NABUCH

Angielskie części do MF255

Polecane posty

NABUCH    9

Witajcie. Nadszedł czas na remoncik kilku rzeczy w moim MF-ie. Jak wiadomo oryginalne części jeszcze z Anglii miały sporo lepszą jakość niż te produkowane w Polsce. Mam pytanko czy gdzieś w Polsce można kupić jeszcze oryginalne części ? Kilka lat temu robiłem remont silnika na angielskich częściach w pewnym zakładzie remontowym . Pozdrawiam serdecznie Wojtek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

To chyba Cię oszukali, z tego co wiem dużo części do starych mf nie tylko serii 5xx ale też serii 6xx (a dużo części psuje do45xx 53xx) są exportowane na zachód i do angli


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
NABUCH    9

No to ciekawie... ale mam nadzieję że nie. Zakład przynajmniej w mojej okolicy ma jakąś sprawdzoną opinię. Może i Ty o nim słyszałeś bo widzę że mieszkasz całkiem nie daleko.(Paciorkowa Wola -koło Zwolenia) Nie mniej interesuje mnie czy ktoś handluje jeszcze oryginalnymi częściami czy już tylko polskie części wchodzą w grę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Wszystko możliwe, nie wiem Panie @NABUCH,ale raczej w angli też małe firemki produkują te części, mf napewno nie, tylko kooperanci


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Angielskich części do tego nie kupisz. Ktoś z tym remontem cię w konia zrobił. A to z prostego powodu tych mf ów i części do nich bardzo dawno juz w anglii nie produkują. Możesz zamówic orginalne części u korbanka np ale będą one dużo kosztowały a kraj produkcji tobędzie meksyk , brazylia itd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

@hubertuss nie ważne gdzie byle nie w PL...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rollo29    81

Producenci części do starych modeli MF to Indie Pakistan Turcja tam chyba klepią jeszcze te modele .Oryginalne angielskie części to mogą mieć z bardzo starych zapasów z prl jacyś starzy mechaniorzy,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pooch    61

Nie ma na rynku części angielskich do MF3.

 

Licencję mają Turcy i Pakistańczycy i od nich części trafiają do wszystkich krajów.


W rolnictwie siła!!! :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesmag    54

"Krotoszyn" robi tuleje do wielu zachodnich marek na pierwszy montaż,tak samo jest z "Bimetem"-te części sobie kup i będziesz miał oryginał.

na składnicach to pewnie dostaniesz od ręki indyjskie(lub bóg wie jeszcze skąd)-cena robi swoje-jak zamówisz krotoszyńskie to raczej sprowadzą,a to są naprawdę dobre części.

jeśli sprowadzisz nawet z Anglii-czy czasami do nieprodukowanych modeli nie przyślą ci indyjskich,tyle że opisanych po angielsku?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pimper21    61

Krotoszyńskie :D jak fajnie mieszkać jakieś 6 km od krotka :rolleyes:


Zetor Team
Massey Ferguson 255 Zetor 8011 Zetor 10045 <-- moje sprzęty, 40 ha.
Zetor Is Power, Power Is Zetor :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pimper21    61

tak chodzi o Mahle mój wujek tam pracuje :)


Zetor Team
Massey Ferguson 255 Zetor 8011 Zetor 10045 <-- moje sprzęty, 40 ha.
Zetor Is Power, Power Is Zetor :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
NABUCH    9

Dziękuję wszystkim za odpowiedzi. Rozumie że na oryginały nie ma co liczyć bo można przedobrzyć .Poszukuję aktualnie sprężarki .Może ktoś podrzucić jakieś informacje co sprawdzonego poszukać?Jeszcze jak już jesteśmy przy temacie sprężarki to ma ktoś jakiś patent na sprzęgło do załączania sprężarki bo chciałbym przy okazji wyrzucić alternator na 2-ga stronę a sprężarkę zrobić załączaną. Pozdrawiam Wojtek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesmag    54

przynajmniej do 360 3p można dostać koło ze sprzęgłem,zamiast stałego-nawet chyba na allegro.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
NABUCH    9

Witajcie. Ze względu na to że wysypał mi sie ciągnik i prawdopodobnie będe musiał robić silnik dowiedziałem się co to za części. Firma nazywa się ATS England.Fabryki ma w Angli i Emiratach Arabskich. Słyszał ktoś o niej coś. Mój ciągnik na tych częściach przelatał 3000 mtg i w zasadzie padł wał więc nie mogę nic powiedzieć o jakości. Jak zrzucimy głowicę to coś więcej się zobaczy.Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    2279

Dziwne trochę to co piszecie że już nie ma oryginalnych części... Korbanek ? Do mojego 590 wszystko mogą załatwić. Znalazłem też kiedyś w Warszawie sklep z oryginałem Perkins, za uszczelkę pod głowicę do 3P krzykneli 250zł dwa lata temu ;[ ale chcąc oryginał nie ma co się dziwić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesmag    54

oryginały robione są np: panewki BIMET(Gdańsk Oliwa),tuleje w Krotoszynie-tylko pudełka inne-tak jest na całym świecie.

oryginały jak i zamienniki robią często te same wyspecjalizowane firmy,na tej samej "taśmie"

zgoda-są części innych firm-naprawdę różne-podobnie jak kiedyś,mówiło się na nie "rzemieślnicze".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    2279

Ale mi chodziło że można dostać części ORYGINAŁ PERKINS normalnie na pudełku napisane jest PERKINS czy to takie trudne... i tak-tłok ok 300zł pierścienie ok 200zł tuleja ok 110zł dzwoniłem się upewnić przed sekundą, niektóre części muszą ściągać z zagranicy bo nie mają na stanie bo nikt prawie się o nie nie pyta... podejrzewam że przez cenę ;)

Edytowano przez pawel885

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesmag    54

@pawel885-przecież tego nie neguję,że można dostać oryginały,tylko po co,jak można dostać takie same w innym pudełku ciut taniej.

kupić dobre w dobrej cenie,to jest sztuka :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel885    2279

@NABUCH pytał o oryginały więc o nich pisałem. Osobiście unikam polskich zamienników jakoś nie mam przekonania :( wolę dopłacić i mieć coś konkretnego. Dla porównania za simmerring na serwisie MF krzykneli 100zł, a w naprawdę tanim sklepie branżowym za CORTECO zażyczyli sobie 95zł. Przy marży serwisu podejrzewam że sporo gorszy jakościowo skoro cena prawie identyczna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelol111    1342

A orientujecie się może jak jest z częściami do skrzyni biegów do MF235 wersja angielska. Podobno polskie tryby nie pasują i trzeba całą skrzynię wymieniać jak się stara zepsuje...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez huard
      Witam panowie chciałem się dowiedzieć czy ktoś zwiększał moc w MF 5460 posiadam takiego z 2008rok oryginał ma 115 chciałbym zwiększyć na 125 czy się da? Jakie koszty, i czy trzeba w nim wyciągać pompę?
    • Przez center
      Witam wszystkich mam problem związany z wyciekiem oleju z prawej zwolnicy z mojego MF255, po pracy gdy został umyty i stał w garażu olej wyciekł ze zwolnicy na świeżutko umytą felgę trudno powiedzieć czy jest to między uszczelką czy na wałku trudno tam teraz zajrzeć dokładnie. Ale chcę się spytać czy to ktoś rozbierał może? jest to bardzo skomplikowane żeby wymienić same uszczelniacze? pozdrawiam
    • Przez slavo666
      Witam
      Od jakiś dwóch lat sporadycznie pojawiają się głuche stuki z okolic silnika przy pracy pod duzym obciazeniem  ponad 2000 obr.  Czasami ustaną same po chwili jak zmniejszę obroty a czasami muszę zagasić silnik. Obstawiałem na początku panewke ale po takim czasie to już by waliło cały czas poza tym nie widzę spadku cianienia oleju. A poza stukami nie ma żadnych innych objawów. Jakieś propozycje?
      Uprzedzam stuki zależne są od obrotow a nie od predkosci jazdy. Zawsze swój początek mają od przeciążenia ( np podjazd pod górkę z ładunkiem) 
    • Przez luki08
      Witam zastanawiam się nad zakupem agregatu do mojego ferdka i tu pytanie czy użytkuje ktoś podobny agregat i mógłby się podzielić opinią.  Pole i tak uprawiałbym wstępnie  agregatem na wąskim zębie z podwojnym wałkiem strunowym a ten byłby do ostatniego przejazdu z siewnikiem 

       Ten agregat nie ma hydropaka ale jest lekki około 250 kg i "krótki " myślę że jak z przodu dorzuce 100kg powinno się dać tym pracować.  
      Będę wdzięczny za każdą poradę.
    • Przez Dabek321
      Witam ostatnio często Massey nie chcę wogule ruszyć ni nic wchodzą dwa biegi, 1 i 3 wtedy rewers ani nic nie reaguje massey nie chce ruszyć trzeba odczekać jakiś czas żeby to minęło dość długo. Czy ktoś miał podobny problem?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj