Revers680

Dyna-6 czy Dyna-VT?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Revers680    0

Chodziło mi o to głównie o to, czy wolicie dopłacić do Dyna-6 i mieć skrzynię manualną, półautomatyczną, automatyczną, czy jednak zaoszczędzić i mieć dyna-4 w pełnym manualu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszek410    0

nie doplacasz tylko za skrzynie dyna-6 64xx to calkiem inny ciagnik, masywny i do ciezkiej roboty, z kolei 54xx ciagnik lzejszy, mniejszy i najlepiej sprawdzil by sie jako pomocniczy... nie porównuj sama moca...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Revers680    0

Cena jednak zagrała rolę główną. Jaka jest jego dokładna cena, to jeszcze nie wiem ponieważ jeszcze z dealerem nie rozmawiałem (decyzja zapadła w sobotę wieczorem). Co do wyposażenia, to jeszcze nie wiem jakie jest, ale na pewno oś i kabina amortyzowana,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4652

Przecież napisał, że z dealerem nie rozmawiał od początku to wszystko dziwnie wyglądało. Amo oś jest w modelach 6 ścio cylindrowych. Moja rada pogadaj najpier dobrze z dealerem dowiedz się dokładnie jakie są ceny a potem sobie ewentulanie coś wybierzesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Revers680    0

W opcji nie ma amortyzowanej osi? Już pisałem że nie wiem co jest w opcji, a co nie, wiec nie czepiajcie się? Jeśli wiecie to napiszcie co jest w opcji, a co nie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4652

w opcji masz amo oś w modelach 6 cyl i chyba w 5470 i 5480 ale to musisz dopytać. Amortyzacja kabiny, dodatkowa hydraulika przedni tuz i wom, biegi pełzające i super pełzające. To i jeszcze pare drobiazgów jest we wszystkich. Obniżoną kabinę można chyba zamówić najwyżej do serii 5455. Jest jeszcze kabina z obnizonym dachem slim. Na stronie korbanka masz foldery po polsku poczytaj sobie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Revers680    0

Trochę za duży. Mi jest potrzeby taki około 100km, czyli 5445. Oś wcale nie jest mi aż tak potrzebna, jeśli by była to bym ją wziął, ale jak nie ma to nie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4652

Model 5445 wycofali już ze sprzedaży ale widziałem na agro show, że korbanek jeszcze takie ma więc może z ceny coś stargujesz.

Edytowano przez hubertuss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4652

Moja pomyłka serie 5445 produkują. Wycofali 5435 i 5425. 5445 który widziałem na targach miał stary typ ściętej maski. Więc trochę mi się pomieszało.

Edytowano przez hubertuss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Revers680    0

Więc będzie 5445 + tur Myślę że Stoll FZ 30. A czym różni się ta seria 5400 od tej nowej 5400 ze ściętą maską oprócz wyglądu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    266

Więc będzie 5445 + tur Myślę że Stoll FZ 30. A czym różni się ta seria 5400 od tej nowej 5400 ze ściętą maską oprócz wyglądu?

 

Nowe modele mają mniejszy udźwig podnośnika [nieco ponad 4t- poprzednio było to 5t], tylni most i przedni są lżejszej konstrukcji, dopracowali skrzynię, nowy silnik i z tego co widziałem nowe modele występują tylko ze ściętą maską, gdzie w porównaniu ze starymi modelami poprawiono chłodzenie.

 

 

PS: Zapomniałem jeszcze o elektrohydraulicznej zmianie prędkości wałka WOM z kabiny :rolleyes:

Edytowano przez kris14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zjiomek    0

Do ciężkich ciągników polecam amortyzowaną oś i kabine, jeśli miałby robić troche kilometrów, a jeśli pola blisko to już kwestia funduszy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witekarol    2

panowie a co powiecie o modelu 6490? oglądałem takiego, jeździłem. właściwie zaliczka już wpłacona tyle, że nikogo nie poradziłem się w tej kwestii. może ktoś z Was jest jest posiadaczem takiego modelu? co sądzicie o nim?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid241    13

Revers680 znajomy niedawno kupił mf 5465 chyba i zapłacił 320 tys brutto , a ja za masseya 7465 zapłaciłem 320 tys netto. Na twoim miejscu nie kręcił bym się na 4 cylindrowca. Wziąłbym 6465 i do niego możesz też dokupić tura, owszem ciągnik będzie droższy ale samo wnętrze w 5400 normalnie dobija : / W 6400 możesz dobrać skrętne błotniki a to podstawa przy turze : P Wersje 5400 z tego co wiem robią już bo muszą , nie dobierzesz sobie tak elektro-hydraulicznych złączy , a w 6400 zamawiasz i jest , a to jest po prostu bajka do tura. Dodatkowo możesz wziąć komputer datatronic , z którego ustawiasz niemal wszystko , a to jest bardzo pomocne! Jeśli nie musisz oszczędzać to bierz zdecydowanie mf 6465 , a większa moc "szóstki" zawsze się przyda :)

 

 

 

witekarol mam masseya 6490 ale na skrzyni dynashift i nie mogę narzekać na ten ciagnik. Bezawaryjny , oszczędny , komfortowy :P Bierzesz pewnie na dyna-6 ? Mam 6480 na tej skrzyni i powiem Ci , źle to nie chodzi. Fajnie się śmiga , ale do dyna-vt to jeszcze brakuje :) Jeśli jest możliwość nie zastanawiałbym się i brałbym 7490. Przejechałbyś się na skrzyni vario i sam byś zrozumiał o co chodzi :) To jak on sam dobiera sobie obroty silnika jest po prostu wspaniałe :P Mam 7465 i jeśli ja "steruje" gazem to ciągnik spali 2l/h więcej :) Mówią , że te skrzynie nie są trwałe , ale jak dbasz tak masz :) Jeśli wiesz jak to użytkować i zadbasz o olej to polatasz na tej skrzyni ładnych pare lat :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witekarol    2

tak dokładnie, biorę na dyna 6. Właściwie nie mam zbytniego wyboru bo zostały ostatnie dwie sztuki bez adblue a zależy mi żeby nie było niepotrzebnych komplikacji w postaci roztworu mocznika. pewnie, że wolałbym latać na bezstopniówce ale myślę, że i tak dyna 6 to już spore ułatwienie w pracy. jeśli to nie tajemnica to ile kosztował Cię 6490? i ile spala średnio w orce i z jakim pługiem współpracuje? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Silver
      Witam!
      Naczytałem się że tak awaryjne są skrzynie w mf serii 30xx, wiec może ciekawą alternatywą jest mf 399
      http://www.allegro.pl/item274257484_massey_ferguson_399.html, czy to jest nowsza wersja 690, jak jest z komfortem czy w 3060 jest lepsza kabina czy nie, zaznaczam że nie potrzebuje ani ehr ani półbiegów, bo to chyba jest najbardziej awaryjne w 3060?
      Ile pali perkins 6cio cylindrowy?
    • Przez Tomex04
      Witam mam problem mf6120  z przyciskiem przedniego napędu napęd da się załączyć przez przycisk blokady przy prędkości rozłącza lecz przycisk od 4x4 nie załącza ani nie rozlącza

    • Przez marian508
      witam serdecznie od kilku dni pali mi sie kontrolka akumulatora oraz czerwony trójkąt ostrzegawczy czasami sie żarzą, napięcie na alternatorze sprawdziłem jest 14,2 więc jest ok czy owe kontrolki oprucz ładowania jeszcze za coś odpowiadają czy dalej szukać problemu w instalacji i ładowaniu ?
    • Przez neqsik
      Witam,
       
      Co prawda mój temat dotyczy koparko-ładowarki, ale zabudowanej na ciągniku MF, także myślę, że dział odpowiedni. Koparko-ładowarka jest na silniku perkins 4P, ogólnie kabina jest dość fajnie zrobiona, pełna podłoga, sporo szyb, fajne uszczelki na drzwiach, szybach itp. dobra guma na podłodze. Ale mimo wszystko wydaję mi się, że można trochę poprawić fabrykę, bo np. ściana grodziowa pomiędzy silnikiem a kabiną jest z blachy i nie jest niczym wyłożona, a jest tam sporo miejsca i tak się zastanawiam, czy mogę ją wyłożyć od środka i od zewnątrz? I co najlepiej w tym miejscu przykleić? Od środka tam są pompki hamulcowe, przewody, deska rozdzielcza itp także myślę, że tu nie będzie problemu, ale od zewnątrz jest bak no i pod bakiem już jest silnik, więc zastanawiam się co tam ewentualnie można przykleić aby to było bezpieczne - coś ognioodpornego może? Macie coś sprawdzonego? 
      Tak samo myślę nad dachem, jest tam co prawda jakaś tapicerka, ale będę go ściągał do malowania, więc myślę, żeby go też wykleić czymś. Jeszcze nie wiem ile tam jest miejsca żeby zmieścić wyciszenie ale wstępnie myślałem nad matą butylową - spełni to swoje zadanie?
      Maszynę trochę ogarniam, bo kupiłem częściowo zapuszczoną i przy okazji chcę trochę poprawić fabrykę - nie potrzebuje mieć ciszy jak w aucie, ale chcę niewielkim kosztem trochę poprawić komfort pracy
       
    • Przez lukaszkuc
      Wie ktoś gdzie reguluje się linke sprzęgła bo mi pedał opada trochę 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj