Skocz do zawartości
Gibon1986

MF 2640 Problem ze sprzegłem (chyba) na zającu.

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Gibon1986    0

Witam, kupiłem masseya 2640 sprzedający przy sprzedaży mówił ze wymienił sprzęgło, docisk tez był robiony i kolo zamachowe tez, jednak zauważyłem ze sprzęgło niby się ślizga, jednak dzieje się tak tylko na zającu, a na żółwiu jest wszystko ok. gdy ruszam np z żółwia z największego biegu wszystko jest ok zrywa od razu i rusza gwałtownie, gdy ruszam z zająca z największego dochodzi jak by do uślizgu sprzęgła, i słychać jak by gwizd, czy ktoś może mi pomoc to mój pierwszy ciągnik i jestem zielony w tych sprawach, podaje także numer gg:3691535 gdyby ktoś chciał porozmawia na ten temat.Proszę bardzo o pomoc bo nie wiem co robić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pitru    0

Tak jak z samochodem, nie ruszysz z 3 czy 4 biegu. Ma prawo się buntować.

Dobieraj biegi do prędkości i obciążenia i po problemie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witek1412    0

Witam. Mam podobny problem ze sprzęgłem na zającu , ślizga się pod obciążeniem, a na żółwiu jest ok. Może ktoś wie gdzie szukac przyczyny?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

witek1412    0

Na zającu na pełnych obrotach nie poślizguje się tylko jak zwolni i dodaje gazu to się poślizguje . Na żółwiu nic się nie dzieje jest dobrze . Jakby za małe ciśnienie oleju było na tego zająca. Sprzęgło główne jest dobre , to coś z tym przyśpieszaczem.

Edytowano przez witek1412

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldek315    2

nie znam dokładnie budowy tego ciągnika ale najpierw sprawdź ciśnienie oleju jeżeli przyspieszacz jest sterowany ciśnieniem sprawdź wszystkie funkcje które steruje ciśnienie oleju i patrz czy czasami po przełączeniu nie ma nagłego spadku ciśnienia i najlepiej poszukaj dokładnie jakie ciśnienie powinno być możliwe że kończą się tarczki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ryki    7

To najprawdopodobniej przyspieszacz, u mnie przełączanie jest na linkę i trzeba zobaczyć czy zawór w pełni się (otwiera zamyka). Jakby co to naprawa i wymiana tarczek nie jest bardzo skomplikowana. Należy rozpołowić ciągnik, i za sprzęgłem jest ten przyspieszacz(w stronę skrzyni). Trzeba spuścić olej ze skrzyni, i odkręcić ten dekielek z wodzikami od biegów. Odkręcamy naokoło przyspieszacza (po okręgu) kilka śrub wyjąć wałek sprzęgłowy wyjdzie lekko i nic nam nie spadnie w skrzyni. Samo wyjęcie przyspieszacza jest dość utrudnione bo jest dość ciężki i trzeba go odpowiednio ustawić(z wałkiem sprzęgłowym nie ma szans) i da się. Jak już będzie na wierzchu to łatwo go rozebrać i wymienić tarczki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witek1412    0

Dzięki za podpowiedzi !!! U mnie też jest sterowany linką otwiera i zamyka dobrze . A może byc że olej miesza się na tym rozdzielaczu i idzie na przelew - czyli na żółwia?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witek1412    0

Chyba leży pompa hydrauliczna . Ten typ posiada tylko jeden filtr hydrauliczny czy jeszcze jest jeszcze gdzieś inny? Wymieniał może ktoś taką pompę ? Co trzeba rozkręcic żeby ją wymienic?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witek1412    0

Sprawdzałem ciśnienie na wyjściach hydraulicznych i jest tylko 140 bar , czy to może byc przyczyno niedoboru przyśpieszacza ? Zauważyłem że i podnośnik jest śłaby. Pompa hydrauliczna jest tylko jedna w tym modelu i filtr hydrauliki? Proszę o podpowiedzi bo niechcem robic nie potrzebnych rzeczy lub jakiś namiar do kogoś kto pomoże!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez MichalP
      Witam. Przymierzam się do zakupu mf6170. Ciągnik już upatrzyłem, oglądałem, odbyłem jazdę testową, ale mam jeden dylemat. Ciągnik jest wyposażony w  skrzynię dynashift z mechanicznym rewersem.  Czy te skrzynie występowały w wersji z 2 półbiegami? Zakres na desce jest od A do D, ale mi sie  udało tylko sprawdzić A i B, dalej nie idzie. Oczywiście sprzedawca sam nie wie. Obejrzałem kilka tych ciągników i wszystkie biegi miały od A DO D. Jak czytałem  o tych skrzyniach wszędzie  jest  napisane ze mają  4 półbiegi, ale czy na pewno??
    • Przez sznajdik
      Czy da się zrobić wyjście do hamulca hydraulicznego do hamowania przyczepy w mf 3060 i gdzie ewentualnie się podłączyć?
    • Przez kiernoz
      Witam. Mam do kupienia traktor Massey ferguson 6110 Chciałem zapytać czy to dobry traktor i czy jest awaryjny ? byłby to traktor zastępujący ursusa c3603p głównym jego przeznaczeniem była by praca z ładowaszem czołowym ,rozrzutnik, beczkowóz, kosiarka, zgrabiarka ,przetrząsarka. Był by to 2 traktor w gospodarstwie do lżejszych prac. Z góry dziękuję i pozdrawiam
    • Przez Masterek24
      Witam
      Dzisiaj umyłem przed zimą ciągnik. Po myciu odpaliłem i podczas jazdy nie działa żaden półbieg. Jak zatrzymam ciągnik to każdy półbieg wchodzi i jaki sobie wbije i ruszę to na takim jadę tylko problem że podczas jazdy już zmienić nie mogę nie działają o co chodzi ??
    • Przez dawid1983
      WITAM MAM PYTANIE CZY DO MF 3070  PRZED POMKA PALIWA MOGE ZAMONTOWAC JAKIS DODATKOWY FILTERK  ZEBU ZBIRAL TEN CALY SYF ZE ZBIORNIKA A NIE POMPKA PALIWA  JAKI TEN FILTERK ZAMONTOWAC PROSZE O PODPOWIEDZ MOZE KTOS MA COS TAKIEGO ZROBIONE JAKIES ZDJECIA
×