Zaloguj się, aby obserwować  
andrejus

Turbina piszczy.

Polecane posty

andrejus    158

Powyżej 1200 obr turbina piszczy. Co to może być?


Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniek0277    2

Kolego andrejus z tego co czytam to masz wiecej kłopotow jak pozytku z tej 155.54 , co do tematu turbo smaruje chyba ta sama pompa co i silnik ,moze tu cos nie gra,moze cos przewod blokuje albo turbo pada.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    158

Gdy sie kupuje 16 letni traktor trzeba brać pod uwagę usterki i naprawy. Nikt nie używa traktora o takiej mocy do niedzielnych wycieczek.

Czy to fendt czy john deere wszystko kiedyś się zużywa. A sprzedawca zrobi wszystko żeby sprzedać i wyjść na swoje.

 

Jest sposób aby uniknąć ryzyka. Wystarczy kupić nowy, chociaż to tez nic pewnego...

 

Jak do tej pory wymieniłem 1 popychacz i laskę popychacza no i wałek po regeneracji.

 

 

Pompa hydrauliki też już nowa nie jest ale jeszcze daje rade.

Może wymiana oleju poprawi ciś.

Dziś zauważyłem że turbo piszczy i musi wytrzymać jeszcze 2 dni bo zostało mi tylko troszkę roboty.


Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Weź wd i popsikaj w mieszek podciśnieniowy tzn w ten pręt co z niego wychodzi, pewnie to piszczy albo kierownica turbiny(trzeba dać po garach bo sadza ich zabija, jak się nie zacina to bedzie chodzić,możliwe że jakaś śrubka czy blacha w okolicy piszczy,gdyby turbina nie dostwała oleju to by staneła po kilku sekundach..., turbina może piszczeć gwizdać pobierać troche oleju to nie istotne, ma pompować powietrze-jak pompuje to jest ok i nie słuchaj innych głupot


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    158

tylko że tam nie ma nic podobnego do mieszka podciśnienowego. ani kierownicy.

Edytowano przez milanreal1
cytowanie poprzedniego posta

Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michufarmer    21

Ale co Ci piszczy? Turbo kręci się z prędkością rzędu 50tyś obr/min gdyby nie było smarowania już dawno by Ci się zepsuło. Jaki to pisk, a może to świst przy wchodzeniu na obroty?


Pozdrowienia z kłodawskiego oddziału AF

MichuFarmer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darekgo    0

Dajmy na to jak ci sie turbo zaciera tracisz moc ( idzie to odczuć ) ogranicza ci silnik . Jeżeli odczuwasz ta sama moc jak wcześniej to znaczy ze ok , ale może wołać już wymiany nic pewnego , i jeszcze jedno jak turbo jest na dotarciu będzie ci ubywał olej w silniku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

Sugeruję pisk zasysanego lewego powietrza. Podociskaj opaski przewodów na dolocie, popatrz czy nie są spękane.

Edytowano przez zorzyk2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel89    3

kolego sprawdź paski bo spotkałem się z tym w takim jak Twój model... po gwałtownym dodaniu gazu piszczały paski... jak również możesz mieć wydmuchaną uszczelkę gdzieś miedzy kolektorem itp. ciśnienie może powodować świstanie....


gmhnbmbnm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
benio1967    154

Odświerzę temat ,jak w 145-14 turbina co jakiś czas puszcza olej-co to może być bo mam taki ciągnik do kupienia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

jesli sa to niewielkie ilosci to raczej nie ma sie co przejmowac


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek83    15

Od małych ilości się żacżyna a skońcżyć się może wyssaniem oleju ż silnika. Ża drogi interes żeby to bagateliżować. Usżcżelniacże na turbinie są wyeksploatowane i albo regeneracja albo wymiana turbiny. Pół biedy jak jesżcże nie pisżcży. W żesżłym roku dałem 15OO żł ża wymianę i kilka lat spokój.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj