Skocz do zawartości
marcin974

Wasze osiągi na siłowniach czyli kulturystyka

Polecane posty

m11031993    3

ja mam 16 lat i dzisiaj w szkole na atlasie wziołem 80kg a na sztandze biore 75 nowy rekort ale nie pakowałem miesiąc prawie a co do steryd to moi znajomi biorą ale juz prawie są uzależnieni :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamkon    15

kobra89 jeśli masz długie ręce i przez to masz słabe wyniki w wyciskaniu to tak samo długie ręce wpływają na obciążenie używane w cwiczeniu na modlitewniku. W wakacje tez cwiczyłem biceps na siłe i udało mi się zrobic serie 6x50kg ale na stojąco i z lekkimi ruchami tułowiem a w tym czasie na modlitewniku nie moglem wykonac serii z obciaązeniem 35kg bo w cwiczeniach na modlitewniku chodzi o odizolowanie bicepsa i wykonanie ich jak najlepszą techniką. Jeśli mógłbyś wstawic filmik z tego cwiczenia i z tym obciążeniem byłbym Ci wdzięczny bo szczerze mówiąc nigdy nie spotkałem takiego cząowieka który wykonuje te cwiczenie z takim obciązeniem i z prawidłową techniką, bo przecież w cwiczeniach chodzi o to aby wykonac serie jak najlepszą techniką a nie z jak największym obciążeniem nawet w treningu siłowym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja mam 15 lat i biore 60 kilo na klate waze 58kg chudy jestem ale ciezko powiem wam troszke przytyc a niewiem ile mam w klatce i w lapie bym musial zmierzyc jak bylem na bilansie to lekaz mi zabronił w pilke grac i jazdy rowerem hehe ale wale go w lato to rowerem od h... robie kilosow rowerem czasem z 14 nad rzeczke hehe pozdro SQ-n

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja mam 15 lat i biore 60 kilo na klate waze 58kg chudy jestem ale ciezko powiem wam troszke przytyc a niewiem ile mam w klatce i w lapie bym musial zmierzyc jak bylem na bilansie to lekaz mi zabronił w pilke grac i jazdy rowerem hehe ale wale go w lato to rowerem od h... robie kilosow rowerem czasem z 14 nad rzeczke hehe pozdro SQ-n

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kobra89    66

adamkon jak ja na silce bylem rok temu od tamtej pory jak zostawilem to niechodze bo nie mam czasu, a mozesz sobie niewierzyc ze 50 kg bralem, zreszta po co gadac i tak nie uwierzysz. Moja sprawa ile bralem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Finek    0

Słuchajcie ludzie nie bierzcie sterydów, najgorsze co może być zamiast bicepsu będziesz miał wodę a jak zaprzestaniesz ćwiczeń flaki i wątrobę w nie najlepszym stanie tak samo nerki nie wiem po co to brać to chyba dla osób niecierpliwych co po tygodniu by chcieli mieć przyrost 5 cm tak samo białko jest nie bezpieczne ale nikt nie napisze że jest złe ponieważ ci co produkują białko nie powiedzą że są złe itp i płaca też za reklamę dla firm sprzedającym oni nie napiszą że białko jest złe bo muszą je sprzedać ale jak bierzesz w odpowiedniej formie np ja mam 16 lat i biorę 60g na dzień czyli rano po śniadaniu, po treningu i także po kolacji. Ćwiczcie 2,3 razy w tygodniu ponieważ jak będziecie ćwiczyć więcej to będziecie spalać tłuszcz a nie rosnąc sam ćwiczę w poniedziałki, środy, piątki i pamiętajcie że po każdym miesiącu pracy trzeba dać mięśniom regeneracje 2 tygodni i znowu wznowić trening.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamkon    15
Ćwiczcie 2,3 razy w tygodniu ponieważ jak będziecie ćwiczyć więcej to będziecie spalać tłuszcz a nie rosnąc

Skoro znasz różne diety to powinieneś wiedziec ze przy dobrej diecie można cwiczyc nawet codziennie i miec dobre wyniki w wymiarach jak i w osiagach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
and    0

Tylko aktualizuje martwy ciag - 150kg :P Mialem cwiczyc interwalowo, dochodzac do max. mozliwosci, a potem odpoczynek i znow start z ciut nizszego pulapu by dojsc wyzej :lol: ale cos mnie tknelo, ze dzis pojdzie rekord - poza tym, czym bym sie pochwalil? :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamkon    15

Codzienny trening to rzeczywiscie przesada ale 4-3 razy w tygodniu to optymalna ilosc przy odpowiednim doborze grup miesnoiwych w treningu i odpowiedniej kolejnosci ciczonych partii miesni ale nawet przy czestym treningu mozna zbudowac mase jesli mamy dodatni bilans kaloryczny. Wtedy tluszcz nie bedzie sie spalal.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafal180    2

byłem kilka razy na siłce ale jakos mi sie znudziło :P Wole sie piwa napic :lol:

Ale nie ukrwywam ze chciałbym troche przybrać na masie :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szpeniek26    4

Dziwna ta teoria ja ćwicze od poniedziałku do piątku (sobota i niedziela wolne), przez te 5 dni ćwicze inną partie mięśni każdego dnia, zrobiłem taką rozpiske po której widze najlepsze efekty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
and    0

Kazdy jest indywidualnym przypadkiem, niech szuka swojego optimum, aby se tylko krzywdy nie zrobic :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Finek    0

Uwierz mi że lepsze efekty będą po treningu 3 dniowym jaką masz masę, wzrost, wiek i co ile godzin jesz ????? Krzywdy jak ma ktoś kłopoty z kręgosłupem, słaby wzrok to nie radze albo najlepiej pójść do lekarza i on wam powie czy można czy nie i tak samo radze z odżywkami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kombinator18    18

Wzrost 190cm waga okolo 90 kg(ostatnio dosc szybko przybieram na wadze przestalem w koncu rosnac ) nigdy nie cwiczylem nigdy nieprobowalem ile wycisne itd. 50 kg worek ze zbozem biore na ramie i cheja.

Mam 18 lat skonczone i chyba zapisuje sie na boks namawia mnie duzo osob :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Manio1523A    0

Ja mam siłkę w szkole i i za 10 zł miesięcznie korzystam z siłowni tak 2-3 godziny. Ja mam 15 lat, waga 65kg, wzrost 180cm i wyciskam na klatę z ledwością 70kg.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fendt930    1

oj tam siłownia taczka zgnojem i worki ze zbożem, są najlepsze przy mojej wadze 85 kg i wzroście 180cm to tak 100kg popchne naogowo nie ćwicze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Finek    0

Ja ćwiczenia traktuje jako hobby i jako pomoc w przyszłości bo może sie okazać że zostanę wojskowym a wytrzymałość i siła to podstawa u nich. Kombinator18 zapisuj sie na boks fajny sport, można sie wyżyć na worku a ze swoją waga i wzrostem możesz być całkiem niezły ;).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja nie chce się przechwalać ale widzę że niektórzy nie mają pojęcia o treningu i pakują bez pojęcia. Ilość dni treningu zależy jakie chcemy uzyskać efekty. Przykładowo jeśli chcemy zdobyć masy mięśniowej to ćwiczymy ok. 3 razy w tygodniu

i ustalamy sobie cel do jakiego mamy dojść w czasie 2-3 miesięcy np. chcemy ważyć o 7 kg więcej. Po tym czasie przerwa ok 2 tygodnie i znowu. Jeśli chodzi o siłę to można ćwiczyć nawet 6 dni w tygodniu. A do tego trzeba dobrać odpowiedni ciężar do serii i ilość powtórzeń, a w szczególności jak się ćwiczy na masę bo w tym przypadku zabronione jest przećwiczenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek13    0

Mam 14 lat , 173 cm wzrostu i ok 63 kg . W martwym ciągu brałem 110 kg . A na klatę trochę słabo , dawno na siłowni nie byłem ale 2 miesiące temu 40 kg podnosiłem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Finek    0

Na siłę najlepiej ćwiczyć 5 dni rozmieścić to dobrze, robić serie 6-8 serii ilość powtórzeń to koło 6-7 nie do serii nie wliczam serii rozgrzewkowych ale po treningu 5-7 tyg trzeba dać odpocząć mięśniom, lub dać mniejszy ciężar wedle uznania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamkon    15

@Finek jak rozpisalbys plan na sile na 5 dni?(chodzi mi o dopasowanie grupy miesniowej do poszczegolnego dnia) To chyba troche za duzo? A co do ilosci wykonywanych powtorzen w serii to od 6 do 1. Po skonczonym cylku treningowym powinno robic sie tydzien regeneracji i ok 2 tyg lekkich cwiczen na podtrzymanie sily i potem od nowa trening silowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Finek    0

Dużo pisania jak będę miał wieczorem czas to napisze widzę że trochę wiesz na temat siłowni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamkon    15

Owszem interesuje sie zreszta tak jak ty. Chyba kazdy kto lubi cwiczyc cos o tym powinien wiedziec. Widze ze ty interesujesz sie tez dietetyka. Ja wole sam trening a wiedze o diecie mam taka co kazdy cwiczacy powienien wiedzic ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×