Skocz do zawartości
marcin974

Wasze osiągi na siłowniach czyli kulturystyka

Polecane posty

Jozin007    86

Powiem Ci tak siłę będziesz miał ale nie na długo bo przy wyczerpującej pracy w gospodarstwie zaraz się zmęczysz i będzie po robocie...xD Ale taka praca Ci się przyda poprawisz swoją kondycję itp. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lordhagen    280

Pół godziny temu 62 kg poszło 11 razy ;)

a kondycje do roboty też mam, dzisiaj węgiel szuflowałem to szło raz-dwa, aż sie zdziwiłem. Zanim zacząłem pakować, to mało co sie nie zesrałem po 10 minutach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lordhagen    280

Kumpel jakiś tam ma zapisany i według niego robimy. Nie pamiętam dokładnie, bo zjechany jestem xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cichy94    71

Ostatnio miedzy lekcjami bylismy u kumpla,który ma siłke to wyciskam 72kg w jeden rok poprawiłem sie o 15 kg a wogóle nie cwicze :) Tylko widły i jechane :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cichy94    71

kurcze wszyscy biorą prawie 100kg :) musze pocwiczyc bo jak narazie 72kg rekord mam 184cm 76kg biceps 35cm i 16 lat ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dancyn    5

wzrost 177cm ,wiek 17 lat , 88kg na klatkę

A martwy ciąg to 105kg wziąłem to mnie tydzień plecy bolały

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czasu tyle co na lekarstwo no ale ja już ćwicze 29 miesięcy więc efekty jakie takie są. Nawet mam propozycje stać na bramce w jednym klubuie. B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janusz20    105

A tak na marginesie to po co się cwiczy ten martwy ciąg? bo giedyś jeszcze w gimnazjum to 120 kilo wyrwałem do pełnego wyprostowania wzrost teraz mam 194cm i strasznie mało wagi jedyne 82kg i rzecz wygląda tak siła jest ale z wyglądem to tak nie za bardzo, prubowałem niby jakieś odrzywki białkowe ale to tak bez efektów raczej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kkarolek94    0

Po odrzywce biakowej nie bedziesz mial wzrostu masy miesniowej. Tej odrzywki powinno sie uzywac jako uzupelnienie diety np.gdy niemozesz zjesc posilku to szybko wymieszasz sobie odrzywke z mlekiem lub woda i masz zastapiony posilek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafal7    0

Siema koksy :P W związku z tym, że chiałbym zacząć trochę ćwiczyć. Może ma ktoś jakieś obciążenie na sprzedaż? :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

18 lat, 186 cm wzrostu na siłce w sumie od 3 lat bez przerw koło 2, martwy ciąg 215kg, przysiad 160, klatka 145, biceps koło 47, do tego jak tylko jest okazja to basenik, no i odżywianie przede wszystkim :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adrianursus    0

W porównaniu z kolegą wyżej to trochę cienko ale

19 lat,100 kg wagi 190 cm wzrostu,biceps 43cm na biceps 60kg,martwy 150kg,klata 120 kg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
silva    18

No to sie i ja pochwale ;) Nic nadzwyczajnego nie robie ale:

Masa 65kg wzrost 173cm, 22 lata, staż 4 lata (oczywiście z przerwami, nie większe niż 3 miesiące)

ławeczka płaska - 4x87 (bo tyle mam obciążenia, noże 100 by poszła)

biceps - 36

A więcej chyba nic nie sprawdzałem konkretnie na barki pójdzie z 55. Wszystko gdy byłem w lepszej formie niż teraz. No ale moge sie pochwalić jeszcze unoszenie na drążku nachwytem max. 27 :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no Panowie czas odnowić temat ;d Biore na klate 95 kg ćwiczę może z rok i mam pytanie do doświadczonych. Jak powinien wyglądać trening z progresją??? jakim ciężarem byście robili progresje biorąc pod uwage moje 95 kg??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lordhagen    280

Zaczynam wszystko od nowa -,-

 

Przez głupoty utraciłem tą formę sprzed roku i wygląd. Ale wracam. Powoli.

60 kg na klate x10 pójdzie, ale ciężko. :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

jak chcecie podnosić ciężary to się zatrudnijcie w zakładzie pogrzebowym do noszenia trumien ;) a lekko nie jest jak na ramieniu niesiesz skrzynię z drewna i jeszcze średnio 80 kilo w środku :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×