Skocz do zawartości
Rafalek987

Pilna pomoc. Piana w oleju wspomagania

Polecane posty

Rafalek987    0

WITAM. od jakiegoś czasu w zbirniczku od oleju wspomagania dosyc mocno olej sie pieni i podnosi sie jego stan po zgaszeniu wybija miarką od oleju. wymieniłem orbitrol na nowy myśląc że to jest ta przyczyna jednak ...ale bylem w blędzie nie wiem co moze byc winą tego... proszę o pilna pomoc !:(((

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafalek987    0

dla wiadomosci . jest to steyr 8090 turbo

 

nie zanm sie na tym za barsdzo ....a kolego olej wlasciwy zalany??

olejem fusch-a . hydraulicznym...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

sumada    6

Sprawdź szczelność całego układu,szczególnie od strony ssania pompy,spieniony olej zwykle wiąże się z powietrzem w układzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafalek987    0

a czy wspomaganie chodzi ci plynniei leciutko tak jak za czasu gdy bylo dobre??? moze sie zapowietrzac

wiem że może sie zapowietrzać ... ale to nie jest ta przyczyna gdyż przed wymiana orbitrola w jedna strone sie kreciło jak malinka

a w druga strone jak gwałtownie chciałbym skręcić to moment był oporu ... a później leciutko wiec wymieniłem na nowy i jest bez problemu ale nadal jest ta PIANA ;((( i nie mam pojecia co to... moze pompa miesza;/ nie wiem nie znam się na tym ...prosze o pomoc nsprawde...

 

Sprawdź szczelność całego układu,szczególnie od strony ssania pompy,spieniony olej zwykle wiąże się z powietrzem w układzie.

 

sprawdzałem... ale nie widac przecieku... ale to bedzie widoczne;>?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidg2    30

Nie będzie wycieku bo pompa przez nieszczelność powietrze zaciąga. A pieni się na odkręconym bagnecie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafalek987    0

Nie będzie wycieku bo pompa przez nieszczelność powietrze zaciąga. A pieni się na odkręconym bagnecie?

na odkręconym bagnecie??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafalek987    0

odpowietrzyłeś układ?

najlepsze jest to że popuściłem węże od tłoku od wspomagania podłożyłem zlewke i krecilem i troche oleju wyleciało nie wiem czy tak sie odpowietrza ale sie lekko kreci tylko ta piana w tym zbiorniku i wybijający z niego olej...;/ a tak to kreci sie ze sie nie czuje nawet...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
benio1967    24

wspomagania się nie odpowietrza-robi się to automatycznie po kilku obrotach kierownicą,może masz zmieszany olej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesmag    52

nie popuszcza się węży-kręci się kierownicą do oporu po kilka razy w lewo i w prawo,i za pół godzinki znowu jak za bardzo jest spieniony olej.jak nie idzie tak zrobić to ssie powietrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafalek987    0

kurcze... ale skąd mogę wiedzieć w którym miejscu... juz jeden mechanik mi mówił ze niby jak oring od pompy pęknie to ciśnienie od silnika będzie szlo do pompy od wspomagania i będzie pchało... ale dziwne ze jak się zgasi ciągnik to idzie w gore olej i piana jak postoi z 30 min to olej jest czyściutki jak łza ... wiec nie rozumiem o co chodzi... co to za czary...

moze zawór bezpieczeństwa? ;/ ale jak to wygląda?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidg2    30

Poprostu sprawdź wszystkie połączenie od zbiorniczka do pompy. Jak jest wąż to go wyciągnij, zaślep jeden koniec a z drugiej strony zrób tak żeby napompać powietrze, z rurką tak samo mozna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    167

też bym stawiałna zmieszany olej nie dolałeś czegoś ? jak wcześniej był ATF a zalałes hydraulicznym to te oleje za sobą nie przepadają ważą się i mozę powstawać piana

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rami    6

tak ja też jestem za zmieszanym olejem jakby było powietrze to by ci się zacinał układ lekko by się kręciło ale by małe efekty były ruchu kołami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafalek987    0

tak tylko dzisiaj zmieniłem wąż który wchodzi do pompy i wyczyscilem filter oraz wymieniłem olej poprzedni na BOXOL ... i to samo;/ na moje to pompa bedzie winna;/ skoro nowy orbitrol juz kupilem... to jeszcze pompa... bo brak pojecia co moze byc przyczyna;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
reset1990    0

moze zmieszałes troche ten olej z innym olejem?

moze masz jakas siateczke gdzie olej spuszczasz i moze jest lekko przypchana i dlatego sie pieni.. ja tak miałem w kombajnie..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
benio1967    24

Pierwsze sprawdż jakie ciśnienie daje pompa,może faktycznie ona tylko mieli olej ale gdy mieli to nie będziesz miał odpowiedniego ciśnienia.Może być tez taka możliwość że na pompie na wałku jest wyrobiony uszczelniacz i zasysa powietrze-miałem takie coś w swoim ciągniku.

 

Kolego resset siateczkę to możesz mieć tam gdzie się olej wlewa a tam gdzie się spuszcza możesz mieć jedynie magnes na opiłki chodzi o to by stary olej zleciał do końca więc najpierw pomyśl -potem pisz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafalek987    0

a jakie powinno być odpowiednie ciśnienie ?;> i czy głośne działanie orbitrola gdy się skręca jest prawidłowe... taki głośny przepływ oleju.?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
benio1967    24

ja gdy miałem problem z pompą to na starej miałem ciśnienie 50 a na nowej mam 170-niewiem jak te jednostki się nazywaja chyba bary

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
111    0

dołanczam się do tematu lecz z troche innym problemem mam steyr 8180 i mam problem z tylnim podnośnikiem na EHR włączam aby podnosiło i dopiero po 10-20 sekundach zaczyna podnosić jak odkręciłem śrubki odpowietrzające na siłownikach pomocniczych to cały czas wylatuje powietrze odpowietrzałem je już pare razy i cały czas to samo. Jak włączałem wajchą na wyjścia chydrauliczne to silnik aż staje . Co to może być za pomoc wielki dzięki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Lukasz16
      Chciałbym się dowiedzieć coś o tej marce. Piszcie!
      :rolleyes:

    • Przez MrRadny69
      Mam problem z ciagnikiem Steyr 9145. Ciagnik nie jedzie ani do przodu ani do tyłu.
      Potrzebny mechanik - elektromechanik.
      Centralna Polska - okolice Grójca.
    • Przez Kowal1994
      Poszukuje takiego modelu ciągnika na części chodzi mi dokladnie o elementy skrzyni biegów. Dodaje zdjęcie tabliczki może jeszcze inny model mial taki sam typ skrzyni

    • Przez Didi
      Witam
      Potrzebowalbym numerów katalogowych filtrów oleju skrzyni biegów i hydrauliki dla ciagnika Steyr 9095MT
      byłbym wdzieczny jesli ktos by podal..
      z góry dziekuje:)
    • Przez Kaxi3512
      Witam od pewnego czasu zauważyłem że w moim ciągniku gdy skręcam kierownicą w obie strony to coś jakby blokowało kierownice gdy skręcam na maksa już przy samym końcu co mogło sie stać licze na odp
×