Soolider

Deutz Fahr kody błędów z opisami

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Deutz
Soolider    0

Witam, posiada ktoś takie coś jak kody błędów w deutz fahr bo wyskoczył mi błąd 14 w deutz fahr agrotron 150 a nie wiem co to oznacza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

sebastiano7    0

CZy jest ktos obecny na tym forum.Interesuje mnie kod bledu T103 Deutz Fahr Agrofarm 410. Jesli ktokolwiek wie prosze o informacje. Na niniejsze forum ewentualnie telefon 667525032 z gory dzieki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jaki konkretnie model?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Uszkodzony czujnik prędkości albo jego okablowanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seba-alan    0

dzięki wielkie a mam jeszcze jeden problem z tym ciągnikiem wyrzuca mi olej ze skrzyni biegów podczas jazdy co to może być

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mumu    0

witam wyskakuje mi bląd h20 w deutz fahr agrotron 6150. pomożecie?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mumu    0

Dzięki ale za każdym razem jak odpale to mi się to nie pokazuje.. Może jest walnięty czujnik?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotrek1985    4

w separatorze paliwa (taki duzy bialy filter) u dołu masz czujnik wody, poluzuj go i spuść wode

jak czesto to masz to zmien dostawce paliwa

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam pacjent df agrotron 6,20 S świeci sie kontrolka z trybem w srodku kropelka a do tego na prawym słupku na pulpicie pokazuje sie kluczyk i 10 co to znaczy ?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam koledzy źle oceniłem ten błąd bo wyświetlacz był uszkodzony i nie pokazywał alarmów, po naprawie wyświetlacza pojawiły  się TRANSM. alarm 254 ,CONSOL. 240, ENGINE 240 I 242  ma ktoś opis tych błędów  SAME RUBIN 120

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Xeon
      Witam,
      Wymieniałem w DX6.30 łożyska oporowe oraz łożysko na wałku sprzęgłowym. Miałem tak genialnego mechanika, że rozebrał sprzęgło niepotrzebnie (najlepsze jest to, że już składałem wszystko sam, bo się więcej nie pojawił) - wcześniej działało prawidłowo.
      Wydaje mi się, że sprzęgło złożyłem dobrze - tarcze odwracałem tak, żeby pasowały do powierzchni ciernej (widać takie rowki od zużycia). 3 śruby regulacyjne od łapek jazdy nie były ruszane. Natomiast 3 nakrętki od łapek wom były odkręcone (nie wiem ile były wcześniej wkręcone). Obecnie wkręciłem je tak, aby całe wraz z kołnierzem wchodziły na szpilki.
      Efekt był taki, że sprzęgło pracowało bardzo ciężko (zwłaszcza przy wyłączonym wom). Poza ty, po naciśnięciu sprzęgła przy próbie włączenia biegu czuć, że sprzęgło nadal trochę ciągnie. 
      Wiedząc, że jedyne co zmieniło się w regulacji sprzęgła, to łapki od wom. Wykręciłem więc 3 nakrętki regulacyjne tak że ich kołnierz przestaje za śruby. Zmieniło się tyle, że sprzęgło pracuje już lżej, ale nadal (co prawda trochę mniej) po wysprzęgleniu skrzynia ciągnie. Poza tym nie mogę wyłączyć wom - nie da się już skrócić cięgna od regulacji wom.
      Przed remontem nakrętka regulacyjna na cięgnie od womu była mniej-więcej w połowie.
       
      Pomóżcie proszę jak się z tym uporać. Czy coś nie tak z regulacją, a może coś w sprzęgle jest do wymiany?
    • Przez Matix_96
      Dziś kupiłem same laser 90 z 1991roku i chciałbym prosić o jakiś opis kontrolek i o opis układ biegów oraz dźwigni zmiany biegow.
      Gdzie sprawdza się poziom oleju w tylnym moscie? 
       
    • Przez Givera
      Witam
       
      Ostatnio czyściłem upierdliwie umieszczoną chłodnicę od nawiewów
      Jeden problem że wyleciał freon a później ni z tego ni z owego przestały działać 3 biegi nawiewu 1,2,3.
       
      szukałem w instrukcji ale nie mogłem znaleźć żadnego bezpiecznika odpowiedzialnego za te biegi od 4 jest oddzielny.
      Rozebrałem całe pokrętło od zmiany biegów i w planie miałem przeczyścić potencjometr, niestety jest zalany i nie ma dostępu.
       
      Jeżeli jest ktoś w stanie mi w tym pomóc byłbym wdzięczny. W razie pytań chętnie pomogę w miarę możliwości.
       
      Pozdrawiam
    • Przez hubertg7
      Witam! Ciągnik Agrotron 150 2008r. nie pracował dwa dni, dzisiaj go odpaliłem i wyskoczył kod błędu 90, oczywiście nie było mowy o jeździe. po wyłączeniu hebla i włączeniu wyskoczył błąd EE. Czy ktoś jest w stanie podpowiedzieć co zrobić? w okolicy nie ma zbyt dobrego serwisu:/
    • Przez Rattarow
      Witam 
      Jestem posiadaczem ciągnika DEUTZ-FAHR AGROTRON MK3 135. Po naprawie płyty sterującej hydrauliką wystąpił problem (wymienione zostały uszczelki). Podczas podnoszenia tuzów występuje bardzo głośny pisk. Wyświetla się także komunikat na desce rozdzielczej "zbyt niskie zasilanie sprężonym powietrzem". Nie wiem, czego to może być przyczyna. 
      Bardzo proszę o pomoc. 
      Z góry dziękuję.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.