Skocz do zawartości
Gość Profil usunięty

Awaria instalacji pronar 82 Sa.

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Pronar
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Witam was. Może wy mi pomożecie, bo już chory od tego wszystkiego jestem... tydzień temu zaczęła mi mrugać kontrolka od paliwa. Myślę sobie pewnie coś przy czujniku, przyjadę ze szkoły to zdejmę siedzenie i zobaczę co i jak. jak w piątek przyjechałem to ojciec mi mówi, że od środy pali się cały czas. Mowie w niedziele zajrzę. W sobotę rano wylewałem gnojówkę beczka i co zauważyłem. w chwili włączenia WOM-u kontrolka rezerwy gasła i słyszalne było takie kliknięcie w okolicy przycisku od WOM-u, tego z prawej strony kierownicy. Po 5 minutach spaliło mi bezpiecznik wg schematu od przednich zewnętrznych halogenów. Dodam że kiedyś pękł mi wąż od orbitrola i trochę oleju poleciało na przewody z prawej strony nad rozdzielaczami, na te kostki. A jak dzisiaj tam wsadziłem łapę i tymi kablami trochę poruszałem to tak jakby się polepszyło, tzn zgasła kontrolka od paliwa i WOM włącza się bez wspomnianego kliknięcia. na przewodach nie znalazłem pęknięć izolacji, przynajmniej na pierwszy rzut oka, a wiem że problem nie jest rozwiązany, tylko zaleczony... Proszę powiedzcie mi jaka może być przyczyna takich wariacji bo kompletnie nie mam pojęcia z której strony to ugryźć. jestem zielony w tych tematach, wiec proszę o wyrozumiałość.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wierzba1272    8

Możliwe, że może to być zwarcie, lub olej zabrudził połączenia. Na początek wyczyść wszystkie kostki i połaszenia i wtedy zobacz czy pomogło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    1357

nie wiem jak ci wytlumaczyc ale moze sprobuje idac po przewodzie od czujnika paliwa pod kabina po drodze znajduje sie masa przyczepiona do korpusu ciagnika (powinienes ja zlokalizowac jest za przewodem czarnym elektrycznym i bodajrze dochodzi do niej 2 lub 3 kable wiec mysle ze odpowiada nie tylko za rezerwe ) u mnie wlasnie tez palila sie kontrolka od paliwa a bylo pol zbiornika wyczyscilem te mase i pomoglo byla cala w piachu blocie oleju etc. jezeli to nie pomoze wez wd-40 ewentualnie cx-80 lub cos podobnego i rozepnij kostki ktore sa pod kierownica o ktorych mowisz i popsikaj po prostu gdzies masy nie ma skoro pali rezerwe

jak poruszales reka kablami zlapalo styk i sie "naprawilo doraznie"

jak cos jeszcze nie wiesz lub bedziesz mial problemy z lokalizacja masy pisz na pewno cos wymyslimy :rolleyes:

Edytowano przez Uziu92

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×