Skocz do zawartości
inginio

MF 575 - układ kierowniczy wspomaganie

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

inginio    0

Witam. W moim MF gdy jadę na pełnym gazie po ulicy to nie mogę go utrzymać tzn traktor tak się zachowuje jakby miał luz na układzie kierowniczym w wiem że luzu nie ma. Końcówki itd są nowe. Tak się zastanawiałem czy to przypadkiem nie wina orbitrolu lub siłownika który może przepuszczać. Z góry dziękuję za pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

fender    0

Mam podobnie w Ursusie 4512. Luzów na sworzniach brak, przeguby zdrowe i strach jechać na 4H pełnym gazem. Przy spokojnej jeździe problem nie występuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

inginio    0

Stawiam na siłownik albo obritrol. Niebawem wezme się za to bo mnie to strasznie drażni. Traktor technicznie igła a na drodze nie można go opanować. Może ma ktoś jakieś pomysły?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


jankes84    0

Kolego, a sprawdzałeś zwrotnice????Może tuleje juz wygiełdane????JA bym na to obstawiał, jeżeli końcówki nowe to tylko w zwrotnicy leży problem.Podnieś jedna strone przedniego mostu na lewarku i poruszaj kołem, najlepiej bez podłączonej końcówki wtedy bedziesz miał 100% pewność:D Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

inginio    0

Zwrotnic nie sprawdzałem i powiem szczerze że to też może być problem o którym wcześniej nie pomyślałem. Dzięki za podopowiedź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jankes84    0

Ja w swoim 698 zmieniłem sworznie na łożyska i różnica jest nieporównywalna(lżej na pewno ma siłownik), na środku dekielka kalamitki, smaruneczek i wydaje mi się,że posłużą dłużej niż zwykłe sworznie.:D Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Michal127    0

Witam mam pytanie odnośnie wymiany tego sworznia na łożyska w jaki sposób dobrałeś takie łożyska?

Edytowano przez Michal127

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jankes84    0

Tam jest taki sworzeń w kształcie grzybka, zbiłem górną część (ona jest jak taki pierścień) i wtedy miałem wymiar wew łożyska, a z zew no problem, plus bieżnia łożyska wszystko zmierzyłem suwmiarka i pojechałem do sklepu z łożyskami, pamiętam,że po zbiciu tego pierścienia musiałem napawać sworzeń(chodzi o wymiar łożyska nie można było dostać)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez tomas318
      witam naprawiam pompy i inne części hydrauliki siłowej nie tylko do kazdego modelu traktora komabjnu lub innego sprzetu rolniczego . W razie pytanie prosze pisac prywatna wiadomosc . Pozdrawiam 
    • Przez Barm03
      Szanowni agrofotowicze :), nabyłem ostatnio bardzo ciekawy egzemplarza masseya fergusona 152 ze skrzynią multipower. Niestety po oględzinach okazało się, że półbieg nie działa, przerzucałem wajchą góa dół i nie było żadnego efektu. Ktoś miałł z tym do czynienia ? Mógłby się coś na ten temat wypowiedziec ?
    • Przez Pablo1992
      Witam. Kupilem MF 399, 1996 r. I wydaje mi sie ze nie dzialaja niektóre kontrolki na konsoli i mialbym prozbe ze moze komous by sie chcialo zrobic zdjecia kontrolek wszystkich jakie sa w swoim MF i wrzucic do galeri lub wysac mi na e-maila. Z góry dziekuje.
    • Przez lexiflexi
      4 raz przez 12 lat urwał mi się wał korbowy w mfie 560... po 3 razie zmieniłem cały blok nowy wał i po 3 latach znowu urwał się ... robili to mechanicy w zakładzie nie miałem wglądu takiego jak to było robione a kasę wzieli dużą... jedyne co widzialem to już złożony silnik i specjalnie umalowali go bo blok był żólty i nie ładny ... teraz dopiero okazało się że oprócz bloku wsadzili mi pompe wtryskowa od tamtego nie wiadomo jak było z wałem ... na panewkach jest jakiś symbol 01 a na oryginalnych jaki jest ? Teraz tak... czy warto robić silnik ( koszt ok 4000-5000 zł) czy kupić silnik ( do 4500 zł) ... Był z nim tez problem że nawet jak stał nieruchomo to jak się wcisneło gaz w podłogę to dymił na czarno ... co było tego przyczyną ? odpowiedzcie na te 2 pytania ... z góry dziękuję ...
    • Przez przemek230591
      Witam mam problem z podnośnikiem u mojego mf 394f. Problem polega na tym iż po osiągnięciu przez ramiona górnej pozycji ciagnik jest jakby przyduszany jakby coś go blokowało, wygląda mi to tak jakby nie działał zawór przelewowy miał ktoś podobny problem? Poza tym za siedzeniem po odkreceniu zaślepki znalazłem dwie dźwignię jak by od regulacji, wiecie do czego służą 
      Doraźnie zastosowałem taki ogranicznik na dźwigni jak na drugim zdjęciu


×