TomaszRol

RENAULT ARES 610RX, problem po nagrzaniu oleju

Polecane posty

TomaszRol    0

Witam,

 

mam problem z ciągnikiem, kiedy nagrzeje się olej. W tym ciągniku jest oprócz silnika jeden olej do wszystkiego i jedna pompa. Dlatego też jak się rozgrzeje olej to bardzo ciężko się skręca na wolnych obrotach i bardzo powoli podnosi lagi.

 

W sumie rok temu wymieniłem pompę olejową, bo się urwał wałek w niej.

 

A teraz to nie wiem co może być przyczyną tego że po nagrzaniu oleju tak wolno podnosi i ciężko się skręca.

Dodatkowo czasami na sekundę zapala się kontrolka czerwona od oleju i kontrolka STOP.

 

Macie Państwo jakiś pomysł lub spotkali się państwo z taką sytuacją.

Może trzeba wymienić olej czy filtry, lub może jakiś elektro-zawór jest zapchany. Tylko że jak jest olej zimny to wszystko jest ok.

 

Proszę o jakąś radę.

 

Pozdrawiam

Tomasz Wasilewicz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojo123    4

Cześć a ten olej to był ogólnie kiedyś wymieniany?

A ile ciągnik ma zrobionych motogodzin na tym oleju?

Może to być wina oleju.


:P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    327

po pierwsze co za szajs kupiłeś bo niemam ze nie oryginalną pompę wziołes po drógie nie wymienia siępompy bezoleju i filtra o czym nie piszesz a po trzecie pompy z jakiegośpowodu padają i wymiana bez określenia przyczyny z reguły isę tak konczy trzeba było by zrobić pomary czy nie ma dziór i jak jest z wydajnoscią określić czy ukłąd jest szczelny i czy nic nie opiłkuje sam tego nie zrobisz ale pompa jest na bank do wymiany i mozna tak bez przerwy robiąc to samemu


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Grzanie się oleju i ukręcanie wałków pomp jest spowodowane zbytnim obciążeniem pompy, czyli zbyt wysoko ustawionymi zaworami redukcyjnymi, lub zatkanym obiegiem, pompa po chłopsku młóci olej a on się grzeje, bo coś blokuje jego przepływ, tym czymś moga być jw. zwory redukcyjne, filtry, zatkane przewody, niedomkniete rozdzielacze,regulatory przepływu...jest tego troche, proponuje na początek tak:w miejscu gdzie olej ma utrudniony obieg pojawia się ciepło i charakterystyczy syk i drżenie(jeżeli te miejsca sa pod wierzchem) jeżeli są w środku zaudowy lub nie wiesz co i jak zleć to komuś


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    327

zgadzam się z tą wypowiedxzią może nie do końca ale się zgadzam dlatego napisałem ze wymiana pompy bez określenia przyczyny jest po prostu głupia i jest to wywallanie pieniędzy w błoto ile by ona nie kosztowała

 

 


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TomaszRol    0

Dzięki za podpowiedzi.

Wszystko było wymienione (oleje - specjalny do zachodni ciągników, filtry) Tylko pompa nie oryginalna, ale niby tylko bez oryginalnej nalepki a producent ten sam co produkuje oryginalna z nalepką.

 

A jak się reguluje te zawory redukcyjne?

 

Pozdrawiam Tomasz

Edytowano przez TomaszRol

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    327

już ty lepiej sam paluszków do zaworu nie pchaj dla twojego bezpieczeństwa nie powiem ci gdzie on jest bo to nie musi być wcale jego wina najpierw trzeba pomiarówkę zrobić zanim sie zacznie czym kolwiek kręcić !!!zwłaszcza bez pojęcia i bez wpiętych zegarów!!!


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AgriSpec    0

Sprawdź maksymalne ciśnienie na wyjściach z tyłu ciągnika. Będziesz potrzebował manometru do około 300 bar (trzeba brać pod uwagę, że ciśnienie może być znacznie za wysokie + jakiś tam zapas)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj