Zaloguj się, aby obserwować  
Grzesio07

Ciśnienie na pompie hydraulicznej 155.54

Polecane posty

Grzesio07    1

Witam

Jakie powinno być ciśnienie na pompie hydraulicznej (wyjścia z tyłu ciągnika) w 155.54?

Oczywiście na rozgrzanym ciągniku.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzesio07    1

U mnie jest ok 170bar na zimnym.

Niesttey nie mam teraz okazji aby go rozgrzać ale jak jest ciepły to ma problem ze złożeniem talerzówki.

Przy najblizszej okazji muszę sprawdzić na ciepłym i wtedy zdam relację.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AgriSpec    0

Już w tej chwili wydaje mi się, że masz za mało. Duże Renówki mają ciśnienie 210 barów, a tak jak wyżej napisano zimny czy ciepły nie powinien mieć większego wpływu, chyba, że pompa słaba. A wspomaganie jak Ci chodzi, ciężko?

Edytowano przez AgriSpec

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzesio07    1

Już w tej chwili wydaje mi się, że masz za mało. Duże Renówki mają ciśnienie 210 barów, a tak jak wyżej napisano zimny czy ciepły nie powinien mieć większego wpływu, chyba, że pompa słaba. A wspomaganie jak Ci chodzi, ciężko?

 

Ogólnie wspomaganie dobrze chodzi ale przy mocnym rozgrzaniu potrafi się zacinać.

Moim zdaniem to na pewno będzie pompa. W tym tygodniu może ciągnik będzie miał troszkę pracy to sprawdzę to na 100%

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafii    8

Koledzy jak można jeszcze sprawdzić pompę w 120,54. U mnie na zimnym oleju pokazuje ok 180bar. Na ciepłym jeszcze nie mierzyłem . Ale ostatnio po ok godzinie orki zaczął słabo podnosić i kirowniaca zaczeła się ciężko kręcić. Z tego co mi wiadomo to pompa jest 3 sekcyjna i możliwe aby tak dwie sekcje naraz padły. Chyba że ta sama sekcja jest odpowiedzialna za wspomaganie i podnosienie. Mam jeszcze TUZ z przodu.

Edytowano przez Rafii

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafii    8

1,5 roku termu zalany fusch chyba utto- nie pamiętam teraz jaki dokładnie ale brałem info z forum. Wymieniłem razem z filtrami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
    • Przez Mati3005
      Witam, Panowie mam pytanie odnośnie ustawienia balansera, tłumika drgań zwał jak zwał, przy remoncie silnika mechanik nie zaznaczył położenia wału względem ustawienia balansera, i teraz podczas pracy są odczuwalne drgania na ciagniku, nie wiem jeszcze jak z sila przy ciężkiej pracy bo na razie tylko pracował z opryskiwaczem ale takich drgań przed remontem nie było wiem ze ma być ustawione dwa skrajne tłoki w GMP i teraz pytanie czy jest gdzieś na kole od wału oznaczenie tego czy czeka mnie metoda prób i błędów ze śrubokrętem we wtrysku?? 🙂 na balanserze jest oznaczenie na kole zębatym, za pomoc dziękuję 
    • Przez Wojtas974
      witam tak jak w tytule, nie mogę wrzucić tych biegów, 3 i 4 wchodzi normalnie, ktoś miał podobny problem?
    • Przez BartekMaruszewski
      Witam. W mojej renówce pojawił się problem z włączającym się napędem, a mianowicie podczas jazdy bez różnicy czy wolno czy szybko, na niskich czy wysokich obrotach zapala się i po jakimś czasie gaśnie (albo nawet miga) kontrolka od ręcznego, co za tym idzie czuć i słychać jak zaczyna ciągnąć przedni napęd. Potrafi włączyć się nawet jadąc po drodze co jest dość uciążliwe. Jeśli ktoś orientuje się w czym może być  problem byłbym wdzięczny za odpowiedź. Renault 103.54 16x16  mechaniczna. Pozdrawiam 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj