piston

952.3 nawiew

Polecane posty

piston    0

Witam Wszystkich

 

Dzisiaj rano ruszyłem w teren a był przymrozek i se pomyślałem żeby zobaczyć jak działa ogrzewanie... Wszystko lux, ogrzewanie działa elegancko(aż gorąco się zrobił w kabinie), przyjechał na podwórko i zgasiłem normalnie ciągnik i z działającymi grzejącymi nawiewami...

Później odpalam a tu w ogóle nie działa nawiew, nie reaguję :(:(

 

Co mogło się zepsuć...??? jak to naprawić i jakie koszty naprawy mogą mnie czekać...????

 

Pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Bezpieczniki sprawdz i przekaznik. Ogrzewanie działa dopiero gdy silnik zapali a za to jest odpowiedzialny przekaznik. Musisz poszukć go na schemacie i sprawdzić jego działanie.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piston    0

Dzięki Seweryn

 

Tylko nawiew nie chce ogólnie działać (dmuchać), tak jakby włącznik przestał działać...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316

rozumiem że odpalasz ciągnik, przelączasz włącznikiem nawiewy i nie działają?

Bezpieczniki a potem kable przy przełączniku sprawdź czy się np nie wysunęły.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piston    0

Nikita_Bennet

Dokładnie o to mi chodzi...

 

Sprawdzę

 

Wielkie dzięki za pomoc

 

Ps. Gdzie znajdę gniazdo z bezpiecznikami..???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316

między kierownicą a szybą - jest to opisane na początku instrukcji użytkowania tego ciągnika i zanim się z nią nie zapoznasz to lepiej nie kręć niczego w tym ciągniku.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    192

zgodzę się z poprzednikiem coś musiało pójść w bezpieczniku :) ps: jeśli ci za gorąco w kabinie to weź kranik nagrzewnicy na połowę i będzie lux :D

 

 

a czy też nie działa gdy weźmiesz wyłącznik całkiem do dołu na wymuszony???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
padre1989    13

Witam, jak tos ma wom zalączany elektrycznie to przy peknieciu paska od alternatora nie wlaczy womu i nagrzewnicy.....mialem to zima u siebie.......

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stempel296    0

witam mam problem z nadmuchem poniewarz nie wiem jak do końca dobrze podłączyć przewody które idą do przełącznika udało mi się podłączyć pierwszą predkość a nie umiem drugiej  pomocy przydadzą się jakieś zdjęcie jak ma ktośto dobrze zrobioen z góry dzięki

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

A jaki masz nawiew? Dwa nawiewy każdy ze swoim wentylatorem? 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stempel296    0

tak ale powiem ci tak jak mam pierwszą predkość to oby dwa chodzą razem ale jak podłącze tą ostatnią wsówkę pod kturą są dwa kable razem spięte to chodzi tylko prawy na maksymalnych obrotach a lewy się wyłancza i zostaje tylko prawy na 2 biegu jutro dam zdjęcia tych kabli jak są podłączone bo dzisiaj padało

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Do tego musi być oryginalny przełącznik. Działa to na tej zasadzie że na pierwszym wolnym biegu wentylatory są podłączone równolegle czyli każdy zasila napięcie 6 V. Na drugim szybszym biegu są podłączone szeregowo.

https://www.google.pl/search?q=mtz+schemat&espv=2&biw=1680&bih=935&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=OIpeVO2XEIa7PZ2ogfgL&ved=0CB8QsAQ#facrc=_&imgdii=_&imgrc=RcMkp0PUiEGr8M%253A%3BAXyRunjpfsuX5M%3Bhttp%253A%252F%252Fobrazki.elektroda.pl%252F3883698600_1349432597.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.elektroda.pl%252Frtvforum%252Ftopic2392878.html%3B2592%3B1944

 

Poz 9 to wentylatory. Jest też opis.

 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stempel296    0

no właśnie przłącznik nie jest orginalny ma 6 końcówek dzienki za info ale jak dam te zdjęcia dzisiaj tego przełącznika to popacz jagby to podłączyć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Przełącznik kup oryginalny bo on ma tak ułożone zwory żeby na każdym biegu odpowiednio połączyć ze sobą zasilanie wentylatorów.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stempel296    0

tak jak na zdjęciu widać jest podłączona pierwsza prędkość ten czerwony kabel co wychodzi z kadru to masa ale jak podłącze ten brązowy w środek  to bezbiecznik wywala a jak dam na inne to własnie załancza się prawa strona na drugim biegu a i jak zaczołem robić to kostka była rozwalona ktoś wcześniej grzebał a jagbyś zobił zdjęcie swojej koski od gury jak jes połonczona kablami do przełoncznika a i jeszcze jak jest bezpiecznik pod wenylaor to powinny być dwa czy jeden kabel bo umnie jes jeden

post-138100-0-72942800-1415539157_thumb.jpg

Edytowano przez stempel296

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin4512    9

Witam.Od kilku dni moj nawiew jak wlącze to raz chodzi raz sie sam wyłącza i nie wiem co jest grane...Dzis patrzyłem od kierownicy na ten wiatrak co się kręci i nie ma rownych obrotów.Cały czas schodzi z obrotów albo sie sam wyłącza.Macie może propozycje co jest nie tak?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Podłącz woltomierz przy zasilaniu wentylatora. Jeśli napięcie się nie zmienia wraz ze zmiana obrotów silnika  to sprawdź sam silnik a głównie szczotki.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stuart    121

A ja mam problem że jak właczę nawiew to zegary gasną. Nw jakie jest napięcie na średnim środkowym bolcu na alternatorze bo wiem że może to mieć do rzeczy (jeśli w ogóle jest) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj