kuba12345

T-25 + Maszt

Polecane posty

kuba12345    0

Witam serdecznie.... Chciałbym abyście mi poradzili jak by dawał sobie rusek rade z masztem od wózka widłowego podpinanym na tył. Myślałem aby założyć go na stałe na przód ale otwieranie maski więc kicha <_< czy by dawał rade podnieść widły na samą górę i tu chyba by był problem z olejem, czy jak bym mu wrócił skrzynie z jabłkami (jakieś 400-500 kg) na widełki to czy by za bardzo nie skakał przód może jakieś foto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marekjsp    8

500 kg na podnośniku w t 25 :lol: :blink: 90załóż mu większą pompę nsz16 i zwiększ ciśnienie na rozdzielaczu & dociąż mu przodek bo u mnie przy 400 przód w górze jest a gdzie jeszcze 100kg więcej :] być może że podniesie a oleju powinno mu starczyć pozdro :D


KPK Kumurun Team -Sekcja Organizcyjna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Qki    0

U mnie dzisiaj było pół tony w rozsiewaczu i przy pół sprawnej hydraulice poszedł w górę ;). Przy okazji miałem też oczywiście "wspomaganie" ale ja jeżdżę całkiem bez obciągników z przodu.

Edytowano przez Qki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelec    89

mam duzy maszt na zetorze 7211. sam maszt wazy okolo 300kg. jak podnosze 500-600kg, przód prawie w powietrzu.


SPRZEDAM 2szt. wentylatorów osuszających do ziemniaków. info na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuba12345    0

powiem tak wożę po 530 - 540 kilo samych jabłek na widlaku no plus widlak jakieś 100 kg i 4 obciążniki z przodu i nic nie podrywa fakt faktem ze leciusieńko się kręci ale nie podrywa więc czy ja wiem czy przy maszcie będzie podrywać a jeśli na przód to jak rozwiązać problem z maską ? :unsure:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Witek2010    33

do 500 kg we władku i przy 4 obciążnikach z przodu i pełnym bakiem za bardzo nic się nie dzieje z nim. Zabawa zaczyna się powyżej 500 kg :D Podobna sprawny układ hydrauliczny 800 kg ma podnosić ale to też nie w każdym władku. W książce coś pisze że są tak jakby dwie wersje udzwigu 600 kg i 800 kg.


"Wizualnie prezentował się naprawdę ładnie: szerokie nadkola, agresywne kształty i ultranowoczesne rozwiązania powodowały, że kobiety piszczały na sam jego widok" -> T-25 :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Geo    10

Mój T25 najcięższe co wozi na podnośniku to kosiarka rotacyjna - około 360 kg. Tyle że te 360 kg jest na dużym ramieniu ;). Przy pustym baku koła odrywają się od podłoża na wybojach. Mam założonych 6 obciążników z przodu. Myślę, że pomysł z 500 kg jabłek na wysokości około 3m nie jest najlepszy. Na płaskim terenie ok, ale trzeba bardzo uważać na przechyłach. Poza tym sam maszt może ważyć jak zauważył ktoś wcześniej ponad 200kg, a 700 do 800 kg na podnośniku to już nie mało. Zakładanie masztu z przodu trochę mija się z celem. Bez wspomagania sterowność będzie problematyczna. Poza tym 700 kg z przodu to masakra dla ramy. Po jakimś czasie prawdopodobnie popękają albo się powyginają rury ramy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuba12345    0

maszt był by mi potrzeby tylko do tego aby wrzucić koło 8 do 12 skrzyni na przyczepę na polu ponieważ na podwórku to wózkiem wszystko robię mam jeszcze c-360 i c-330 ale wolał bym do ruska ponieważ szybkie biegi przód tył i tak to masz był by praktycznie nie potrzeby widziałem jak u mnie w okolicy chodzą 2 C-330 z masztem z przodu i nic z nimi się nie dzieje no ale nie wiem już sam. Doradźcie :unsure:

Edytowano przez kuba12345

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akadaka    0

A taka ciekawostka. Na opryskiwaczu 300l u kolegi jest naklejka żę do pracy z t 25 lać tylko 200l :lol:. Nie wiem ma nie dżwignąć czy co? 300l wody = 300 kg + masa opryskiwacza ( nie duża) :huh:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuba12345    0

Heh 300 kg to mój Władek tłumnikiem wciąga :P A tak poważnie co to jest 300 kg na siłownik i hydraulikę Władka ja wożę po 500 - 600 i śmiga tylko muszę kupić jeszcze 2 obciążniki bo mam tylko 4

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Geo    10

A tak w ogóle to władymirec miał opcjonalnie wyposażenie do przerobienia go na wózek widłowy. Wystarczyło przełożyć siedzenie nad pokrywę akumulatorów, wstawić specjalną przystawkę do przekładni kierowniczej (dlatego od strony szyby pod kierownicą jest specjalny dekielek), przestawić dźwignię "gazu" nożnego i przestawić pedał sprzęgła (dlatego ma 3 otwory, a przykręcona jest na 2 śruby), no i na koniec odkręcić tłumik i przykręcić go do góry nogami (żeby nikt się nie poparzył). To wszystko oczywiście albo w ciągniku bez kabiny albo po wyjęciu przedniej szyby. W starszych wersjach tego ciągnika wszystkie niezbędne części były w skrzyni z narzędziami i częściami zapasowymi. Dlatego też ten ciągnik był wyposażony w rewers co dawało 6 biegów do tyłu. Jeśli sam nie masz takich części znajdź kogoś w okolicy kto ma najstarszego Władka - może jeszcze się gdzieś u niego wlają ;). I będziesz miał wózek widłowy z prawdziwego zdarzenia ;).

Maszt możesz założyć, byle nie jakiś pancerny. Najwyżej będziesz unosił 8 skrzyń z jabłkami, a nie 20 :). Poza tym możesz rozstawić szerzej koła i dodać na tylne koła obciążniki. Traktor będzie stabilniejszy.

Aha zapomniałem dodać, że możesz też obniżyć władka i w ten sposób obniżyć środek ciężkości ciągnika. Ale będzie to pociągało za sobą też pewne niedogodności - mniejszy prześwit.

Edytowano przez Geo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuba12345    0

Traktor mam obniżony Władek jest z kabina i nie wchodzi w role wywalanie przedniej szyby lub ściąganie kabiny nie chce go przerabiać na wózek ponieważ mam wózek tylko że na podwórku porostu czasami na polu to by się przydał ten maszt żeby zżuci lub wżucić skrzynie czy tam palety z jabłkiem i tyle takiego przerabiania na bank bym nie robił bo ciągnik jest potrzebny do ciągania Ślęzy kosiarki przyczep itp. chodzi mi oto abym mógł sobie podjechać tyłem podpiąć normalnie pod tylni tuz maszt załadować palety z jabłkiem na przyczepę i tyle maszt by nie podnosił wyżej niż 2 metry ponieważ więcej mi nie potrzeba. a i co do tych skrzyni ja nie biorę 20 skrzyń na ras bo jest to nie możliwe tylko każdą pojedynczo :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michaelxxxl    0

Witam,

Mój brat ma maszt od (chyba) raka, który podnosi na 2,5m i wozi nim palety i bale słomy, siana. Hydrauliki owszem brakuje jak podniesie na podnośniku na max i widły również ale bala wstawi na wysoką przyczepę. Ale jak by Ci zależało bardzo na dużym udźwigu to proponował bym pod maszt dokupić oś od wózka widłowego wtedy na twardym myślę że koło 800kg hydraulika podniesie. Jak gdzieś znajdę zdjęcie to wstawię, my tak nie mamy bo maszt jest przepinany do większych ciężarów jak np palety z nawozem do zetora.

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michaelxxxl    0

Witam,

Znalazłem taki maszt Tu dzięki tym kółkom będzie można podnieść znacznie więcej niż na belkach ciągnika (co widać) a hydraulika na pewno poradzi. Jeśli jeszcze nie kupiłeś to można na portalach aukcyjnych znaleźć za 2000zl przystosowany maszt do ciągnika z tymi kółkami.

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
belarust25    16

Witam. Znajomy ma maszt do c330. Też ma w nim koła. Udźwigu ma ok. 1t. Ale mimo wszytko nie polecał bym ci go na takie ciężary. Znajomy ma firmę i dźwigał praktycznie codziennie i to rożne palety nawet i po 1t. Ale długo nie pojeździł. W c330 poszły zwolnice i te kołki. Teraz kupił widlaka i maszt jest nie używany. Chociaż na 400-500 kg możesz się skusić, ale jakby miał dźwigać tony lub więcej to niema sensu. B)


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gelo707    21

Widziałem maszt przy c330 i gość tak wykombinował, aby maszcik był maksymalnie przy tylnej osi 30, wtedy jest stabilniejszy niż zaczepiony do samych belek. Miał zdjęte belki i dorobioną ramę zaczepianą podobnie jak belki, tylko że to wszystko dużo mniej wystawało do tyłu niż przy standardowym podczepianiu. Nie zrywało już tak przodu i nie bujał się na boki. Z masztem na przód też da radę, ale nie będziesz widział jak widły wchodzą pod paletę, bo maska zasłania. No i kwestia kręcenia kierownicą, bez wspomagania będzie ciężko

Edytowano przez gelo707

c20xe- to 150 powodów do bezczelności na szosie;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
998pawel    0

Witam

Mam pytanie potrzebuję założyć do swojego t25 jeszcze jeden rozdzielacz hydrauliczny i nie wiem który czy ten o przepustowośći 40l/ min czy 80l. Będzie działał pod masztem.

http://allegro.pl/rozdzielacz-hydrauliczny-z-sekcja-plywajaca-40l-i4812190702.html

http://allegro.pl/rozdzielacz-hydrauliczny-z-sekcja-plywajaca-80l-i4812190867.html

Edytowano przez 998pawel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj