Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
junior2000

mtz 820

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
junior2000    0

witam

mam pytanie posiadam mtz 820 wczesniej miałem c -360 i wszystkie wałki jakie posiadam są wsuwane w kostke i zabezpieczane na dwie śruby a przy mtz nie ma tej kostki iteraz nie wiem czy mozna tam cos takiego załozyc cos takiego czy jakos to inaczej przerobic bo nie uśmiecha mi sie kupować nowego wałka na zatrzaskach. dzieki z góry za pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

junior2000    0

przystawke mam taka jak do 60 tki przychodzi tylko ona jest mocowana na 4 śruby a w ruskim mam tylko dwa otwory tam gdzie osłona na wałek przychodzi i nie wiem jak ta przystawke założyc bo ciągnik na gwarancji dziur nie bede wiercił

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamis    0

ta przystawka od 60 nie będzie pasować jak będziesz ją przykręcał do tej blachy z dwoma otworami , chyba że ją obetniesz i wywiercisz nowe otwory na zabezpieczenia , ja mam tak zrobione i jest na styk . można spróbować przykręcić przystawkę do tych ośmiu śrub co zabezpieczają koncówkę wałka co znajduje się za tą blachą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    303

ja mam tą blache oryginalnie są 4 śruby ale poslka przystawka nie pasuję bo śruby tam są 12 a otwory w naszych przystawkach 8 :D Rozwierciłem i jakos to trzyma ale ścianki cieniutkie juz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
junior2000    0

i juz po problemie poradziłem sobie :-) zebrałe wszystkie informacje do kupy.i zrobiłem tak odkręciłem blache tą co jest mocowana na cztery sruby na klucz 24 pzryłożyłem kostke tą od 60-tki zrobiłem cztery dziury przykreciłem pomalowałem i wygląda jak orginał. jak by ktos miał taki sam problem to moge wysłac fotki jak to wygląda

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamis    0

a ile wystaje wałek po za przystawkę ja miałem tak zrobione i wystawał 2 może 3 cm i wałek miał duży luz i wałek miał duże bicie co by pewnie spowodowało szybkie wałka przekaźnika mocy jak i końcówki wom

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×