Skocz do zawartości
wsk125ccm

Ursus 3512 problem z podnośnikiem

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ursus
tom79    0

Dzięki wielkie Kris14 i ASOGCURSUS  jak tylko wymontuję to napisze co  było ...

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tom79    0

wziąłem się za rozbieranie tego podnośnika i zaraz mam pytanie czy w przypadku mojej kabiny komfortowe  to wyjmuje sie ta cała podłoga to co jest przykręcone siedzenie  ręczny (kurcze ile tam roboty) itd  czy to jest stałe z kabiną bo z tego co widzę tam to kabine trzeba do góry żeby wyszedł podnośnik

Edytowano przez tom79

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tom79    0

podnośnik rozebrany miałeś racje Kris 14 to samo sie rozwaliło co u Ciebie tylko teraz pytanie części jakie  kupić zeby trochę pochodziło jakie zalecacie .....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kris14    259

W Hurtowniach mają importowane części, mi trzymać trzyma ale to nie ten sam materiał co oryginał. Spróbuj zadzwonić do ASOGCURSUS, możliwe że ma dostęp do lepszych części.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tom79    0

od tej dźwigni nie mogę znależć kawałka podobnie ja u Ciebie Kris14 moze odrobinę mniejszy  pewnie dostał sie do mechanizmu różnicowego nie ma jak tam podejrzeć a mowa wyjąć i co teraz robić ????jak zostawie to zeby nie rozwaliło trybów a rozbierać to to zejdzie 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GucioJUMZ    283

Mam pytanie mianowicie mój podnośnik sam się podnosi. Opuszczam dzwignią i dzwignia sama idzie do góry i muszę pracować cały czas na pozycyjnej czy to wina sterowania (podnośnik dobrze podnosi tylko dzwignia sam spaceruje do góry )hydraulika do kipra działa poprawnie 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    259

od tej dźwigni nie mogę znależć kawałka podobnie ja u Ciebie Kris14 moze odrobinę mniejszy  pewnie dostał sie do mechanizmu różnicowego nie ma jak tam podejrzeć a mowa wyjąć i co teraz robić ????jak zostawie to zeby nie rozwaliło trybów a rozbierać to to zejdzie 

 

Ja zdemontowałem wałek wom wraz taką blaszaną tuleją i udało mi się wyciągnąć ten kawałek.

 

 

Mam pytanie mianowicie mój podnośnik sam się podnosi. Opuszczam dzwignią i dzwignia sama idzie do góry i muszę pracować cały czas na pozycyjnej czy to wina sterowania (podnośnik dobrze podnosi tylko dzwignia sam spaceruje do góry )hydraulika do kipra działa poprawnie 

 

Podkręć sprężynę przy dźwigience żeby przesuwała się z oporem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GucioJUMZ    283

Kris14 było podkręcane to nic nie pomaga  ;) dzwignia sama idzie do góry jak dasz pozycyjnym na opuszczanie wtedy jest spokój 

tom79 -możesz zrobić foto pompy tak od góry ciekawi mnie jedna rzecz a mianowicie położenie tego pręta z tym ślizgiem możesz dodać foto 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GucioJUMZ    283

Kolego Tom79 na foto nr 1 widać to dokładnie  na pewno to w poprzek nie było czyli do przodu ten kogucik  :D chyba zle złożyłem a podnośnik podczas montażu spadł było pewien czas ok a teraz się męczę zobaczę ale zapobiegawczo wymienię zawór w pompie bo przelot 10500Mtg 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GucioJUMZ    283

W Zamościu śpiewają za zawór 300zł a tu proszę 220zł ciągnik z 93 roku .Dzięki kolego za podpowiedz na pewno skorzystam 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GucioJUMZ    283

 rynek u Płatka za 300 zł kompletny za zestaw naprawczy taniej ale to jakości niema  Moisses  nie miał na stanie ale ceny też nie podał 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sawka12    0

koledzy mam problem w MFIE z podnośnikiem mianowice pociagne dziwgnie od podnosika do góry, dopiero po jakims czasie ramiona sie podnoszą, i gdy biore do konca wajche to cos stuka w podnośniku ewentualnie gdzie koło lewarków . Co to moze być

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    203

Jeśli chodzi o stukanie to tym się nie martw. Ten tym tak ma i nic nie zrobisz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sawka12    0

Mówisz jak mój mechanik,ale zastanawia mnie czego tak z opóźnieniem podnosi , co prawda i mnie ostatnio zaczol dzwigac poważne rzeczy 600 litrowy opryskiwacz motyla 600 kg czeszke kosiarka prawie pół roku mi i czasem nim wyciągam z garażu 4 skibowy plug ważący 800 kg także czuję na garbie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nikejanek    2

Da sie rozbudowac hydraulike w ursus 3512, tak aby mozna bylo uzywac jednocześnie podnośnika i wyjścia hydrauliczne?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×