Zaloguj się, aby obserwować  
Grzesio07

Ciśnienie na pompie hydraulicznej 155.54

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Grzesio07    1

Witam

Jakie powinno być ciśnienie na pompie hydraulicznej (wyjścia z tyłu ciągnika) w 155.54?

Oczywiście na rozgrzanym ciągniku.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzesio07    1

U mnie jest ok 170bar na zimnym.

Niesttey nie mam teraz okazji aby go rozgrzać ale jak jest ciepły to ma problem ze złożeniem talerzówki.

Przy najblizszej okazji muszę sprawdzić na ciepłym i wtedy zdam relację.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AgriSpec    0

Już w tej chwili wydaje mi się, że masz za mało. Duże Renówki mają ciśnienie 210 barów, a tak jak wyżej napisano zimny czy ciepły nie powinien mieć większego wpływu, chyba, że pompa słaba. A wspomaganie jak Ci chodzi, ciężko?

Edytowano przez AgriSpec

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzesio07    1

Już w tej chwili wydaje mi się, że masz za mało. Duże Renówki mają ciśnienie 210 barów, a tak jak wyżej napisano zimny czy ciepły nie powinien mieć większego wpływu, chyba, że pompa słaba. A wspomaganie jak Ci chodzi, ciężko?

 

Ogólnie wspomaganie dobrze chodzi ale przy mocnym rozgrzaniu potrafi się zacinać.

Moim zdaniem to na pewno będzie pompa. W tym tygodniu może ciągnik będzie miał troszkę pracy to sprawdzę to na 100%

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafii    8

Koledzy jak można jeszcze sprawdzić pompę w 120,54. U mnie na zimnym oleju pokazuje ok 180bar. Na ciepłym jeszcze nie mierzyłem . Ale ostatnio po ok godzinie orki zaczął słabo podnosić i kirowniaca zaczeła się ciężko kręcić. Z tego co mi wiadomo to pompa jest 3 sekcyjna i możliwe aby tak dwie sekcje naraz padły. Chyba że ta sama sekcja jest odpowiedzialna za wspomaganie i podnosienie. Mam jeszcze TUZ z przodu.

Edytowano przez Rafii

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafii    8

1,5 roku termu zalany fusch chyba utto- nie pamiętam teraz jaki dokładnie ale brałem info z forum. Wymieniłem razem z filtrami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
    • Przez Mati3005
      Witam, Panowie mam pytanie odnośnie ustawienia balansera, tłumika drgań zwał jak zwał, przy remoncie silnika mechanik nie zaznaczył położenia wału względem ustawienia balansera, i teraz podczas pracy są odczuwalne drgania na ciagniku, nie wiem jeszcze jak z sila przy ciężkiej pracy bo na razie tylko pracował z opryskiwaczem ale takich drgań przed remontem nie było wiem ze ma być ustawione dwa skrajne tłoki w GMP i teraz pytanie czy jest gdzieś na kole od wału oznaczenie tego czy czeka mnie metoda prób i błędów ze śrubokrętem we wtrysku?? 🙂 na balanserze jest oznaczenie na kole zębatym, za pomoc dziękuję 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj