Skocz do zawartości
przemo1013

New Holland T7.170 czy Jonh Deere 6630 Premium

Polecane posty

przemo1013    0

jak w temacie

którego wybrać:

nh ma miałby być ze skrzynia bezstopniową a jd ze auto quad ECO czy jakoś tak

ciągnik ma pracowac przy wszystkich pracach polowych i w transporcie będzie to główny ciągnik i będzie robił około 800 mth rocznie lub więcej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamciow    84

Ja bym polecił NH :rolleyes:

Edytowano przez robertbara
Brak uzasadnienia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid0605    22

A jako ze jestem miłośnikiem JD to polecam Johm Deere u mnie w okolicy jejzdzi dość duzo ciągników JD i wszyscy je sobie bardzo chwałą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

minor15    26

NH nie są złe ale polecam JD ;) tylko ta cena jak ktoś ma kasy na styk to wiadomo ze latwiej na nh

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemo1013    0

tez się zastanawiam nad NH ponieważ ma bogate wyposażenie za niska cenę tylko ten tier 4 mnie odstrasza. (adblue jak to jest z nim w temp powyżej 30 stopni?)

miałem jd 6230 i mam jd 5100m i jestem z niego zadowolony jak naraze 1100 mth bez awarii (odpukać) tylko nie podoba mi sie to ze olej jest na hydraulikę oraz skrzynie razem

(a w NH jest chyba osobno)

a jd 6630 jest na tier 3 ??

cena jd jest naraze wysoka przez euro ale jak zł się wzmocni będzie lepiej :D

 

PS

możecie uzasadnic swoje wypowiedzi dlaczego ten a nie tamten? i czy posiadacie jakiś z tych modeli i opowiedzcie o swoich doświadczeniach z tymi markami

Edytowano przez przemo1013

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
k61wp    0

ja poleciłbym Ci NH

 

sprzedałem T7.200AC klientowi i jest zadowolony :)

 

 

na chwilę obecną T7.170AC cena cennik NETTO w zależności od wypasu (ośka, ogumienie) oscyluje w przedziale 266.704 PLN do 280.060 PLN

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemo1013    0

no mi tak samo wycenili 280.000 w tym lepszym wyposażeniu, a jak jest z cena JD 6630 premium w euro (wyposażenie: przednia miękka oś, amortyzowana kabina, skrzynia auto quad

i opony 600 )?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krolikNH    56

Wszystkie posty oprócz autora tematu są praktycznie bez uzasadnienia, jeszcze jeden taki tego typu i nie będzie % tylko wypad na 3 dni!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemo1013    0

fendt odpada ze względu na cenę i jest jeszcze droższy niż JD, a deutz wogole mnie nie interesuje. jestem zainteresowany tylko markami tymi co w temacie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pavlo1706    14

z tych co podałeś to polecam Ci JD, JD są solidnie wykonane, NH są delikatne i bynajmniej mi byłoby szkoda NH w ciężkich pracach, szkoda że nie jesteś zainteresowany DF bo to naprawdę dobre ciągniki, moim zdaniem ex equo nr. 1 z Fendtem, Agrotron M600 w full opcji, w 270 tys netto byś się wyrobił

to moje zdanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemo1013    0

no a z NW nie bedzie lepiej? poniewaz ma ten adblue i przez niego zwieksza sie czas ppomiedzy wymiana oleju koszt eksploatacji jest nizszy niz w jd prawda to??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafalkom555    13

A dlaczego wybierasz pomiędzy ciągnikami o różnej mocy? Jest spora różnica pomiędzy nimi B) Najlepiej pojedź do dealera i zobacz te ciągniki, przejedź się, wtedy dowiesz się który najbardziej ci odpowiada. Pogadaj z dealerem gdzie możesz zobaczyć dane ciągniki a szczególnie nh i dowiedzieć się od właścicieli jak to jest z tym adblue. W jakiejś gazecie było porównanie ciągnika z adblue i bez adblue i ciągnik z adblue spalił mniej paliwa, tylko to nie były chyba te same marki ciągników.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

Aż taka duża różnica w mocy między nimi to nie jest NH ma 144KM (ISO), a JD 134KM (ECE- R24). Jakby nie było to bezstopniówka jest zawsze lepsza od zwykłej stopniowej skrzyni. Radziłbym jazdę próbną tymi ciągnikami i wtedy na pewno będziesz miał swojego faworyta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszek410    0

tak jak piszą przedmówcy, najlepiej to sie przejedz ciągnikiem ( najlepiej w polu) to napewno pomoze w wyborze. Sam bylem zauroczony JD ale po tym jak przejechałem sie nim w polu z plugiem to moje zauroczenie zgaslo;) Wybieralem pomiedzy JD serii 6x30 a MF-em serii 74** póki co celuje w MF-a i watpie by się to zmieniło;) W kabinie JD poczujesz sie naprawde "ubogo" :) słaba ergonomia, wszystkie plastiki trzeszczą itp:) Nie wiem jak w innych skrzyniach ale w PQ balem sie zeby przy zmianie zakresu nie urwać dżwigni;) Ocen sam co Ci sie bardziej podoba;)

 

 

PS (jeszcze taka moja mala dygresja:)) Fendt nie wyjdzie o wiele drożej od JD jeśli wyposażysz JD w to samo co ma fendt :).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemo1013    0

właśnie Jd jeździłem, skrzynia niczego sobie i w środku ma w miarę dobrze ale za to wygląd zewnętrzny super :D

nH serii t7. nie miałem okazji jeździć ale zostałem zaproszony na jazdę próbną ale wolałbym go wypróbować na podwórku a nie na placu.W okolicy maja NH ale stare modele bez adblue.

I różnica mocy nie jest duza.

A gdzie mogę znalesc "szczegółowe" dane ciągników (jak jakies testy itp)??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dziedzio92    41

Jestem 2 posiadaczem NH T7030AC na af . co do tego ciagnika to powiem ze jesli bierzesz jego odpowiednika to sie licz z tym ze jesli nie opanujesz go to mozesz miec w nim problem ze spalaniem w czasie oraki i uprawy , dopiero rok po tym jak go mam to zaczailem troche rzeczy dzieki ktorym doze do oszczednosci bardzo duzej .Ale to zasluga kolegi z ktorym sie kontaktuje i rozmawiam o roznych problemach. Do bezstopniowki tez dobrze jest dobrac dobry plug z ktorym nie bedzie mial problemu ja mam ibisa vario wiec sobie reguluje na tyle aby mial lzej . JD sa dobre ciagniki ale trzeba tez liczyc sie z tym ze jak bierzesz Premium to masz kompa (pewnie z tego wzgledu go wybrales) komp nie jest w dobrym miejscu usadowiony z tego wzgledu mozesz miec problem z ustawianiem cos na kompie i jazda . W nh niema takiego problemu poniewaz katem oka patrzysz na kompa i ustawiaszw czasie jazdy . Wiem jak sie jezdzi jd 6930 i sprawdzalem to w czasie jazdy . tez trzeba umiec zmieniac szybkko biegi inaczej plynnie nie bedzie pracowal na polu w porwnaniu do nh . Na koniec powiem cos takiego ze niema to jak bezstopniowka ale bez przesady :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemo1013    0

byłem u dealerów jeździłem dwoma ciągnikami i wybór padł na NH zewzgledu na skrzynie bezstopniową oraz cenę.

dziękuje za odpowiedzi i pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemo1013    0

T7.170 z amortyzowana osia przednią i skrzynia bezstopniowa za 265000 zl netto (cena po negocjacji) na jutro mam dostac wycene T7.185 bez osi amortyzowanej roznica w cenie jest bardzo mała no ale jutro sie zobaczy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemo1013    0

jeszcze mam pytanie dotyczące zarzadzania mocą (chodzi o NH) kiedy ono sie włącza? chodzi mi o warunki jakie musi osiagnąc ciagnik wiem że musi być włączony WOM i to wystarczy?

Edytowano przez przemo1013

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dziedzio92    41

jesli chodzi o AC to masz dodatkowa na wom i w transporcie albo jak przekraczasz 18km/h . Powiem tak ze jesli zalaczysz wom to bedziesz musial ustawic mu dane obroty na gazie recznym , i to nie jest za fajne w obsludze pozniej . lepiej jak sam sobie dobiera to co chce obroty i predkosc bo jak go zmuszasz to wiecej spali

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemo1013    0

aha, bo wiem że w kazdym ciagniku jest inaczej dlatego pytam jak to jest w nh, a jak teraz do ciagnika nie wezmę tuza na przód to będę mógł go dokupić za parę lat??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dziedzio92    41

dealer moze tobie go teraz doposazyc albo pozniej , jednak fabryczny jest lepszy tuz , masz go lepiej zkonfigurowanego z kompem i wejsciami :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez sslawek456
      Witam jestem tu nowy Stoję przed zakupem głównego ciągnika lecz nie wiem jaki wybrać,w gre wchądza:New holland t5 115 ec,Zetor fortera cl 110,case farmal 115 ewentualnie deutz fahr 5110g.Ceny są bardzo podobne,a jezeli chodzi ojakośc to zwracam się do was co sądzicie o nich ? i jak się sprawują w gospodarstwach ?
    • Przez rolnik17
      Jest w planie kupno mocniejszego ciągnika . Myśl jest o 7745 i 7340 ?
      Czy te modele to to samo czy są jakieś różnice,jakie maja spalanie awaryjnośc itp.Proszę o fachową odp. Z góry dzięki.
      Pozdrawiam rolnik17
    • Przez kopokop
      Witam jaki byście polecili ciągnik do pługa unia atlas 5 skib.Ziemie lekkie .
    • Przez Fugeo
      W najbliższym naborze będę próbował swoich prób w PROW. Chciałbym starać się o dofinansowanie na ciągnik rolniczy do pracy z ładowaczem czołowym, opryskiwaczem, rozsiewaczem nawozów.
      Moje propozycje:
      CASE IH FARMALL C 65/75
      DEUTZ-FAHR AGROLUX 65
      JOHN DEERE 5067E (minus to udźwig tylnego tuza - 1800 kg)
      KUBOTA M6060
      NEW HOLLAND T4.65 UTILITY
      ZETOR MAJOR 60
      I może jeszcze jakiś ursus, ale póki nie słyszałem żadnych sensownych opinii.
       
      Zależy mi na dobrej zwrotności , na jak najlepszym stosunku cena/jakość, niskim spalaniu, jak najmniejszej awaryjności, udźwig tura w granicach 1300-1500 kg.
    • Przez jasikor
      Witam 
      Planuje zakup ciągnika o mocy 140-150 km. Pod uwagę biorę JD 6155 M POWER QUAD ECOSHIFT  oraz MF 7615 DYNA 6 ewentualnie 7614 DYNA 4. Wyposażenie ciągników miałoby być podstawowe wraz z przednim TUZ-EM i WOM-em oraz amortyzacja przedniej osi i kabiny. Chciałbym usłyszeć opinie właścicieli i użytkowników obu modeli, podzielenie się spostrzeżeniami. Chciałbym trochę dowiedzieć się na temat silników AGCO POWER stosowanych w MF - wady i zalety w stosunku do Perkinsa, spalanie, awaryjność. 
      Ceny obu modeli są podobne. proszę o pomoc i podzielenie się swoim doświadczeniem i uwagami. 
×