Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
audi80b4

smarowanie pompy belarus 952

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
audi80b4    1

a od czego jest taki plastikowy korek w tej pompie jest tam gdzie są te sekcje i z nich idą rurki na wtryski to po prawej stronie tego na górze jest taki plastikowy korek

 

przez niego nie wlewa się czasem oleju?

 

bo z prawej strony pompy jest wężyk z bloku który ją smaruje olejem z silnika ale smaruje tamtą część pompy chyba tylko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

piotrb14    187

napewno się nie leje :) nie wiem od czego jest ten koreczek :D mój belarus ma już 150 mtg ( miał już 2 przeglady) i nikt tam nic nie robił, także możesz być spokojny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
audi80b4    1

ja tam wlałem z ciekawości 250 gram oleju i odpaliłem i nic sie nie stało ale nie mam pojęcia co się stało z tym olejem poszedł z paliwem do silnika czy do miski ale bałem się lać więcej bo nie wiem gdzie on idzie ale coś podobnego miałem w fortschritt

e-512 było ze jedna część pompy była smarowana olejem silnikowym a druga przez olej który się lało

do pompy moze i tu tak jest?

 

bo po co byłby ten korek?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrb14    187

widzę że na darmo tobie tłumaczyć.... lej sobie ten olej nie wiem w jakim celu i po co??? to nie T25 że pompa smarowana jest osobnym olejem! po za tym w instrukcji obsługi by była zmianka o tym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    587

Do ruskiej pompu nowej lub po remoncie trzeba przed pierwszym urzyciem wlać 250 oleju. Potem nie. Smarowana jest z magistrali silnika. Możesz wlewać ile chcesz a i tak trafi to do miski. I też jest korek spustowy po to żebyś mógł wylać olej jak ją będziesz do naprawy zanosił. W czeskiej jest prawdopodobnie ta sama zasada.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    587

Za dużo kombinujesz. Smarowana jest z silnika i tyle. W ruskiej korek też jest w obudowie regulatora bo tak im pewnie było wygodnie zrobić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez wieslawa_olo
      WItam. Planuje sprzedać ciągnik MTZ 82 TS i zakupić coś zachodniego. Interesuje mnie ciągnik o mocy 100km. Nie wiem czy lepiej kupić 4cyl + turbo czy lepszy 6cyl bez turbo który jak myśle miałby większy zapas mocy. Zastanawiam się nad dwoma maszynami: Case 5130 a Renault Ares 550 RX. Chciałbym usłyszeć kilka opini od osób posiadających takie ciągniki. Na co trzeba zwracać uwagę przy zakupie. Czym różnią się te Case maxxtrack, magnum, pro i plus? Podobno są dobre tylko trzeba zwracac uwagę na pompe. A na co zwrócić uwagę w Renault? Jak ktoś chce sie przesiąść ze wschodu na zachód to jest sporo nowych rzeczy do wzięcia pod uwage. Ciągnik na 20h, staltech U170 4 skiby, agregat agrofactory 3,4m,  taleerzówka bomet 3,15m.  Wystawiłem już MTZ na olx i liczę że uda się poczynić jakąś zmianę. Czekam na odpowiedzi.

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez krzys79
      Witam
       
      Mam problem i może ktoś z was wie jak go rozwiązać, mianowicie posypało mi się łożysko wału koła tylnego w ciągniku MTZ 82 i nie wiem jak się dobrać do skrzyni. Jak kupowałem łożysko w sklepie, sprzedawca powiedział mi, że muszę wymontować siedzenie, zbiorniki i siłownik podnośnika, ale chce się upewnić, bo może ktoś z was miał taki problem lub po prostu wie jak się tam dostać. Z góry dziękuję za każdą odpowiedź i radę na ten temat.
       
      Pozdrawiam
    • Przez bekba
      Witam, belarus 1025, 2010r, rozdzielacz wschodni po sprawdzeniu we firmie zajmującej sie regeneracją rozdzielaczy został uznany za sprawny(wymieniłem też profilaktycznie zawór przelewowy) , pompa założona nowa, filtr w zbiorniku na olej hydrauliczny nowy, filtr siatkowy na dole ciągnika wyczyszczony, wirnik oleju ze skrzyni tez wyczyszczony. Stan oleju pełny. Sytuacja wygląda tak że ciśnienie na zegarze podłączonym pod obojętnie które złącze przy dużym gazowaniu wzrasta do 80 bar i spada mimo że ciśnienie jest cały czas podawane. Podnośnik też bardzo słaby. Prosił bym o dokładne wskazówki jak podnieść ciśnienie w tym rozdzielaczu bo chyba nie mam takiej klapki na dwie śruby jak jest w starszych wersjach. Pozdrawiam  

    • Przez Peron
      Witam
       
      Czy ktoś z Was wymieniał fotel w swoim MTZ 82 na bardziej komfortowy? Nie chcę kombinować z samochodowymi, chciałbym kupić coś dedykowane do ciągników. Najlepszy to byłby oczywiście jakiś Grammer pneumatyczny, no ale jakiś dobry mechaniczny też może być. 
       
      Zastanawiam się nad czymś takim:
       
      http://allegro.pl/agro-mar-fotel-siedzenie-komfortowe-mtz-pronar-mf-i6574126281.html
       
       
      http://allegro.pl/agro-mar-siedzenie-fotel-mtz-ursus-mf-pronar-i6574129397.html
       
       
      Jeśli ktoś ma, to byłbym wdzięczny za opinie.
×