crvx40

ursus 1014

Polecane posty

crvx40    11

Witam! Prosze o pomoc moja setka nie moze obrocic pluga na rozgrzanym oleju tzn obraca ale obroty silnika musza byc w granicach 2000tys. Na zimnym oleju obraca przy 800obr/min bez problemu a jak tylko sie zagrzeje to juz pozamiatane. W czym moze tkwic problem? Prosze o jakies sugestie bo nie wiem czego sie czepic. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MichalR    34

Pompa jest już słaba albo rozdzielacz puszcza.


Jeżeli pomogłem, kliknij zieloną strzałkę ------->

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kameleont25    75

Jeśli podnosi pług bez problemu a ma problem z jego obróceniem to też bym szukał przyczyny w rozdzielaczu.

Edytowano przez Kameleont25

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
crvx40    11

Bede musial chyba nowy rozdzielacz zalozyc i moze pomoze a podnosic podnosi bez problemu na troche wiekszych obrotach jak na zimnym ale nie ma problemu z podniesieniem

Edytowano przez crvx40

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Senator    45

Ja przed rozbieraniem podnośnika sprawdziłbym ciśnienie jakie daje pompa. Powinno być około 160 atm.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sumada    7

Masz kolego padnięty rozdzielacz,taką samą sytuację przerabiałem dwa dni temu.Po wymianie rozdzielacza wszystko wróciło do normy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
crvx40    11

Panowie wymienilem rozdzielacz kupilem nowy i mam jeszcze wiekszy problem. Po zlozeniu wszystko bylo ok podnosil opuszczal a plug trzymal bez opadania. Pojechalem w pole orac objechalem 3razy za 4 razem podnosnik sam podniosl mi plug i nie chce opuscic. Co mu moze byc? Prosze o pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gucik131    28

u mnie tego nie ma ale w większości ciężkich ursusów jest taki zawór z pokrętłem za siedzeniem który się dokręca aby ramiona zostały w górze, może go po pościć a jak nie pomoże to możesz go lekko młotkiem potraktować.

P.S szukaj na forum wydaje mi się iż taki temat już był. pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
crvx40    11

nie wymienialem oleju. ale nawet gdybym wymienil to musze wymyc tylny most i skrzynie zeby wlac nowy a to jest nie realne jak dla mnie bo spuscic stary i zalac nwy to zaden problem,

 

gucik u mnie ten zawor jest ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gucik131    28

to musiało ci cięgiel-ko spaść. ewentualnie spróbuj poruszać to wajchą mieszane siłowe i jakieś tam jeszcze dwie pozycję może puści.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Odkręć śrubę przelotową tą gdzie jest zlew oleju z siłownika, włóż kawałek pręta i popchnij powinien opuścić, tylko jak masz pług u góry to ostrożnie żeby Cię gdzieś nie przy gniótł jak zacznie opadać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PRZEMOxD11    10

u mnie w 904 opadał bardzo powoli a był założony gruber dość ciężki, za siedzeniem odkręciłem tą gałkę troche i zaczął opuszczać się normalnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
crvx40    11

gucik ciegielko nie spadlo bo juz podnosnik zdjalem zawor za siedzeniem mam odkrecony. Rozdzielacz wyjalem i pojdzie chyba na reklamacje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
crvx40    11

Przedmuchalismy rozdzielacz wymienilem filtr oleju podnosnika i jest ok a to ze nie chcial opuscic to byla wina tego zaworu za siedzeniem zacial sie ale stuknalem w niego i jest ok. Temat uwazam za zamkniety. Dziekuje wszystkim za podpowiedzi i sugestie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szyszka    6

Witam! Prosze o pomoc moja setka nie moze obrocic pluga na rozgrzanym oleju tzn obraca ale obroty silnika musza byc w granicach 2000tys. Na zimnym oleju obraca przy 800obr/min bez problemu a jak tylko sie zagrzeje to juz pozamiatane. W czym moze tkwic problem? Prosze o jakies sugestie bo nie wiem czego sie czepic. Pozdrawiam

sprobuj niepodnosic do samej gory . i wtedy obracaj. u mnie w ten sposob chodzi, i obraca bardzo ladnie:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mateusz100
      Witam chciałbym zmienić paski klinowe od napędu alternatora wentylatora w ursusie 1614 rocznik 1999 ten ze ściętą maską. Stare są strasznie rozciągnięte. Tata wymieniał je kiedys lecz uważam ze sa za małę nie do końca to co powinno być choć nie wiem tego. oznaczenie tych starych to Z1250 ld10x1226. Moje pytanie czy takie powinny tam być czy inne? ktoś moze podpowie? Znalazłęm te mocnijsze z morgi na necie oznaczenie ich to SPA- 1257 ich szerokosć to prawie 13mm a te stare maja 10mm czy to jest duża różnica i będzie to pasować ? Jakie tam orginalne paski były montowane? Czy te co posiadam są dobre czy jednak zbyt małe? Wydaje mi sike że są zbyt bardzo wciete w koła pasowe choc możę ze starości już sie wytarł nie wiem. Dodam iż mam alternator i koło pasowe od wentylatora na dwa paski są tam dwa paski nie jeden.
    • Przez TwojaBabcia
      Witam
      Jaka ilość oleju silnikowego wchodzi do ursusa c385 by była prawidłowa na bagnecie. ?
      Pytam ponieważ u mnie według mojego bagnetu prawidłowy stanu oleju wynosi 15 litrów. po wymianie 
      Mechanik mówi że to o wiele za dużo , i mam dylemat, i chciałbym spytać  się innych użytkowników c385, jaka jest u nich odpowiednia ilosc oleju silnikowego.  
      Pozdrawiam Artur 
    • Przez ArthuR34
      Witam wszystkich,
      wybaczcie jeśli pisze w nie tym dziale- jeśli tak to proszę o przeniesienie do odpowiedniego działu, dziękuję.
      Mój ojciec jakiś czas temu nabył Ursusa 902 i chciałbym się was doradzić w kwestii wspomagania kierwolnicy, nieposiadania przedniego napędu, miękkie przednie zawieszenie.
      Otóż w wyżej wymienionym traktorze jest fabryczne wspomaganie które bardzo ciężko wspomaga (czasem trzeba dużo gazu dać), zaczynają się pojawiać spore wycieki z serwomechanizmu. Dowiedziałem się od znajomego że nieopłaca się tego regenerować ponieważ już to przerabiał i po roku znowu miał problemy- zastąpił to gotowym zestawem zastępczym jaki można kupić w internecie (siłownik, pompa itp.) i po tym zabiegu może paluszkiem kręcić kierownicą a nie tak jak wcześniej.
      czy już ktoś to przerabiał z was lub wie co i jak taki zabieg przeprowadzić ? Jaki produkt wybrać ? czy oferowane w internecie gotowe zestwy są tej samej jakości/trwałości bo jest lekka rozbieżność cenowa?
      czy moglibyście polecić dobry produkt który będzie służył i pieniądze nie pójdą w błoto?
      czy jestem w stanie zamontować to razem z ojcem?
      Następna sprawa to biegi.
      strasznie ciężko wchodzą (wszystkie cztery- prawa dźwignia) - lewa dźwignia od wstecznego i biegów bolowo-szosowych chodzi bez zarzutu. 
       
      i kolejna sprawa to hamulce, hamulce działają ale wydaje mi się że lewe koło chyba trzyma ponieważ prawe koło zaczęło boksować na trawie podczas ruszenia z miejsca i lekko (20cm) się wkopał w ziemię, ogólnie to w środę kiedy szykowałem traktor na strajk to chciałem nim troszkę pojeździć po wsi ponieważ nie jeździłem jeszcze takim traktorem tylko czasami 60-tką więc musiałem ogarnąć biegi i troszkę się do niego przyzwyczaić ale po tych wszystkich usterkach które w nim zalegają dałem sobie spokój, ale na strajku we Wrocławiu byłem, od początku do końca:)
      pozdrawiam
    • Przez Porfavor
      Witam, planuje obecnie remont silnika w swoim Ursusie 385 i myślałem nad dodaniem do niego turbiny. Wiem, że były już tutaj takie tematy ale te najpopularniejsze które znalazłem mają już swoje lata więc chciałem się spytać dziś jak to powinno waszym zdaniem wyglądać. Ursus 385 jest z rocznika 1976 i z tego co sie orientuje ma w sobie silnik z7501. Na youtube itd widziałem sporo doładowanych turbiną c385 i stąd też taki pomysł by dodać mu trochę mocy. Co by było trzeba powymieniać i czy wgl jest sens tak naprawdę? planowałem dodać na pewno wtedy intercooler i rozumiem, że trzeba by było wymienić wtryskiwacze, słyszałem jeszcze o różnicy na ilości pierścieni na tłokach. 
    • Przez Kurwer21
      Witam, w zimę będę najprawdopodobniej malował felgi w c385, i pytanie ile litrów farby około pójdzie na przednie felgi z dwóch stron i tylnie od zewnątrz (środek jest zakonserwowany). może ktoś malował i się wypowie
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj