ziom3

C-328 - temperatura płynu chłodniczego

Polecane posty

ziom3    0

.... miał kapitalny remont chodzi w lekiej pracy nie jest obciazany. samom jazdom skazówka jest miedzy zielonym i czerwonym. ??? czemu???/?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek    3

moze byc zakamieniona chlodnica, zaciety termostad, moze byc zabita chłodnica, jest wiele opcji i kazda moze byc przyczyną

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

RobertN    0

Może wskażnik bo jak by się w silniku gotowała to by para szła. Zobacz czy nie zabita i nie zakamieniona jast chłodnica

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leszekd    100

Może być wentylator założony odwrotnie i zamiast ciągnąć dmucha powietrze w chłodnice

A może problem tkwi w pompie nie pompuje płynu bo ma urwany wirnik. Trzeba popatrzeć czy płyn energicznie wypływa z górnej rury w chłodnicy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jakub16    120

ja nie mam problemu z grzaniem sie silnika. ciągnik chodzi z agregatem 3 metry. to na pewno chlodnica lub pompa pozdro


Już 5 lat na AF ;)
Pozdrawiam wszystkich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elektrotech    4

zadam pytanie- czy jak odkręcisz korek w chłodnicy to wizualnie widać że jest przepływ cieczy ??? jesli tak to albo zawieszony termostat - odkręcamy obudowetermostatu wyciągamy go i do wrzącej wody jak się rozszerzy natychmiast to ok -przed próbą tez sprawdzamy czy jest tz zamknięty-grzybek przy obudowie ....albo kłania się chłodnica-dla pewności przedmuchałbym ją kompresorem.Sprawdzić dodatkowo naciąg paska klinowego..... ,ale i też przyczyna samego czujnika temperatury-aby sprawdzić odkręcamy czujnik z głowicy (gotujemy wodę w np czajniku ) lub małym rondelku i zanurzamy do gotowanej wody-wrzenie jesli poleci za zielony jest ok

 

ps

Uwaga aby nie uszkodzić przewód czujnika podczas odkrecania zegaru!! bo inaczej mamy w plecy ok 80 zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elektrotech    4
no i podaj jeszcze kiedy miał ten remont bo jak ma nowe części to musi się dotrzeć

bez jaj aby na dotarciu miał taka temperaturę!!

 

miał kapitalny remont chodzi w lekiej pracy nie jest obciazany. samom jazdom skazówka jest miedzy zielonym i czerwonym. ??? czemu???/?

 

sprawdź termostat -przedewszystkim!!!! i to co pisałem wyżej...nikt wróżką nie jest jak nic konkretnego nie napiszesz-co już sprawdzałeś

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz7604    166

w 330 328 jest taki dziwny obieg wody że bez termostatu silnik się grzeje. Ja przy okazji remontu wyrzuciłem termostat i miałem teki sam problem. Wstaw nowy termostat lub taka tuleję od przedniej osi (wspornika) miedzianą. U mnie jest ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
quercus    7

U mnie było to samo z termostatem. Silnik pracował jak ta lala a pewnego dnia odpaliłem 30 min i już okolice czerwonego ;/. No to new termostat i jest GIT.


,, Idę dalej żeby być jak najbliżej ..."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adik_ziel    3

«Adik_ziel will do anything for you.»

Jeżeli, ktoś, komuś, coś ewentualnie nikt nikomu nic... To z punktu widzenia masz ode mnie pzdr...... xD

Kocham to co robię, robię to co kocham, choć czasem muszę robić to, co tylko lubię, ale wtedy za to mi płacą. I znowu mogę robić to co kocham...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    2107

OTO cytat z instrukcji c-330:

" w celu usuniecia kamienia kotłowego nalezy:

-przygotowac roztwór sody; w 10l goracej wody rozpóscic 1kg sody kalcynowanej (NA2CO2)

-NAPEŁNIC TYM ROZTWOREM CHŁODNICE WODY,

-uruchomic silnik i pracowac ciagnikiem co najmniej pół godziny,po czym zatrzymac silnik na 1 godzine i ponownie uruchomic na 2 godziny,

-po tym zabiegu spuscic roztwór z układu chłodzenia, dopóki silnik jeszcze goracy i przepłukiwac układ chłodzenia czysta woda tak długo az wypływajaca woda bedzie czysta . jezeli jednorazowe oczyszczanie nie da pozadanego skutku , nalezy zabieg powtózyc po upływie kilku dni pracy ciągnikiem. "

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
c330ursus    1

Dlatego mnie to interesuje ponieważ mam instrukcje napraw co C-330 i tam pisze jak chce się lać płyn do chodnic to trzeba odkamienić chłodnicę. Ja właśnie chce zastosować płyn petrygo i wody nie wlewać. co o tym myślicie? (a tą sodę można kupić w normalnym sklepie i czy jak to zrobię jak napisał pawlus224 to nie zepsuje nic ani nie będzie żadnych skutków ubocznych?)


:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    52
Dlatego mnie to interesuje ponieważ mam instrukcje napraw co C-330 i tam pisze jak chce się lać płyn do chodnic to trzeba odkamienić chłodnicę. Ja właśnie chce zastosować płyn petrygo i wody nie wlewać. co o tym myślicie? (a tą sodę można kupić w normalnym sklepie i czy jak to zrobię jak napisał pawlus224 to nie zepsuje nic ani nie będzie żadnych skutków ubocznych?)

W CPN- ie powinieneś kupić środek do płukania układów chłodzenia, sodę to raczej w sklepach chemicznych szukaj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    2107

Ten tekst jest na 39 stronie,podpunkt 4.2. instrukcji obsługi ciągnika URSUS C-330 wyd. z 1979roku :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
c330ursus    1

Parę ładnych lat do chłodnicy w c-330 lałem wodę nic się nie stanie jak do zakamienionej chłodnicy wleje płyn petrygo? Ale tylko tak pytam z ciekawości bo kupiłem już tak jak ktoś tutaj pisał na CPN środek do płukania chłodnicy. ;)


:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Albo może wskaźnik w zegarze jest uszkodzony i nie wskazuje poprawnie ale to w ostateczności bym sprawdził najpierw termostat bo może się przycinać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    166

stac sie nie stanie ale zakamieniona chłodnica żle oddaje ciepło przekonal sie o tym znajomy gdy założył nowa chłodnice gdy orał już mu się ciągnik nie grzał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
c330ursus    1

Wiadomo że płyn do chłodnicy nie jest tani, a przy większym wysiłku ciągnika płyn tak samo jak woda podnosi swoją objętość i z bocznego wężyka koło korka chłodnicy wychodzi nadmiar płynu. Gdyby tam na końcu wężyka załorzyć jakiś zbiorniczek do którego zbierał by sie nadmiar płynu. Co o tym myślicie? ;)


:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
quercus    7
Wiadomo że płyn do chłodnicy nie jest tani, a przy większym wysiłku ciągnika płyn tak samo jak woda podnosi swoją objętość i z bocznego wężyka koło korka chłodnicy wychodzi nadmiar płynu. Gdyby tam na końcu wężyka załorzyć jakiś zbiorniczek do którego zbierał by sie nadmiar płynu. Co o tym myślicie? ;)

 

Kolega ma zaspawane jak to zobaczyłem to było tylko :P i mówię mu weź to przewierć bo Ci węże porozrywa. Ale od tamtego czasu maja już jakieś 3 4 lata i jest OK.


,, Idę dalej żeby być jak najbliżej ..."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez WojtekWawszczak
      Witam. Dziś postanowiłem wymienić olej i podczas sciekania to załważyłem tą śrubę. Ściągnąłem miskę i okazało się że na wale są wkręcone 3 takie śrubki A na nie mogę nigdzie znaleźć miejsca na tą znalezioną. Czy ta śrubka jest z wału tylko skąd dokładniej czy jest z czego innego. Gdzie mam szukać dla nie miejsca. Podkreślam na wale są wkręcone 3 takie. Ciągnik to ursus c330m


    • Przez piotras1989
      Witam mam pewien problem z silnikiem ostatni remont miał jakieś 20 lat temu silnik był już bardzo mocno zużyty brał spore ilości oleju miał słabe ciśnienie oleju i w końcu na 3 korbie panewka padła. Zacznę od początku Ursus dostał nowy wal polski Ostróda jak pamiętam zestawy mahle pompa zelmet zregenerowana pompa wtryski głowica nowe zawory prowadnice gniazda i nowe korby thm 4 sztuki stare nie nadawały się do regeneracji. I tu zaczynają się schody silnilnik pali od kopa ma prawidłowe ciśnienie oleju i stuka po rozebraniu i dokładnym sprawdzeniu wszystkiego znalazłem bubla 4 tlok w gmp jest na równo z cylindrem a 1 tlok o 0.40wystaje poza cylinder prawie pół minimetra natomiast 2 tlok o 0.20 trzeci 0.10 zdemontowalem tłoki i korby tłoki od sworznia do denka tłoka wszystkie mają tą samą wysokość korby maja też ten sam wymiar od sworznia do otworu pod panewke. Wszystko wskazuje na to że wal ma na pierwszym większe wykorbienia i zmniejsza się to do 4 cylindra gdzie jest już ok. Zrobiłem pomiary od płaszczyzny bloku do czopu wału wychodzi to samo co z denka tłoka.. I teraz co tu robić rozbierać reklamować wal czy ktoś miał taki problem? 
    • Przez bakster1992
      Witam. Chciałbym uzyskać wiadomość na temat śrubki którą się wkręca w dźwigienkę zaworów po co ona jest? Pytam dlatego bo u mnie pod wpływem drgań się wykręca i sądzi olej
    • Przez Arasowsky
      Cześć! Mam we Władimircu T-25 pompę wtryskową z C-330 i nie bardzo wiem jak wymienić olej w pompie wtryskowej, bo to mój pierwszy ciągnik.
      Czy wlew oleju jest w tym miejscu co zaznaczyłem 2 na zdjęciu?
      Pod numerem 1 jest bagnet sprawdzający poziom?
      Gdzie jest spust? Z prawej czy z lewej strony?




    • Przez damian00980
      Mam pytanie dotyczące nowego bloku. 
      Czy trzeba dopasowywać panewki do nowego wału czy można kupić jakieś dopasowane i czy nowy wał trzeba szlifowac( chyba nie :)) chce kupić nowy blok nowy wał korbowy nowe tuleje panewki pierścienie itd. Mam już nową głowice klawiaturę. Powiedzcie jak to wszystko musi być po kolei zrobione. Chodzi mi o złożenie silnika na nowym bloku z nowymi częściami. Pomóżcie
       
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.