kulako

Widlak z silnikiem C-360

Polecane posty

kulako    0

Zamierzam kupić wózek widłowy terenowy, mianowicie GPW 200T, ale nie o to chodzi w temacie. Ten widlak ma silnik od C-360. Chciałbym się dowiedzieć orientacyjnego spalanie, i jak on odpala w zimę. Jak z awaryjnością? Części z tego co wiem to są wszystkie dostępne. W zimę trzeba będzie przelewać wodą czy będzie palił na płynie. Proszę o odpowiedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Jak jest zdrowy to palił będzie na płynie to samo tyczy się awaryjności. Prosty, idiotoodporny nawet poważnie zdezelowany potrafi chodzić długo. Trudno powiedzieć ile spali ale w wózku to on przemęczał się nie będzie więc spalanie pewnie też nie bedzie wysokie. Poza tym do jego odpalania przydaje się palnik na propan. Podgrzewasz kolektor i pali od dotknięcia startera.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rurek    0

Mi 60-siatka pali do -8 na 3 letnich akumulatorach (2*165 Ah) przy większych mrozach jest problem ale jak widuję u znajomych (a i sam mam w 904) to receptą jest założenie rozrusznika szybkoobrotowego wtedy do -15 powinno być dobrze a przy większych to tylko palnik lub preparat "szybki start" (chyba że lubisz się bawić z codziennym zalewaniem wodą) Silniki te są raczej mało awaryjne remont mojej średnio co 3000Mgh czyli w moich warunkach jakieś 5 lat i najczęściej kończy się na szlifie wału nowych panewkach i pierścieniach + uszczelnienia filtry raz do roku pompę paliwową i wtryski ustawiam można by rzadziej ale 50-70 zł (chyba że trzeba coś wymienić, dokupić) to nie wydatek a spalanie mniejsze i silnik równiej pracuje. Poza tym części łatwo dostępne a naprawa tania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

To coś ci kiepsko pali. Miałem 4011 i paliła przy -18 bez wspomagaczy, sama samiuśka zalana płynem. Remont co 3000 to troche często. Powinna więcej wytrzymać. W wózku widłowym bedzie długo chodził bo silnik nie jest tak katowany jak w polu czy transporcie, jest o wiele mniej obciążany.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotr119    49

i w większości wózkach GPW jest silnik perkinsa 3cylindrowy bądź 4 więc odpalaniem nie powinien mieć problemów... A jak wszyscy wiedzą to silniki perkinsa są oszczędne :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Legat997    31

Ja akurat też poluję na GPW ale z silnikiem 3cyl Perkinsa, do tego chwytak obrotowy do bel i układanie słomy czy też sianokiszonki to piękna sprawa.. ;-)


Kto ma Japońca, to jeżdzi do końca! :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Marcin70707
      Witam. Chcę od restaurowac mojego Perkinsa w takim stanie jak wyszedł z fabryki w 1988😊. Dlatego potrzebuje kodów lakieru bloku i blach. Gdyby ktoś mógł mi je udostępnić byłbym bardzo wdzięczny😊. Szukam również szablonu to namalowania napisów na masce. Bardzo proszę o kontakt jeśliby ktoś miał bądź też proszę aby ktoś mi podał wymiary napisów i jak byłoby najlepiej je wykonać żeby wyglądało to estetycznie a nie "w miarę". Serdecznie pozdrawiam 😊😊😊

    • Przez Mario8610
      Witam, muszę wymienić dźwignie opcji siłowek i pozycyjnej, jak ją zdemontować i czy muszę rozbierać dzwiginki mechanizmy przy rozdzielaczu
    • Przez panczo1922
      Pacjent nieśmiertelna siuntka!
      Przed zimą zalalem ciągnik płynem/koncentratem do chłodnicy.
      Teraz na wiosnę czas oprysków a płyn poszedł do oleju i zrobiło się mleko.
      Myślałem że rozpuściło uszczelkę jak cały czas na wodzie jeździł ale niestety problem jest poważniejszy.
      Wżery na tulei i w bloku tam od dołu przy uszczelnieniu tulei.
      Tuleje wiadomo będą nowe ale co zrobić z tym blokiem? Czym to najlepiej skleić? Praktykował ktoś z was takie naprawy?
      Ciągnik pracuje tylko w opryakiwaczu więc nie będzie przegrzewany.
      Co radzicie z tym zrobić?
       
    • Przez MafiaPstrągowa
      witam, wie ktoś może gdzie online sprawdzę historie c360 po samym numerze vin? maszyna została wyrejestrowana dawno temu, nie posiadam żadnych dokumentów, chciałbym się dowiedzieć kilku rzeczy, ale na każdej stronie typu carvertical, itp wymagany jest 17-cyfrowy vin, a c360 ma 6-cyfrowy
    • Przez Grzesiu360
      Cena 18000 zł do negocjacji zarejestrowany i ubezpieczony. Gostyń wielkopolska.



×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj