Zaloguj się, aby obserwować  
waldi293

Renault 145-14 problem z podnśnikiem

Polecane posty

waldi293    0

mam problem z podnośnikiem przy podnieśieniu bardzo pulsuje a przy wyłączonym silniku opada co moze byc przyczyną?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    158

Objawy wskazują na pompę. Częsta przyczyna. A jak ze wspomaganiem skrętu kół? ciężko czy lekko?

Jaki rok reni?


Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    158

Może też być brudny olej, ale to wina chyba leży po stronie uszczelniaczy które nie trzymają ciś.


Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    158

Raczej w rozdzielaczu. Ale gdybanie nie ma sensu. chyba pozostaje ci mechanik który już miał z tym styczność.


Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Darpol    18

Ja mam ten sam problem w RENAULT 133.54 ciężki pług opada i podskakuje, więc to raczej nie pompa .Ja stawiam na siłownik i zawór,ale na razie nie ma na to czasu za miesiąc się za to biorę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzesio07    1

Ja mam ten sam problem w RENAULT 133.54 ciężki pług opada i podskakuje, więc to raczej nie pompa .Ja stawiam na siłownik i zawór,ale na razie nie ma na to czasu za miesiąc się za to biorę.

Witam

Siłownik odpada ponieważ w podnośniku jest siłownik jednostronnego działania i gdyby on przepuszczał musiało by Ci wyrzucać olej na zewnątrz (cały siłownik uwalony w oleju).

Na 100% będzie to rozdzielacz.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wisniak222    1

no tak tyle tylko że renault ma tez siłownik w srodku jak c-360 i jak on bedzie puszczał olej to bedzie opadać lub zawór jakis bo mi to tłumaczył gość bo chciałem kupić renault 120-14 ale jak zapieliśmy plug to szarpał a jak zgasiłem to opuścił.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Darpol    18

Właśnie myślę że puszcza ten w środku bo zewnętrzny jest suchy ale i pompa chyba niedomaga bo dzisiaj przypiąłem pług kvernelanda 5skib eg85 waga katalogowa 1850kg to i wspomaganie osłabło.będzie większy remont chyba.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj