Zaloguj się, aby obserwować  
junior2000

mtz 820

Polecane posty

junior2000    0

witam

mam pytanie posiadam mtz 820 wczesniej miałem c -360 i wszystkie wałki jakie posiadam są wsuwane w kostke i zabezpieczane na dwie śruby a przy mtz nie ma tej kostki iteraz nie wiem czy mozna tam cos takiego załozyc cos takiego czy jakos to inaczej przerobic bo nie uśmiecha mi sie kupować nowego wałka na zatrzaskach. dzieki z góry za pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Albo wystarczy pól krzyżaka wymienić w wałkach na zatrzask i tanim kosztem masz wygodny wałek


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
junior2000    0

przystawke mam taka jak do 60 tki przychodzi tylko ona jest mocowana na 4 śruby a w ruskim mam tylko dwa otwory tam gdzie osłona na wałek przychodzi i nie wiem jak ta przystawke założyc bo ciągnik na gwarancji dziur nie bede wiercił

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamis    0

ta przystawka od 60 nie będzie pasować jak będziesz ją przykręcał do tej blachy z dwoma otworami , chyba że ją obetniesz i wywiercisz nowe otwory na zabezpieczenia , ja mam tak zrobione i jest na styk . można spróbować przykręcić przystawkę do tych ośmiu śrub co zabezpieczają koncówkę wałka co znajduje się za tą blachą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

ja mam tą blache oryginalnie są 4 śruby ale poslka przystawka nie pasuję bo śruby tam są 12 a otwory w naszych przystawkach 8 :D Rozwierciłem i jakos to trzyma ale ścianki cieniutkie juz


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
junior2000    0

i juz po problemie poradziłem sobie :-) zebrałe wszystkie informacje do kupy.i zrobiłem tak odkręciłem blache tą co jest mocowana na cztery sruby na klucz 24 pzryłożyłem kostke tą od 60-tki zrobiłem cztery dziury przykreciłem pomalowałem i wygląda jak orginał. jak by ktos miał taki sam problem to moge wysłac fotki jak to wygląda

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamis    0

a ile wystaje wałek po za przystawkę ja miałem tak zrobione i wystawał 2 może 3 cm i wałek miał duży luz i wałek miał duże bicie co by pewnie spowodowało szybkie wałka przekaźnika mocy jak i końcówki wom

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj