michal1313

Opinie o Farmtracu 100KM i 110KM

Polecane posty

michal1313    0

Witam oglądałem wreście nowego Farmtraca 100 i 110KM bo był na Bednarach i już jest w seryjnej produkcji. Zastanawiam się nad zakupem 110KM Farmtraca w przyszłym roku. Podzespoły ma fajne, jest jak do swej mocy duży, kabinki poprawili :D . Co wy na to o tym ciągniku a może juz z was ktoś go ma i wiecej powie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robercikj100    1010

@michał1313 a ile taki kosztuje i ile on mam mocy ??


AndrzejRo vel Anetka1 vel AleksanderX vel AndrzejLewoc to forumowy transwestyta!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milanreal1    319

W bednarach model 100km obejrzałem dość dokładnie. - to ciężko chodzące sprzęgło i spodziewałem się że będzie rewers elektrohydrauliczny. Do reszty nie miałem zastrzeżeń, odpaliłem go silnik chodził ok, ale serwisant nie dal zgody żeby sobie pojeździć :D


Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
st220    20

Czyli co, model 100KM nie ma rewersu elektrohydraulicznego tylko mechaniczny?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dyczko0    25

Cena 7100 to 158.055 a 7110 to 166.665 zł. Rewers mechaniczny, w porównaniu do Proximy Plus 100 i 110 wychodzi odpowiednio 9 tyś. i 13 tyś drożej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal1313    0

@michał1313 a ile taki kosztuje i ile on mam mocy ??

około 175 tyś brutto w wyposażeniu jakie chce.

 

Cena 7100 to 158.055 a 7110 to 166.665 zł. Rewers mechaniczny, w porównaniu do Proximy Plus 100 i 110 wychodzi odpowiednio 9 tyś. i 13 tyś drożej.

Kolego nie porównuj do proksimy plus bo to inna klasa ciągnika i ceny które podałeś na zetora to w podstawowej wersji dolicz siedzenie, zaczepy, obciążniki i kilka inny pierdół i musisz dołożyć do tej ceny jeszcze ok 10-15 tyś, nie wspomnę o drogim serwisie Zetora. Farmtrac jest na kołach R38 skrzynia ZF 16/16 tylni most ZF, podnośnik ZF 4,9 tony udzwigu, EHR Bosch i co najważniejsze silnik Perkinsa który znam z Farmtraca 690DT rewelka. Rewers mechaniczny jest ok mniej do popsucia się.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1565

Ehh kolejny bajkopisarz

FT 7100 i 7110 ma silnik PERKINS zapamiętaj to sobie...

Silniki forda są od 66km w dół

 

Składak ? A jaki ciągnik w tych czasach nie jest składakiem ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1565

No i ? :blink:

Każdy ciągnik ma swoją dawke paliwa ustawioną

 

Napiszesz coś w końcu sensownego ? :huh:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kokoman0    305

Ehh kolejny bajkopisarz

FT 7100 i 7110 ma silnik PERKINS zapamiętaj to sobie...

Silniki forda są od 66km w dół

 

Składak ? A jaki ciągnik w tych czasach nie jest składakiem ?

Oj na tym świecie są jeszcze marki, które nie bawią się w składanie traktorów z podzespołów różnych producentów.

Edytowano przez kokoman0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal4610    142

ja ci to odradzam podobno że to na silniku forda a to źle i ze to jest składak

tak jak ktoś pisał silniki Forda były w mniejszych modelach ;) Chociaż w 675 widziałem kilka rozwiązań podobnych jak w Fordzie... Np. ładowacz bez problemu by pasował do mojego Forda ;) A nawet jeśli by miał silnik Forda to co ? Kto miał do czynienia z takim silnikiem zna jego możliwości ;) No chyba że ktoś kupuje ponad 40 letni traktor z zajechanym silnikiem ;)

Wracając do tematu... Oglądałem dokładnie 675 i 690 na wystawie i bardzo przypadły mi do gustu te traktorki... Kabina fajnie wyciszona, wszystko pod ręką, silnikiem extra pracuje i nie puszcza dymku czego nie moge powiedzieć o Zetorze... Jak odpalali na wystawie to przez chwile waliły na niebiesko...

Edytowano przez rafal4610

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzyb430    4

Witam oglądałem wreście nowego Farmtraca 100 i 110KM bo był na Bednarach i już jest w seryjnej produkcji. Zastanawiam się nad zakupem 110KM Farmtraca w przyszłym roku. Podzespoły ma fajne, jest jak do swej mocy duży, kabinki poprawili :D . Co wy na to o tym ciągniku a może juz z was ktoś go ma i wiecej powie.

Ja powiem ogólnie o farmtracu. Generalnie modele 100 i 110 powinny być dosyć żwawe intercooler dołożony. Wiadomo, że kabina nie jest jakoś mega wypasiona ale cóż. Z doświadczenia wiem, że np tylna szyba to koszt 400 pln ( jakieś porównanie do zachodnich marek?) przychodzi do Ciebie w 2-3 dni. Serwis- śmieszne pieniążki. Sprzęgło pracowało ciężko bo było zapewne nie nasmarowane po kilku pompnięciach w kalamitkę parę osób mówiło mi, że strsznie lekko chodzi. Perkins- nie wiem jak to jest w tych z intercoolerem ale pali malutko przy lekkich pracach w obejściu jak dostanie duże obciążenie to jak każdy swoje spali. Jeżeli chodzi o rewers przy pracy w turze może ten mechaniczny być trochę męczący mi osobiście to aż nie przeszkadza. Składak? A czego wymagać od PL? ;] Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

równiesz zastanawiam się nad tym modelem i jeszcze myśle nad ursusem wie ktoś moze jakie dokładnie jest spalanie w farmtrac. i ile trzeba czekacna na nowego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcinffff    198

no no farmtrac tempo rozkręcił :D kto by pomyślał że zaledwie po 10 czy tam 11 latach od założenia fabryki FT ma w swojej ofercie tyle nowości. No te nowe bardzo łądnie sie prezentują. Ursus i Farmer są w tyle B) 98km i 110km z 4,4 litrowej jednostki perkinsa myślę że nie jest aż tak do granic wysilony. Powinien wytrzymać spokojnie 8-10tys mth. Zetor bardziej jest wyżyłowany co jest ryzykowne, bazuje na 4,1 litra i osiąga blisko 14Okm. (wersja 135 16v)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maroon    186

Oj na tym świecie są jeszcze marki, które nie bawią się w składanie traktorów z podzespołów różnych producentów.

Kokoman - ciekaw jestem ile byś tych marek wymienił bo na palcach można policzyć chyba firmy które wstawiają własne silniki a co dopiero mówić o innych podzespołach I to jest logiczne bo po co projektować samemu silnik czy inne podzespoły i zatrudniać sztab ludzi do tego skoro są firmy co się w tym specjalizują i robią i projektują to dobrze więc taniej wychodzi aby skorzystać z ich ofert i wsadzić gotowe niż samemu coś projektować i potem to jeszcze wyprodukować i mieć na swojej głowie jeszcze całkowitą odpowiedzialność za to

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal1313    0

równiesz zastanawiam się nad tym modelem i jeszcze myśle nad ursusem wie ktoś moze jakie dokładnie jest spalanie w farmtrac. i ile trzeba czekacna na nowego.

Kolego niestety nad ursusem to niema co narazie zastanawiać bo warfama nadal niema żadnych konkretów. Jeśli chodzi o farmtraca to jeśli diler ma na placu to pewnie od ręki a jeśli na zamówienie to max 4 tygodnie tak się wyrobili z moim 690DT. Ja zamierzam kupić 110KM w połowie roku jak wszystko wypali, oglądałem go i jest ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slaw17    22

@michal1313 czy możesz się orientujesz czy Farmtrac 7110 dt ma siedzenie mechaniczne czy pneumatyczne?

Edytowano przez slaw17

antyfan AF

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kokoman0    305

Kokoman - ciekaw jestem ile byś tych marek wymienił bo na palcach można policzyć chyba firmy które wstawiają własne silniki a co dopiero mówić o innych podzespołach I to jest logiczne bo po co projektować samemu silnik czy inne podzespoły i zatrudniać sztab ludzi do tego skoro są firmy co się w tym specjalizują i robią i projektują to dobrze więc taniej wychodzi aby skorzystać z ich ofert i wsadzić gotowe niż samemu coś projektować i potem to jeszcze wyprodukować i mieć na swojej głowie jeszcze całkowitą odpowiedzialność za to

Nie ważne ile marek wymienię, ważne jest to, że takowe firmy istnieją i nie można pisać, że wszystkie ciągniki są składane z podzespołów innych firm. Głównie chodzi mi tu o te najważniejsze elementy typu: mosty, silniki, skrzynie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Andrzej24871    12

:rolleyes: JD (ale w auto power to jest już skrzynia ZF-a ) Zetor , Ursus, Belarus , i jakiś chińczyki czy japończyki . Moim zdaniem zarzut że ciągnik jest składakiem jest co najmniej dziwny , zdecydowana większość to składaki liczy się tylko jak to jest złożone . A w starszych Aresach 5-setkach były perkinsy właśnie przeszło 100km bodajże 105 i jeśli chodzi o spalanie to była tragedia (przynajmniej według użytkowników w artykule Top Agrar)

Edytowano przez Andrzej24871

O to chodzi , że każdy zachwala i uwielbia zachodnie ciągniki za KOSMICZNE ceny, chociaż wielu tych maszyn nie widziało na oczy i sobie ich nie kupi, a Pronara nie chcą za darmo nawet, bo wstyd nim jezdzić, bo ktoś tam powiedział komuś ze mu się popsuł kiedyś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Ursusc385
      Wszystko na temat ciagnikow rodziny "Farmtrac"
    • Przez asdos
      Posiadam ciągnik Escort 450 bez wspomagania. Porażka. Chciałbym założyć wspomaganie do tego ciągnika. Prosiłbym o pomoc jak zamontować silownik, pompę olejową wspomagania. Prosiłbym o doradztwo oraz zdjęcia jak to jest zamontowane w ciągnikach wychodzących z wspomaganiem fabrycznym. 
    • Przez krzychu1271
      Bardzo proszę o opinię użykowników tych ciągników, szczególnie intetesuje mnie opinia o silniku, jest to ford 76 KM. Zastanawiam się nad zakupem tego modelu, jakie są różnice w użytkowaniu między 675 z silnikiem perkinsa. Zauważyłem, że 680 robiony jest na napędzie z 690, więc ma lepsze parametry, chociażby obroty wom 540E a jednocześnie jest tańszy od 675. Gdzie więc jest haczyk.
    • Przez huard
      Witam mam taki mały problem a dokładnie w farmtraca 555dt ubywa mi oleju w zbiorniku od wspomagania niby nie ma żadnego wycieku ale oleju ubywa co to może być za przyczyną?
    • Przez Patroko3491
      Autorska przeróbka kabiny od C-360. Co myślicie o takim zestawieniu?



×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj