Skocz do zawartości
tomekjan

Problem skrzynia biegów JD 6920S

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
tomekjan    0

ciagnik jeżdzi ale tylko powoli do 1000 obrotów jak da sie cały gaz to zaczyna cos jeczec i staje. Miał moze ktos podobne obajwy?? co to moze byc uszkodzone???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michufarmer    21

Usterka niekoniecznie musi leżeć po stronie skrzyni biegów. Jeżeli przekroczenie 1000obr/min powoduje zatrzymanie ciągnika usterka może dotyczyć silnika. Powinien pokazać Ci się gdzieś kod błędu i odczytując go dowiesz się po której stronie leży usterka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekjan    0

ale jesli normalnie jest zapalony to mozna gazowac i nic sie nie dzieje, jeździ tak samo normalnie ale tylko na malym gazie, kody bledów wyswietlaja sie jakies na liczniku ale niewiem co oznaczaja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Michufarmer    21

Aha ok to w takim razie problem faktycznie może być po stronie przeniesienia napędu.

Zapisz kody na kartce, poszukaj w internecie i napisz je tutaj.

Nie mam John Deere'a ale kojarzy mi się, że na końcu instrukcji obsługi są jakieś oznaczenia z błędami.

Bez rozkodowania co oznaczają kody nic tu sensownego nie poradzimy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
unki    1

Witaj.

Tak jak kolega wyżej napisał żeby Ci pomóc to na początek podaj jakie kody błedu generuje ciągnik (oznaczenie sterownika i nr) i jakie kontrolki palą się podczas awarii. I jak byś mógł to podaj ilość MTG ciągnika pochodzenie. POZDRAWIAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal3113    0

ciagnik jeżdzi ale tylko powoli do 1000 obrotów jak da sie cały gaz to zaczyna cos jeczec i staje. Miał moze ktos podobne obajwy?? co to moze byc uszkodzone???

fajnie jak byś podał typ johna oraz rodzaj skrzyni to już dużo rozwiąże mam nadzieję że AUTOPOWR jeśli tak to miałem podobnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

wszystko napisał czytaj uważnie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal3113    0

typ 6920s skrzynia autopower taj jak w tytule, podam dzisiaj jakie wyskakuja bledy........

Tak jak u mnie zblokowane sprzęgło i rozłancza jazdę powyżej 7 km/h tak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekjan    0

Tak dokładnie coś takiego sie dzieje, mozesz mi kolego powiedziec co trzeba zrobic, od czego zaczac .... z gory dziekuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal3113    0

Tak dokładnie coś takiego sie dzieje, mozesz mi kolego powiedziec co trzeba zrobic, od czego zaczac .... z gory dziekuje

u mnie był rozwalony kosz 2 biegu byli umnie dwaj kolesie co robili w john deere pomierzyli ciśnienia w skrzyni oraz sprawdzili zawory ale uszkodzenie było mechaniczne po rozebraniu okazało się że siadły satelity od 2 biegu były dorobione i zrobiłem 500h i nadal działa ten kosz jest tylko kąpletny w johnn deere i wszystkie 4 sprzęgła kosztują i teraz usiądż 9000e netto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekjan    0

u mnie był rozwalony kosz 2 biegu byli umnie dwaj kolesie co robili w john deere pomierzyli ciśnienia w skrzyni oraz sprawdzili zawory ale uszkodzenie było mechaniczne po rozebraniu okazało się że siadły satelity od 2 biegu były dorobione i zrobiłem 500h i nadal działa ten kosz jest tylko kąpletny w johnn deere i wszystkie 4 sprzęgła kosztują i teraz usiądż 9000e netto

 

zbytnio nierozumie czyli wymieniłeś satelity od drugiego biegu ale na nowe czy dorobione, i powiedz mi skrzynie z traktora trzeba całkowicie wyciągnąc. bo umnie jak kupiłem ciagnik gościu powiedział ze jest uszkodzony drugi bieg i taksamo były sprawdzane ciśnienia i cała reszta ale powiedzieli ze bład jest mechaniczny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal3113    0

zbytnio nierozumie czyli wymieniłeś satelity od drugiego biegu ale na nowe czy dorobione, i powiedz mi skrzynie z traktora trzeba całkowicie wyciągnąc. bo umnie jak kupiłem ciagnik gościu powiedział ze jest uszkodzony drugi bieg i taksamo były sprawdzane ciśnienia i cała reszta ale powiedzieli ze bład jest mechaniczny.

tryby dorabiane bo nie ma możliwości kupienia tylko w kąplecie i całą skrzynię wyjmowali a w serwisie chcieli tylko na wymianę przyjechał koleś i połaził 3 godziny podzwonił przejechał się i stwierdził że skrzynia do wymiany koszt weryfikacji z dojazdem 700zł z innego serwisu przyjechał to chociaż podpioł zegar i 1godzinę siedział na telefonie i tak samo stwierdził co serwis to gorszy w tej polsce to załamka ten to nawet nie podał przyczyny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekjan    0

tryby dorabiane bo nie ma możliwości kupienia tylko w kąplecie i całą skrzynię wyjmowali a w serwisie chcieli tylko na wymianę przyjechał koleś i połaził 3 godziny podzwonił przejechał się i stwierdził że skrzynia do wymiany koszt weryfikacji z dojazdem 700zł z innego serwisu przyjechał to chociaż podpioł zegar i 1godzinę siedział na telefonie i tak samo stwierdził co serwis to gorszy w tej polsce to załamka ten to nawet nie podał przyczyny

 

 

 

kolego podał bys mi moze swoj numer telefony wyslij na meila tomek.jan@wp.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekjan    0

witam wyciagłem skrzynie ale wszystko wydaje sie ok, rafal 3113 moze mi powiedziec gdzie było twoje uszkodzenie bo umnie wszystkie tryby wygladaja dobrze i niewiem gdzie wogole znajduje die 2 bieg....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertbara    57

Kurcze widzę że niezłe z Was mechaniory, @tomekjan rozbierasz sam tą bezstopniówkę i zamierzasz ją naprawić? :blink:

Jak byłaby potrzebna instrukcja napraw do JD 6920 to służę pomocą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michufarmer    21

Kolego @robertbara osobiście widziałem pierwszą w Polsce rozłożoną na części pierwsze skrzynię od NH TM 175. Żaden autoryzowany serwis w PL (nie odbierając mu jego wiedzy i kompetencji) nie naprawiał tej przekładni. Mechanicy kolegi rozpołowili NH, wyjęli skrzynię, rozebrali, a uszkodzone części dali do naprawy i skrzynia działa sprawnie.

W Polsce pracuje bardzo wielu zdolnych mechaników, którzy mimo wieli barier (językowych, kulturowych i wielu innych) są w stanie naprawić nie jeden nowoczesny sprzęt rolniczy....

ale zwyczajnie nie dano im na to szans... niestety

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Axial    7

witam wyciagłem skrzynie ale wszystko wydaje sie ok, rafal 3113 moze mi powiedziec gdzie było twoje uszkodzenie bo umnie wszystkie tryby wygladaja dobrze i niewiem gdzie wogole znajduje die 2 bieg....

 

Kolego, wiesz jak działa ta skrzynia? A może Twój mechanik wie? Bez tego lepiej się nie czepiaj bo problem może tkwić np. w bloku elektrozaworów. Taką skrzynię da się naprawić w stodole, potrzebny jest tylko dobry, doświadczony mechanik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jankris    10

Mam sporo używanych części do skrzyni PowrQuad oraz do przekładni planetarnej.

Edytowano przez jankris

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekjan    0

Znam mechaników spod Leszna którzy robią takie coś.

[/quote

 

 

Znam tez nawet dzwonilem i sie kontaktowalem bardzo pomocni,

skrzynie zlozylem john jeździ tylko jest jeden problem chwile jak sie pojeździ to wyskakuje blad skrzyni i nie chce jeździc dopiero jak ostygnie, mial ktos cos podobnego????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wjanusz23    6

Panowie a od kiedy to przekładnia AUTOPOWER ma 2 bieg , a koledze radził bym zaprosić serwis bo niekoniecznie musi to być awaria mechaniczna przekładni , równie dobrze któryś z czujników może być uszkodzony i też nie pojedziesz ,a w tej przekładni jest kilka czujników które odczytują obroty na wejściu i wyjściu z przekladni ,nieprawidłowy sygnał lub jego brak powoduje że ciągnik nie pojedze.Wiele czynników może mieć wpływ na nieprawidłową pracę i samemu nie radził bym rozbierać tą przekładnię, no chyba że kogoś stać co jakiś czas wyłożyć kilka tysięcy euro na naprawę .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal3113    0

Panowie a od kiedy to przekładnia AUTOPOWER ma 2 bieg , a koledze radził bym zaprosić serwis bo niekoniecznie musi to być awaria mechaniczna przekładni , równie dobrze któryś z czujników może być uszkodzony i też nie pojedziesz ,a w tej przekładni jest kilka czujników które odczytują obroty na wejściu i wyjściu z przekladni ,nieprawidłowy sygnał lub jego brak powoduje że ciągnik nie pojedze.Wiele czynników może mieć wpływ na nieprawidłową pracę i samemu nie radził bym rozbierać tą przekładnię, no chyba że kogoś stać co jakiś czas wyłożyć kilka tysięcy euro na naprawę .

 

jak byś się znał to w skrzyni autopowr john deere występują 4 kosze sprzęgłowe (biegi) i w serwisie ci to powiedzą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekjan    0

jak byś się znał to w skrzyni autopowr john deere występują 4 kosze sprzęgłowe (biegi) i w serwisie ci to powiedzą

 

 

dokladnie dzwonilem do serwisu i powiedzieli tej skrzyni sie nie naprawia koszt nowej 15 tys.euro, a juz doszłem ze musi byc uszkodzony jakis uszczelniacz bo po zapaleni cisnienie jest 18bar a jesli sie rozgrzeje jest 6bar czyli jakis przeciek w środku.......

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Maniek11001
      Koledzy w Johnie przestal dzialac predkosciomierz elektryczny i wskazowkowy. Obroty i motogodziny dzialaja. Co moze byc przyczyna ?
      Temat przeniesiony do odpowiedniego działu
    • Przez marcin80wlkp
      Witam. 
      Mam zamiar kupić JD 6420 premium
      Trochę nim dziś pracowałem i mam pytanie dotyczące działania przedniego napędu.
      Po włączeniu przedniego napędu i pracy z turem zauważyłem, że jak nabieram pełną łyżkę piasku to tylne koła się kręcą, ale przednie stoją w miejscu i słychać jakby lekkie jęczenie pompy. Czy to przez obciążenie tura? Czy gdybym jechał do przodu i np ciągnął pług to przedni napęd działałby prawidłowo? Gdy załączam przedni napęd w starym MF-ie to działa non stop i mógłbym zadusić ciągnik a i tak wszystkie koła będą się kręcić. Jak jest w JD? Trochę mnie to niepokoi. Proszę o sugestie
    • Przez grzesik65
      Witam od niedawna jestem posiadaczem ciągnika John deere 6220 skrzynia 4 polbiegi przełączanie dźwignią plus 4 zakresy a.b.c.d rewers obok kierownicy hydrauliczny mechaniczny na ewno nie elektro hydrauliczny. Ciągnik z 2006 roku. Otóż mam taki problem ruszając do przodu że sprzęgła czy też z samego rewers bez użycia sprzęgła ciągnik rusza pięknie wręcz książkowo bez żadnych szarpniec sprzęgło bierze i puszcza w połowie długości tak jak powinno być natomiast gdy chcemy jechać do tyłu i tu zaczyna się problem ciągnik jak by nie miał sprzęgła padał do samej podłogi i puszczając nawet delikatnie on już jedzie wręcz zrywa i na rewersie jest tak samo jak rewersem się wrzuci do tyłu to też zrywa wręcz od razu jedzie bardzo mnie to denerwuje wiem że tak nie powinno być raczej kalibracja tu nie pomoże bo tu nie ma żadnej elektryki czyżby to coś w skrzyni ?
    • Przez dexterek
      witam! mam problem z grzejacym sie olejem hydraulicznym, tak przynajmniej informuje komputer. orzemy naszym 6920S wyposażonym w skrzynie AutoPowr z 5-korpusowym obracanym rabe-werkiem, po 2-3 godzinach pracy wyswietla sie komunikat, iz olej jest za goracy i nalezy sie bezwzglednie zatrzymac, sprawdzic poziom oleju oraz filtr. filtry wymienilismy, olej rowniez. problem pozostal. jednak mnie zastanawie jedna rzecz: z tylu nad tuzem znajduje rozdzielacz, oto link: http://patrz.pl/zdjecia/id/1079804 . nie moge go zlokalizowac w instrukcji obslugi, wiec nie jestem pewien jego dzialania. wie ktos moze co to za rozdzielacz? jakie sa jego funkcje? na jakich ustawieniach nalezy pracowac z tylnym TUZem? jesli te ustawienia sa bledne moze to powodowac rozne obciazenia pompy hydraulicznej i grzanie sie oleju. oczywiscie moglbym zmienic te ustawienia ale koles z serwisu, ktorego wezwalem w innej sprawie jakis czas temu powiedzial ze "jest chyba dobrze i zeby lepiej nie grzebac".
    • Przez marcin80wlkp
      Witam.
      Mam pytanie odnośnie kodu 301143 31BIF. Po przekręceniu kluczyka wyświetla mi się taki kod. Wiem, ze oznacza pre-heating Time remaining, czyli pozostały czas wstępnego podgrzewania. Co to jednak oznacza gdy ten kod się wyświetla? Że ciągnik nie podgrzewa? To motor z common rail i faktycznie czasami musi kilka razy okręcić zanim zapali. Czy zamiast tego powinny wyświetlać się jakieś sekundy? Proszę o pomoc
×