ziom3

C-328 - temperatura płynu chłodniczego

Polecane posty

ziom3    0

.... miał kapitalny remont chodzi w lekiej pracy nie jest obciazany. samom jazdom skazówka jest miedzy zielonym i czerwonym. ??? czemu???/?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek    3

moze byc zakamieniona chlodnica, zaciety termostad, moze byc zabita chłodnica, jest wiele opcji i kazda moze byc przyczyną

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RobertN    1

Może wskażnik bo jak by się w silniku gotowała to by para szła. Zobacz czy nie zabita i nie zakamieniona jast chłodnica

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leszekd    110

Może być wentylator założony odwrotnie i zamiast ciągnąć dmucha powietrze w chłodnice

A może problem tkwi w pompie nie pompuje płynu bo ma urwany wirnik. Trzeba popatrzeć czy płyn energicznie wypływa z górnej rury w chłodnicy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jakub16    122

ja nie mam problemu z grzaniem sie silnika. ciągnik chodzi z agregatem 3 metry. to na pewno chlodnica lub pompa pozdro


Już 5 lat na AF ;)
Pozdrawiam wszystkich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elektrotech    6

zadam pytanie- czy jak odkręcisz korek w chłodnicy to wizualnie widać że jest przepływ cieczy ??? jesli tak to albo zawieszony termostat - odkręcamy obudowetermostatu wyciągamy go i do wrzącej wody jak się rozszerzy natychmiast to ok -przed próbą tez sprawdzamy czy jest tz zamknięty-grzybek przy obudowie ....albo kłania się chłodnica-dla pewności przedmuchałbym ją kompresorem.Sprawdzić dodatkowo naciąg paska klinowego..... ,ale i też przyczyna samego czujnika temperatury-aby sprawdzić odkręcamy czujnik z głowicy (gotujemy wodę w np czajniku ) lub małym rondelku i zanurzamy do gotowanej wody-wrzenie jesli poleci za zielony jest ok

 

ps

Uwaga aby nie uszkodzić przewód czujnika podczas odkrecania zegaru!! bo inaczej mamy w plecy ok 80 zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elektrotech    6
no i podaj jeszcze kiedy miał ten remont bo jak ma nowe części to musi się dotrzeć

bez jaj aby na dotarciu miał taka temperaturę!!

 

miał kapitalny remont chodzi w lekiej pracy nie jest obciazany. samom jazdom skazówka jest miedzy zielonym i czerwonym. ??? czemu???/?

 

sprawdź termostat -przedewszystkim!!!! i to co pisałem wyżej...nikt wróżką nie jest jak nic konkretnego nie napiszesz-co już sprawdzałeś

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz7604    238

w 330 328 jest taki dziwny obieg wody że bez termostatu silnik się grzeje. Ja przy okazji remontu wyrzuciłem termostat i miałem teki sam problem. Wstaw nowy termostat lub taka tuleję od przedniej osi (wspornika) miedzianą. U mnie jest ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
quercus    7

U mnie było to samo z termostatem. Silnik pracował jak ta lala a pewnego dnia odpaliłem 30 min i już okolice czerwonego ;/. No to new termostat i jest GIT.


,, Idę dalej żeby być jak najbliżej ..."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adik_ziel    3

«Adik_ziel will do anything for you.»

Jeżeli, ktoś, komuś, coś ewentualnie nikt nikomu nic... To z punktu widzenia masz ode mnie pzdr...... xD

Kocham to co robię, robię to co kocham, choć czasem muszę robić to, co tylko lubię, ale wtedy za to mi płacą. I znowu mogę robić to co kocham...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    2624

OTO cytat z instrukcji c-330:

" w celu usuniecia kamienia kotłowego nalezy:

-przygotowac roztwór sody; w 10l goracej wody rozpóscic 1kg sody kalcynowanej (NA2CO2)

-NAPEŁNIC TYM ROZTWOREM CHŁODNICE WODY,

-uruchomic silnik i pracowac ciagnikiem co najmniej pół godziny,po czym zatrzymac silnik na 1 godzine i ponownie uruchomic na 2 godziny,

-po tym zabiegu spuscic roztwór z układu chłodzenia, dopóki silnik jeszcze goracy i przepłukiwac układ chłodzenia czysta woda tak długo az wypływajaca woda bedzie czysta . jezeli jednorazowe oczyszczanie nie da pozadanego skutku , nalezy zabieg powtózyc po upływie kilku dni pracy ciągnikiem. "

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
c330ursus    2

Dlatego mnie to interesuje ponieważ mam instrukcje napraw co C-330 i tam pisze jak chce się lać płyn do chodnic to trzeba odkamienić chłodnicę. Ja właśnie chce zastosować płyn petrygo i wody nie wlewać. co o tym myślicie? (a tą sodę można kupić w normalnym sklepie i czy jak to zrobię jak napisał pawlus224 to nie zepsuje nic ani nie będzie żadnych skutków ubocznych?)


:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56
Dlatego mnie to interesuje ponieważ mam instrukcje napraw co C-330 i tam pisze jak chce się lać płyn do chodnic to trzeba odkamienić chłodnicę. Ja właśnie chce zastosować płyn petrygo i wody nie wlewać. co o tym myślicie? (a tą sodę można kupić w normalnym sklepie i czy jak to zrobię jak napisał pawlus224 to nie zepsuje nic ani nie będzie żadnych skutków ubocznych?)

W CPN- ie powinieneś kupić środek do płukania układów chłodzenia, sodę to raczej w sklepach chemicznych szukaj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    2624

Ten tekst jest na 39 stronie,podpunkt 4.2. instrukcji obsługi ciągnika URSUS C-330 wyd. z 1979roku :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
c330ursus    2

Parę ładnych lat do chłodnicy w c-330 lałem wodę nic się nie stanie jak do zakamienionej chłodnicy wleje płyn petrygo? Ale tylko tak pytam z ciekawości bo kupiłem już tak jak ktoś tutaj pisał na CPN środek do płukania chłodnicy. ;)


:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Albo może wskaźnik w zegarze jest uszkodzony i nie wskazuje poprawnie ale to w ostateczności bym sprawdził najpierw termostat bo może się przycinać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

stac sie nie stanie ale zakamieniona chłodnica żle oddaje ciepło przekonal sie o tym znajomy gdy założył nowa chłodnice gdy orał już mu się ciągnik nie grzał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
c330ursus    2

Wiadomo że płyn do chłodnicy nie jest tani, a przy większym wysiłku ciągnika płyn tak samo jak woda podnosi swoją objętość i z bocznego wężyka koło korka chłodnicy wychodzi nadmiar płynu. Gdyby tam na końcu wężyka załorzyć jakiś zbiorniczek do którego zbierał by sie nadmiar płynu. Co o tym myślicie? ;)


:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
quercus    7
Wiadomo że płyn do chłodnicy nie jest tani, a przy większym wysiłku ciągnika płyn tak samo jak woda podnosi swoją objętość i z bocznego wężyka koło korka chłodnicy wychodzi nadmiar płynu. Gdyby tam na końcu wężyka załorzyć jakiś zbiorniczek do którego zbierał by sie nadmiar płynu. Co o tym myślicie? ;)

 

Kolega ma zaspawane jak to zobaczyłem to było tylko :P i mówię mu weź to przewierć bo Ci węże porozrywa. Ale od tamtego czasu maja już jakieś 3 4 lata i jest OK.


,, Idę dalej żeby być jak najbliżej ..."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukman2
      witam chciałem sie dowiedziec jak sie podkreca pompe w C-330???? <_<
    • Gość
      Przez Gość
      witam
      Problem jest praktycznie od dawna ale to olewałem
      Ogólnie to ciagnik ciezko pali chmura białego dymu jak juz złapie to dopuki sie troche nie zagrzeje to na jeden gar szczególnie na niskich obrotach jak sie przegazuje to ok a im zimniej tym gorzej
      Remont kapitalny ok 6lat temu rocznie ok 200mth ale nie widział orki ani ciężkiej roboty zawory ok pompa ok a przyczyny nie widac w sumie mozna tak robic bo mi to nie przeszkadza ale czy to nie wykonczy silnika jest dosc mocny nie pluje olejem i go tez nie bierze
       
      A jeszcze napisze w temacie kupiłem zetora z UK 7045 nie wiem jaki ma przebieg ale oleju nie bierze i wcale nie kopci co mnie martwi bo za to ciezko zapala wydaje mi sie dostaje za mało paliwa albo zapłon żle ustawiony
      A drugi problem to ze w zakresie od 1300-1700obr silnik dostaje sporych drgan ale nic w nim nie puka pracuje cicho co to moze byc????????
      pozdr
    • Przez PolandOnion
      Mam do wymiany chłodnice, nowa to koszt 500 zł a opinie mają takie że po roku czy dwóch i tak będzie dziurawa. Orginal Ursus niby lepsza ale tam już 1000 PLN. Montował ktoś chłodne z jakiegoś samochodu/busa ? Tam nie ma problemu że po roku padnie a i cena niższa. Z czego może pasować ?
    • Przez Deutz537
      Witam
      Co sądzicie o tej panewce z silnika c360?


    • Przez v11
      Ma ktoś doświadczenie w wymianie pompy CR -jak ustawić synchronizację pompy w stosunku do momentu  wtrysku  wtryskiwaczy  -pompa dwusekcyjna silnik sisu 6 cylindrów brak a raczej brak chęci zdejmowania pokrywy rozrządu bo to demontaż całego przodu nie ma dojścia do koła zamachowego   
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj