Skocz do zawartości
Orzech334

Ogrzewanie kabiny

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Orzech334    1

Mianowicie nadchodzi zima.A moja Agroxtra ma ogrzewanie kabiny olejowe, jak wiadomo silnik chłodony samym olejem nie bardzo sie nagrzewa zima,przy moich drobnych pracach, no i w efekcie poprostu w kabinie mam ZIMNO. Panowie co radzicie zrobic zeby to zmienic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczepek2    2

Dami - a gdzie podłączysz nagrzewnicę wodną do silnika chłodzonego powietrzem ?

Orzech - do krótkich prac, zanim silnik się zagrzeje pozostaje chyba tylko ciepłe ubranie, a potem ciepła herbata ("z prądem")

Edytowano przez szczepek2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Orzech334    1

No taka nagrzewnica dobra sprawa ale jak jest układ wodny to jest gdzie sie wpiąc, a tu jenak trzeba by bylo zbudowac układ wodny ze zbiornikiem, nie jest to problem ale biejsca malo. wiec pozstaje "prad" do herbatki, ale z drugiej strony to mi szyb nie odszroni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marecki2922    15

Taki sam mam problem w DX

Obudowałem częściowo wylot powietrza z cylindrów i poprzez rurę do kabiny

Efekt -ciepło i hałas

 

Myślałem o tym żeby zbudować tłumik z jakims wymiennikiem , wężownicą i zalać płynem i poprzez pompę do nagrzewnicy

no ale to niemało zachodu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hubert8245    23

Może w jakiś sposób ograniczyć dopływ powietrza do silnika, ograniczyć chłodzenie. Taki motyw jak z żaluzjami na chłodnicy cieczy. Olej nagrzał by się i w kabince by było ciepło, ale wszystko w ramach rozsądku, gdyż możesz przegrzać silnik ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomaszek83    0

Z tego co ja kojarzę to w niektórych modelach był drugi alternator który dawał prąd na grzałkę, która znajdowała się w kabinie. Przypominało to zwykłą nagrzewnice wypełniona płynem tylko była nagrzewana prądem a nie cieczą chłodzącą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Orzech334    1

Ja sprojuje jeszcze ściagnac ta duza blache od tunelu chłodzacego, zobacze jakie wtedy beda efekty, jezeli bedzie sie zbyt grzal to trudno, trzeba bedzie sie cieplej ubierac.

Wiem ,ze to nie w tym temacie ale jak to w tych deutzach dziala ta świeca plomieniowa. Niby mi grzeje ale jak zaczynam krecic silnikiem na rozruch to powinno tam pryskac na nia paliwo,zeby był płomien, a jego tam niema.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mickboss    1

Poszukaj nagrzewnicy elektrycznej. Masz tutaj linki; http://allegro.pl/show_item.php?item=1893248636&ap=2&aid=7943146&bid=4282 http://www.pommard.pl/katalog_glowny/nagrzewnice.html mam nadzieje ze troche pomoglem :) Jesli znasz sie troche na elektryce mozesz zbudowac sam nagrzewnice z czesci http://allegro.pl/listing.php/search?category=620&sg=0&string=nagrzewnica+elektryczna jakas obudowa wentylator i masz ciepelko w kabinie ;)

Edytowano przez mickboss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    157

Dlaczego sądzicie że nie da się nagrzewnicy podłączyć? Ja już w niejednym traktorze podłączałem, tą z autosana, polskiego pksa. Zabudowa na nagrzewnice i wygląda dobrze :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coolman111    54

Piszą wyżej jak byk, że ciągnik w którym jest ów problem posiada chłodzenie olejowe! To jak do niego zamontujesz nagrzewnicę z autobusu, która jest nagrzewnicą zasilaną płynem chłodzącym? Możliwe, że technicznie istnieje możliwość włączenia ją w obieg i przepuszczenia oleju, ale to nie zmienia faktu, że i tak olej słabo się nagrzewa przy lekki pracach jak to kolega wcześniej już napisał.

Zostaje przetestować pseudo farelkę, którą zaproponował @mickboss.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Dopalacz
      Proszę o pomoc poradę. Coś stało mi się z tylnym WOM. Przy wyciąganiu beczkowozem zauważyłem falujące obroty wałka przekaźnika raz szybciej raz wolniej. Przy opróżnianiu beczkowozu wałek przestał działać całkowicie kręci się bo się kreci . przy dodaniu gazu wałek nie reaguje na każdej  prędkości wałka. Wałek jest włączany przez elektro magnes za pomocą guzika. Włącznik sprawdzałem oczyściłem styki itp ale nadal nie działa co to może być ??????  Jak ktoś poradzi to będę wdzięczny .   
    • Przez misiekbz2
      Witam. Interesuje mnie ten ciągnik ewentualnie 5070D. Czy ktoś miał z nim doczynienia? Jakieś opinie? 
    • Przez Radek519
      Cześć.
      Potrzebuje opinii na temat ciągnika DE  AGROPLUS 75. 
      Zależy mi na; spalaniu i awaryjności 
      dodam jeszcze ze ciągnik będzie pracował z turem i jest z 2001r 
       
    • Przez Radek519
      Cześć.
      Przymierzam się do kupna ciągnika i trafiłem na ofertę DF Agroplusa 95 z turem z 2002r i teraz mam  takie  o  opinie tego ciągnika. Bedzie on pracował w małym gospodarstwie głównie z turem i belownico .   
    • Przez cyborg15
      Wszyscy maja to my tez Jakie macie DF-y??? Ja mam Agrotrona 150
       
      W związku w tym, że mało osób czyta temat od początku i nie stosuje się do moich "zaleceń" to pozwalam sobie dopisać w pierwszym poście:
       
      Proponuję, że jak już piszecie jakie macie DF-y to żebyście pisali jakieś podstawowe informacje o nim tj.
      -model
      -jak się sprawuje
      -cena jaką za niego daliście
      -czy były jakieś awarie
      -czy to ciągnik główny czy pomocniczy
      -z czym pracuje
      -ilość mtg
      -czy kupiliście go nowego czy używanego
      -rok produkcji
      -opcja.
      Oczywiście nie musicie tak jak w giełdzie wypisywać wszystkich podpunktów ale fajnie by było gdybyście jak najwięcej tego wypisali -Olik
×