Polecane posty

akmaly    707

Landini to Landini i z tym MF wspólny ma jedynie silnik choć też nie do końca bo to odpowiednik tego co w 575. MF ma serię produkowaną przez Landini które są odpowiedniki ale nie seria 5xx. Do MF 575 90% części dobierzesz z 4512 a do Landini tylko do silnika.

Edytowano przez akmaly

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
3grosze    75

Czyli Landini 6500 to będzie to samo co mf 565 ?

 

Landini 6500 to odpowiednik MF 174.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pilu    0

Czyli problem mam nierozwiązany ...szukam ciągnika o mocy i możliwościach zbliżonych do 360, ale nie umiem znaleźć nic podobnego . Kwota jaką mam to 20-25tyś. .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    707

Nie wiem co mam CI jeszcze napisać: Odpowiednikiem C360 jest MF 265 lub 565 czyli polski 4512 ( Ursus wykupił licencję na serię 2xx ale licencyjnych zdążył wypuścić tylko 235 i 255 a reszta jest już postlicecyjna ). Z MF podobne mocą będą 168, 265, 565 i 362. 365. Delikatnie mocniejsze ( jak Ursus 5312 ) to 175, 178, 275, 575, 675 i 375.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    707

Massey Ferguson 550 bez kabiny? Model ten o obniżonym komforcie to seria 200 i tu mogą być bez kabiny. No chyba że ktoś sam zdemontował kabinę:)

Z tego co się orientuję to są to inne ciągniki - tylny most jak w 235 ( bez zwolnic ) no i skrzynia może być inna ( zależnie od wersji)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    2279

Zwolnice planerarne to też zwolnice  <_< W seri 500 masz szczelną kabine z płaską podłogą, w serii 200 "okraczasz" skrzynię

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    707

MF 550 nie ma zwolnic - po zdjęciach wygląda że ma taki sam most jak MF235 czyli półoś bezpośrednio z mechanizmu do koła.

Czyli skrzynia 8+2 - wychodzi na to że taka sama jak w MF255 i 235. 

W MF550 nie ma płaskiej podłogi - z racji niżej osadzonej kabiny ( jak np w 565) skrzynia wystaje do góry ( ale jest osłonięta).

Jeśli chodzi Ci o tego MF550 z Alledrogo.pl to na 100% miał kabinę i nie jest z 95r:)

 

Edit. Po filmikach jednak widać że jakieś zwolnice ma ale są inne niż w 255. MF 255 ma takie same jak 565, 575 590 4512 5312 690 675 375 390 itd.

Edytowano przez akmaly

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
majkel207    21

pytam o niego bo od jakiegoś czasu szukałem ciągnika którego  będę mógł zwęzić trochę do sadownictwa i zwiększyć jego prędkość, 235 i 255 można bez problemu zwęzić ale są dosyć drogie, więc do tej pory szukałem masseya 135 to technicznie praktycznie to samo co 235 ale są znacznie tańsze, niedawno się trafiał za 8tys i cena do uzgodnienia ale ktoś mnie uprzedził, znalazłem nawet taki zestaw

http://schlepper-teile.de/de/traktorteile/getriebe/index.pmode?detailid=4029

 

no ale aktualnie żaden 135 niedrogi się nie trafia, ale trafia się w niezłej cenie, bardzo blisko mnie ten massey 550, dosyć ważne dla mnie, ze ma fabryczne wspomaganie, pod siedzeniem i pod kierownica ma obudowane to powinien być większy komfort jak się założy sadowniczą kabinę, tylko jestem ciekaw czy zestaw od przyśpieszenia 135 by pasował do 550, jeszcze myślałem nad przełożeniem czegoś ze skrzyni od 3502 który ma małe koła a jedzie z tą samą prędkością co 255/3512 na dużych kołach, więc zapewne ma coś zmienione z przełożeniem

ten facet z linku niżej sprowadza z zagranicy masseye 130, 135 i inne, z reguły z krzaków pordzewiałe, remontuje i przerabia na sadownicze, przy czym najważniejsze koszty czyli zwężenie mostu to ok 1600zł a kabina sadownicza 3000zł

http://olx.pl/oferty/uzytkownik/W5rL/

Edytowano przez majkel207

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Elekt20    3

Witam mam na oku 575. Mam pytanie jak odróżnic model z wzmacniaczem i bez tej funkcji? Wszystkie mają wałek wO napędzie hydraulicznym?? Na co zwrócić uwagę przy oglądaniu. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mdomagala23    5
Dnia 13.10.2011 o 14:40, rafal0079 napisał:

JA MAM 595 I WAŁEK STAJE DOPIERO POD OPCIĄŻENIEM MASZ MOŻE WZMACNIACZ MOMĘTU W NIM ??

Ja mam 690 i problem ten sam. Któryś mechanik mówił że to mogą być zapieczone tarczki w sprzęgle ciernym WOM ale nie naprawiałem tego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    707

Lub dwie i skrzynie 8+2 jak w mf 255. Wzmacniacz to taka dźwignia żółw zając pod deską z zegarami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sawin698    7

W serii 6xx ta dźwignia spod deski wylądowała  na dole pomiędzy tymi dwoma głównymi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    707

Nie prawda, jeśli jest 3 dźwignie ze skrzyni to jest to skrzynia 12+4 z dwoma mechanicznymi reduktorami, bez wzmacniacza momentu. To są zupełnie inne skrzynie.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez huard
      Witam panowie chciałem się dowiedzieć czy ktoś zwiększał moc w MF 5460 posiadam takiego z 2008rok oryginał ma 115 chciałbym zwiększyć na 125 czy się da? Jakie koszty, i czy trzeba w nim wyciągać pompę?
    • Przez center
      Witam wszystkich mam problem związany z wyciekiem oleju z prawej zwolnicy z mojego MF255, po pracy gdy został umyty i stał w garażu olej wyciekł ze zwolnicy na świeżutko umytą felgę trudno powiedzieć czy jest to między uszczelką czy na wałku trudno tam teraz zajrzeć dokładnie. Ale chcę się spytać czy to ktoś rozbierał może? jest to bardzo skomplikowane żeby wymienić same uszczelniacze? pozdrawiam
    • Przez slavo666
      Witam
      Od jakiś dwóch lat sporadycznie pojawiają się głuche stuki z okolic silnika przy pracy pod duzym obciazeniem  ponad 2000 obr.  Czasami ustaną same po chwili jak zmniejszę obroty a czasami muszę zagasić silnik. Obstawiałem na początku panewke ale po takim czasie to już by waliło cały czas poza tym nie widzę spadku cianienia oleju. A poza stukami nie ma żadnych innych objawów. Jakieś propozycje?
      Uprzedzam stuki zależne są od obrotow a nie od predkosci jazdy. Zawsze swój początek mają od przeciążenia ( np podjazd pod górkę z ładunkiem) 
    • Przez luki08
      Witam zastanawiam się nad zakupem agregatu do mojego ferdka i tu pytanie czy użytkuje ktoś podobny agregat i mógłby się podzielić opinią.  Pole i tak uprawiałbym wstępnie  agregatem na wąskim zębie z podwojnym wałkiem strunowym a ten byłby do ostatniego przejazdu z siewnikiem 

       Ten agregat nie ma hydropaka ale jest lekki około 250 kg i "krótki " myślę że jak z przodu dorzuce 100kg powinno się dać tym pracować.  
      Będę wdzięczny za każdą poradę.
    • Przez Dabek321
      Witam ostatnio często Massey nie chcę wogule ruszyć ni nic wchodzą dwa biegi, 1 i 3 wtedy rewers ani nic nie reaguje massey nie chce ruszyć trzeba odczekać jakiś czas żeby to minęło dość długo. Czy ktoś miał podobny problem?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj