ziom3

C-328 - temperatura płynu chłodniczego

Polecane posty

quercus    7

No tylko muszę wymyślić jak to ma być pomocowane albo się skontaktować z Mikim. Bo to chyba jego jest.


,, Idę dalej żeby być jak najbliżej ..."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesiekh    0

Witam!

Ja mam silnik po remoncie , załozony nowy termostat; korpus silnikaosiąga dosc szybko temperature 85-90C /nawet na postoju/

chłodnica w górnej czesci jest gorąca, natomiast w dolnej jest zimna - tak panowie powinna prawidłowa praca systemu chłodzenia i nie ma powodów do niepokoju!gdyby gotowało wodę to wyrzucałoby pare z korka wlewowego

pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ValtraN82    0

Ja mam teraz problem ze swoją Trzydziestką: po przejechaniu ok. 0,5km wskazówka temperatury znajduję się między zielonym a czerwonym polem. Po kilku minutach orki ta wskazówka dochodzi dalej niż połowa pierwszego czerwonego pola i czasem dochodzi prawie do końca tego pierwszego czerwonego ;) Nie wiem, czy tak może być. Para leci z tego bocznego wężyka koło korka wlewowego chłodnicy, ale woda się raczej nie gotuje. Nigdy nie miałem takiego problemu. Dodam, że termostat jest założony.

Przeczyściłem dzisiaj chłodnicę, bo była "zabita" kurzem i śmieciami, ale to nic nie pomogło ;)

 

Czy taka temperatura jest OK??

 

Proszę o pomoc!

Pozdrawiam!


Deutz-Fahr Agrotron 4.85 ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
quercus    7

Taka temperatura nie jest OK. Wymień termostat kwestia kilkunasty złoty. Powinno pomóc.


,, Idę dalej żeby być jak najbliżej ..."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
talek48    1

moze najpierw rozkrec termostat i zobacz czy ta gumka jest dobra, bo jak jest dobra to szkoda caly termostat wywalac...moze wystarczy tylko ja wymienic....mi woda uciekala w zetorku i wynienilem tylko gumke i bylo ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ValtraN82    0

Termostat założyłem wczoraj. Kupiony był dawno, ale nie był używany. Do tego czasu była wsadzona tam blaszka zamiast termostatu. Nigdy się nie grzał, ale ostatnio się to zmieniło, więc pomyślałem, że to może być wina braku termostatu, więc dlatego go zamontowałem.

 

I jeszcze taka sprawa: przed chwilą jak byłem ciągnikiem na polu, to olej mi z korka wyciekł i spłynął po głowicy na dół i w miejscu uszczelki pod tą głowicą zaczęły się robić bąbelki ;)

Więc pewnie uszczelka będzie do wymiany, ale czy to może być też przyczyną grzania się ciągnika?


Deutz-Fahr Agrotron 4.85 ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
quercus    7

No ja jestem zdziwiony że bez termostatu sie ciapek nie grzał. Podobno one bez termostatu cały czas będzie się grzać. ;)


,, Idę dalej żeby być jak najbliżej ..."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
talek48    1

cos chyba wkrecasz...przeciez bez termostatu nie ma krazenia wody i zaraz sie zagotuje....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56
cos chyba wkrecasz...przeciez bez termostatu nie ma krazenia wody i zaraz sie zagotuje....

Ciekawe info podajecie odnośnie układu chłodzenia. W silniku są dwa obiegi, duży i mały. Duży jest wtedy gdy termostat jest otwarty lub go niema i wtedy silnik trudno zagrzać. Zagotuje się wtedy gdy termostat otworzy się zbyt późno, częściowo lub wcale nie otworzy się i układ pracuje na małym obiegu. Krążenie zapewnia pompa wody a nie termostat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ValtraN82    0

Termostatu nie było, ale pisałem, że była wsadzona blaszka, która odcinała dopływ wody z dołu chłodnicy do obudowy termostatu i wtedy woda od razu z chłodnicy leciała przez pompę wodną i przez blok silnika i dopiero potem przez obudowę termostatu do chłodnicy.

 

Mam nadzieję, że to co napisałem jest zrozumiałe ;)


Deutz-Fahr Agrotron 4.85 ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
talek48    1

zorzyk wiem, tylko moze tak glupio napisalem i w rozumowaniu wychodzi inaczej...ale tak czy siak termostat wypadalo by miec....a ta blaszke dlugo miales wsadzona??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek7cr    0

Cześć

Ja mam kilka pytań do posiadaczy 328

- czy ursus 328 od nowości posiadał dolny zaczep ? jeżeli nie, to czy idzie dokupić i zamontować

- czy żeby kiprować przyczepe musze dokupić i zamontować rozdzielacz ?

- czy z przodu da rade zamontować obciążniki z 330 ?

 

z góry dziękuje za pomoc ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ValtraN82    0

Ja powiem tak:

Moja C-328 nie miała dolnego zaczepu. Sami go sobie dorobiliśmy ;)

Żeby kiprować przyczepę, to najlepiej kupić nowy rozdzielacz pod siedzenie. Też chcę go kupić, ale to wydatek prawie 600 zł ;) Zamiast nowego rozdzielacza pod siedzenie można kupić rozdzielacz na błotnik, ale tego nie jestem pewien, bo jeszcze tak nie widziałem ;)

Jeżeli chodzi o obciążniki z przodu, to jak najbardziej da się zamontować te z C-330 ;)


Deutz-Fahr Agrotron 4.85 ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ValtraN82    0

Nie ma za co ;)

Po to jest to forum, żeby pomagać ;)

A może Ty wiesz, czy przyczyną grzania się mojej C-328 może być zużyta uszczelka pod głowicą?


Deutz-Fahr Agrotron 4.85 ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek7cr    0

tak, przyczyną przegrzewania sie może być zużyta uszczelka ( przedostawanie sie spalin do układu chłodzenia )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ValtraN82    0

Wracając do grzania się mojej 328: Wczoraj wymieniliśmy uszczelkę pod głowicą. Pojechaliśmy wypróbować ciągnik w orce. Temperatura podskoczyła bardzo wysoko, ale nie było oznak gotowania się wody w chłodnicy. Natomiast spod korka wlewu oleju do silnika wydostawała się duża ilość pary. Myśleliśmy, że tak widocznie musi być, ale dzisiaj rano okazało się, że wody w chłodnicy nie ma! To gdzie jest?? W misce olejowej! ;)


Deutz-Fahr Agrotron 4.85 ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ValtraN82    0

Kupiliśmy dzisiaj zestaw naprawczy silnika i będziemy jutro wymieniać cylindry i tłoki, bo tamte stare już się wyrobiły i to zapewne jest przyczyną wycieku wody do oleju.


Deutz-Fahr Agrotron 4.85 ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
talek48    1

myslalem ze to ty juz to wymieniales..widocznie pomyslily mi sie tematy.heh, bo ktos juz majstrowal w c330..no mniejsza ;)

jak cos to daj znac :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ValtraN82    0

OK. Jutro napiszę jak przebiegła wymiana cylindrów, o ile zdążę to jutro zrobić ;)


Deutz-Fahr Agrotron 4.85 ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukman2
      witam chciałem sie dowiedziec jak sie podkreca pompe w C-330???? <_<
    • Gość
      Przez Gość
      witam
      Problem jest praktycznie od dawna ale to olewałem
      Ogólnie to ciagnik ciezko pali chmura białego dymu jak juz złapie to dopuki sie troche nie zagrzeje to na jeden gar szczególnie na niskich obrotach jak sie przegazuje to ok a im zimniej tym gorzej
      Remont kapitalny ok 6lat temu rocznie ok 200mth ale nie widział orki ani ciężkiej roboty zawory ok pompa ok a przyczyny nie widac w sumie mozna tak robic bo mi to nie przeszkadza ale czy to nie wykonczy silnika jest dosc mocny nie pluje olejem i go tez nie bierze
       
      A jeszcze napisze w temacie kupiłem zetora z UK 7045 nie wiem jaki ma przebieg ale oleju nie bierze i wcale nie kopci co mnie martwi bo za to ciezko zapala wydaje mi sie dostaje za mało paliwa albo zapłon żle ustawiony
      A drugi problem to ze w zakresie od 1300-1700obr silnik dostaje sporych drgan ale nic w nim nie puka pracuje cicho co to moze byc????????
      pozdr
    • Przez PolandOnion
      Mam do wymiany chłodnice, nowa to koszt 500 zł a opinie mają takie że po roku czy dwóch i tak będzie dziurawa. Orginal Ursus niby lepsza ale tam już 1000 PLN. Montował ktoś chłodne z jakiegoś samochodu/busa ? Tam nie ma problemu że po roku padnie a i cena niższa. Z czego może pasować ?
    • Przez Deutz537
      Witam
      Co sądzicie o tej panewce z silnika c360?


    • Przez v11
      Ma ktoś doświadczenie w wymianie pompy CR -jak ustawić synchronizację pompy w stosunku do momentu  wtrysku  wtryskiwaczy  -pompa dwusekcyjna silnik sisu 6 cylindrów brak a raczej brak chęci zdejmowania pokrywy rozrządu bo to demontaż całego przodu nie ma dojścia do koła zamachowego   
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj