lutek

Same Dorado 66 -jaki olej do hamulców/sprzęgła?

Polecane posty

lutek    1

Witam!

Jaki olej (płyn) wlewa się do zbiorniczka wyrównawczego od hamulców ? Instrukcja mówi, że to samo idzie do smarowania sprzęgła, więc to raczej jakiś olej nie płyn ? Ciągnik rocznik 2009, płyn oryginał.

(edycja) znając życie to jest jakiś Akros - ale czy da się to pomieszczać z jakimś polskim zamiennikiem ? (koniec edycji)

Przy okazji (temat poruszany ale bez odzewu) znacie może jakiś inny serwis SDF oprócz Agro-Rolnika w woj. podlaskim ? Chłopaki dają ciała, trzeba szukać innych.

 

pozdrawiam

lutek

Edytowano przez lutek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lutek    1

Mobil ATF 220, i nie pytaj dlaczego tylko śmiało wlewaj.

 

To zapytam tylko, próbowałeś? ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coffey23    21

ja mam d-f i kazali mi lac olej fusha nie pamietam nazwy ale sprawdze jak wlejesz zły to może być tak że wszystkie uszczelnienia szlak trafi na pompce i cylinderkach wiec się upewnij co ma byc dokładnie

olej do mojego d-f to Fush titan ZH4300B

Edytowano przez coffey23

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pestus123    4

Kolega wyżej dobrze mówi, jak wlejesz zły to uszczelniacze mogą pójść. Jak serwisant był u mnie to mówił, że robili jedno lambo, bo gośc zmieniał płyn i wlał zwykłego dota. Cała przyjemność w serwisie kosztowała go ok 4tyś zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jumpers    0

Dobrze piszesz @Pestus123 bo Dot-a się nie wlewa.Dwa lata jeżdżę na Mobil ATF i wszystko gra.

Oleje posiadają specyfikację i według niej dobiera się zamienniki

 

SAE 10W, ATF DEXRON II, SDFG OF-1691 - to jest specyfikacja oleju Acros Matic

 

kol. @lutek masz na tacy- zrobisz jak ze chcesz.

Jest jeszcze jeden warunek czy na pewno jest tam olej Acros Matic albo zamiennik SDF-nie znam nazwy.

A tak w ogóle to masz instrukcję do niego?

Edytowano przez jumpers

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gryfel    5

Mój tata dolał kiedyś do Lampo płynu hamulcowego R3 bo było za mało w zbiorniczku i zapalała się lampka ostrzegawcza. Efektem zastosowania R3 było uszkodzenie pompki wysprzęglającej koszt około 200zł. Należy do tego zbiorniczka dolewać oleju Akros Matic Transmission cena około 30zł za litr.

 

Jeśli chodzi o serwis SDF jest w Wysokim Mazowiecku firma Edmasz oto link http://www.edmasz.pl/ Mój Lamborghini był u nich serwisowany.

Edytowano przez gryfel

moje filmy na YouTube http://www.youtube.com/user/gryfel15

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bizon1    242

To może być olej obojętnie jakiej firmy o specyfikacji DEXTRON II - ja wlałem SHELL DONAX AT też ma kolor czerwony bo tak mi poradził mechanik SDF z Jackowa i mam Lampo70

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gie1980    0

Akros Matic był zalecany do starszych.

Mam go w dobrej cenie.

 

gie1980@gmail.com

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja wlałem niestety DOTa do hamulców Rollera/Lampo po tym jak brat pozrywał przewody hamulcowe więc rozeszły się uszczelki w pompkach hamulcowych - koszt jednego zamiennika to chyba 600zł, czyli koszt tylko pomp to 1200zł (oryginalne przewody hamulcowe to po 600zł, nie do dostania zamienniki). Na szczęście olej nie trafił nigdzie dalej tj. sprzęgła czy zacisków.

ALE ALE znalazłem rozwiązanie! Uszczelki wrzuciłem na noc do spirytusu (nie wiem czy trzeba było), potem wysuszyłem, i jeszcze na noc do benzyny zwykłej, wysuszyłem. Efekt był taki, że uszczelki się zeszły, powróciły do stanu oryginalnego! Olej został wylany, uszczelki zostały założone z powrotem, mechanik dorobił przewody z jakiegoś auta (przy okazji wyprowadził śruby przewodów spod kabiny tak, by nie trzeba było wyciągać baku z paliwem do naprawy hamulców...), koszt całej naprawy z próbami dokupienia uszczelek i paroma innymi pierdołami spoza tematu hamulców: 600zł.

SAME ROLLER ma łączony obieg sprzęgła z hamulcami i olej do tego wedlug instrukcji to ATF II czyli olej do przekładni automatycznych... Logiczne ;)

Pozdrawiam i nawet w siewy/żniwa polecam pomyśleć 3 razy :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj