika do gospodarstwa. Gdyż mam złożony wniosek na ciągnik o mocy 82km, i nie wiem, który wybrać. Rozpatruje się nad ciągnikiem Zetor Proxima Power 90 + Tur(Zetorowski) , New holland T5040 + Tur(Warfama). Co do ceny to New Holland kosztuje około 127tys netto + tur z oprzętem około 27netto. A zetor natomiast 150 brutto + Tur z oprzętem 40tys brutto . Ceny podane są na dzień dzisiejszy . Ale mi chodzi o to który lepszy, mniej awaryjny . Z góry dziekuję za odpowiedzi.

Edytowano przez kwiatek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetorek5011    0

No oczywiście że zetora brać ! Sprawdzona marka . NH to chińszczyzna taka , a zetorze większość części jest made in Germany. Tury zetora też są dobre , zresztą pod zetora lepiej pasuje zetorowski tur niż polski .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

ChiquitaB    48

Kolego ten NH to TD tak? bo napisales TC? Jezeli to ma byc dodatkowo jako głowny ciagnik zetor bedzie lepszy ponieważ posiada dwustopniowy wzmacniacz momentu elektrohydrauliczny rewers EH chociaz NH tez to teraz maja ale nie mają wzmacniacza żadnego E. aha kolego zetorek pokaż mi w nh jaka część jest chinska? Nie żebym był jakis fan tej marki sam mam Case'a ale nie pisz o czymś co jest nie prawdą. A do kwiatka napiszę aby dilera zapytał o NH wersję T jaką cenę Ci podadzą bo może być podobnie jak Zetor a wtedy bym brał NH T 5040bo już lepsza klasa

Edytowano przez ChiquitaB

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ChiquitaB    48

no to tu zależy w co by wchodziło w wyposażenie NH a co Zetora z konkretami można dyskutować wtedy. ale wydaję mi się według mnie że do tura lepszy będzie NH, czyli większa wydajność pompy niż w Zetorze i lepszy skręt. A jxu jest droższy i moim zdaniem brzydszy:P

Edytowano przez ChiquitaB

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2257    108

Posty bez uzasadnień .......angry.gif to nie do cb qazi

dlaczego uważasz , że newholland jest chiński ? chiński to jest twój posttongue.gif no bez jaj dlaczego tak uważasz?

Newhollad napewno będzie leprzy do tura tak jak wyżej powiedział kolega dlaczego?

wydajniejsza pompa zetor ma o 10 l mniej wydajniejszą bodajże.

bardziej oszczędny

skręt leprzy chyba a nawet napewno

 

Za to zetor leprzy w pole

cięższy

komfortowszy w nh to jeździ się jak żelaźniakiem nie wiem dlaczego testowałem t 6050 stąd to uzasadnienie

 

Ja ci powiem tak jeżeli ma być on bardziej do pola to zetor a jak do tura do nhsmile.gif.

 

EDIT. Niewiem dlaczego , ale nh ma zbiornik paliwa 90l a zetor 150blink.gif.

Edytowano przez andrzej2257

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    114

@qazi chyba 61l/min Zetor 50l/min

 

Ogólnie to Zetor ma lepszą skrzynię z 3 stopniowym PS w NH w najlepszym wypadku będzie miał 2 jeśli chodzi o resztę parametrów to chyba NH góruje nad Zetorem :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ChiquitaB    48

zgadzam sie jezeli w pole to zetor bedzie lepszy a do tura na pewno NH co do zbiornika to podaja ponad 120l, TD ma 90l i to jest porazka w przypadku TD i JX :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jakub667    72

zetorek5011 co ty pie...lisz że zetor jest dobry każdy kogo z okolicy spytam kto ma zetora to bierze new hollanda a spotkałem ojca kolegę z okolicznej wsi który miał dwa nowe zetory i wiosna kupił sobie 130 konnego new hollanda i mówi "jaki luksus przesiadłem się do new hollanda i to nie zetor " chba to zetor leci na chinskich częściach ;[

Edytowano przez Jakub667

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetorek1607    1

ja też byłbym za NH, jak koledzy pisali wydajniejsza pompa, lepszy skręt i mniejsze spalanie, kabina nie jest niczego sobie :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianus2222    98

spalanie zetor proxa plus 85|(82km) :

- agregat talerzowy ok 5,6 L/ha

- orka overum 3 skib obrotka szerokość orki ok 50 na skibe 12-14 L / ha

 

pola mam różne. W zetorze mi sie tylko nie podoba to że zglosiłem ost na gwarancji chłodnice bo coś zaczęła kapać(widocznie jakaś wada fabryczna) i czekam już na nią prawie 2 mies ;/ :( ;[

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dyczko0    22

Dziwne opinie sympatyków i Zetora i NH.

Swoje marki opisują w samych superlatywach a na drugą ganią ile wlezie.

A może by tak jakaś obiektywna opinia i specyfikacja na oba ciągnika.

 

Przewaga Zetora :

 

- większa moc silnika (moc Zetora jest podawana w normie DIN a nie ISO)

- większy zbiornik paliwa

- w porównaniu do ładowacza z Warfamy TUR-6 udźwig 230kg większy i wysokość podnoszenia o 58cm wyższa

- skrzynia biegów 24x24 i dwustopniowy wzmacniacz momentu w NH tylko 12x12

- masywniejszy od NH

- elektrohydraulicznie załączany napęd WOM

- przednie hamulce !

- nie pamiętam dobrze z pamięci ale chyba jest większy moment obrotowy niż w NH

- skrzynia 40km/h

 

Przewaga NH

 

- laboratoryjne zużycie paliwa niższe

- pompa olejowa

- udźwig podnośnika

- lepszy skręt

 

Plusy i minusy według kart technicznych można wyciągnąć bardzo szybko i widać jak na dłoni.

W zestawach cenowo wychodzi tak samo, więc nie wiem nad czym się zastanawiać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetorek5011    0

Piszę to co wiem , w mojej okolicy te mniejsze NH są rzadko spotykane , a już ktoś ma to nie jest zbyt szczęśliwy . Znajomi robią w Agrohandlu gdzie sprzedają NH i mówią jak jest . Tak czy siak zetor jest pewniejszy niż ten niebieski ciągniczek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawel20    49

Dziwne opinie sympatyków i Zetora i NH.

Swoje marki opisują w samych superlatywach a na drugą ganią ile wlezie.

A może by tak jakaś obiektywna opinia i specyfikacja na oba ciągnika.

 

Przewaga Zetora :

 

- większa moc silnika (moc Zetora jest podawana w normie DIN a nie ISO)

- większy zbiornik paliwa

- w porównaniu do ładowacza z Warfamy TUR-6 udźwig 230kg większy i wysokość podnoszenia o 58cm wyższa

- skrzynia biegów 24x24 i dwustopniowy wzmacniacz momentu w NH tylko 12x12

- masywniejszy od NH

- elektrohydraulicznie załączany napęd WOM

- przednie hamulce !

- nie pamiętam dobrze z pamięci ale chyba jest większy moment obrotowy niż w NH

- skrzynia 40km/h

 

Przewaga NH

 

- laboratoryjne zużycie paliwa niższe

- pompa olejowa

- udźwig podnośnika

- lepszy skręt

 

Plusy i minusy według kart technicznych można wyciągnąć bardzo szybko i widać jak na dłoni.

W zestawach cenowo wychodzi tak samo, więc nie wiem nad czym się zastanawiać.

W NH można zamówić skrzynie 24x24 ze wzmacniaczem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jakub667    72

pracowałem na forterze 95 i proximie 8441 to znam jednego uzytkownika który jest zadowolony z zetora proximy 8441 mojego ojca chrześniaka kolega ale jego traktor robi jakieś 50 mth rocznie . a tak w ogóle to każdy ma swoje upodobania nie którzy lubią zetory a niektórzy new holllandy .i tyle z mojej strony ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ChiquitaB    48

kolego dyczko ty tez nieobiektywnie napisałeś bo niby normalnego nh mu podali ale co diler to z innym wyposażeniem na start daje maszynę. Przez to pisałem o tym że jak by kolega wypisał mniej więcej z czym są ciągniki to wtedy można dyskutować i kolega niech napiszę do czego najbardziej będzie ciągnik używany ale czy wybierze zetora czy nh na pewno będzie zadowolony a spalanie mają oba ciągniki na podobnym poziomie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dyczko0    22

W NH można zamówić skrzynie 24x24 ze wzmacniaczem.

 

Wiem, że można ale zamówić a w standardzie to jest różnica, najczęściej liczona w złotówkach.

A mówimy o cenach i modelach w standardowym wyposażeniu.

 

Nie wiem tylko jak jest ze skrzynią w NH bo z internetowej broszury można wywnioskować, że 30 km/h a jak jest naprawdę ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawel20    49

Jako typowo standardowego wyposażenie NH nie ma czegoś takiego, lokalny diler nazywał to na jednych targach modelem kluczowym, albo flagowym i tam na dzień dobry jest klima, skrzynia 24x24, obciążniki przód, 3 prędkości wałka, guzik sprzęgła w gałce od biegów, fotel grammera, cos tam jeszcze.

Jak dla mnie wielka zaleta NH to kompaktowe rozmiary i niska max wysokość, ale dla innych to moze nie być zaleta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    57

no i nie zapominajcie że zetor oferuje automatykę zmiany półbiegów czego ten NH nie posiada

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    114

 

- większa moc silnika (moc Zetora jest podawana w normie DIN a nie ISO)

 

 

Różnica wynosi 1KM na korzyśc Zetora NH ma 86KM a Zetor 87KM w ISO w normie DIN Proxiasty ma 82KM :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×