Polecane posty

Misiak1177    6

Z tego co widzę ten bak jest do 4 cylindrowego. Ja potrzebuję do 6.

Edytowano przez milanreal1
cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
IMM    0

Zadzwoń do kolesia i sie spytaj, ja od niego tez kupiłem niedawno bak do 1634. Ma wiele części do ursusów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michufarmer    21

Pasuje do turbo bo ma charakterystyczne wgłębienie na przewód od turbosprężarki do kolektora dolotowego.


Pozdrowienia z kłodawskiego oddziału AF

MichuFarmer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Misiak1177    6

Dzwoniłem dzisiaj wieczorem do tego Pana i Ten bak jest do 4 cylindrowego i nie ma nic do szóstek z turbo. więc lipa ;/ Macie jakieś inne propozycje ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1123

Pytanie a co się stało z starym, może jest możliwość pospawania.

Gość ma sporo części ale z bakiem może być problem bo ma sporo ale turbina mogła być montowana pomiędzy zbiornik a chłodnicę, ale spytaj: http://allegro.pl/zetor-ursus-zbiornik-do-paliwa-czesc-uzywana-i1881632674.html


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Misiak1177    6

Bo ja po prostu zakładałem Turbo do 12. Pod bakiem przechodzi łącznik z kolektora ssącego do turbo. Bak mam oryginalny od 12. tylko został podniesiony z maską do góry tak aby łącznik wszedł. Dlatego szukam baku aby to wszystko obniżyć i żeby nie było takiej szpary pomiędzy deklami zaworów, a bakiem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Naciąć go nad kolektorem, parę dobrych młotków i wspawać blachę półautomatem.I po problemie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Misiak1177    6

Myślisz, że byłby to dobry pomysł ? Bo jak na razie nic innego nie wymyśliłem... zbiornika do turbo nie mogę nigdzie kupić ;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Kiedyś znajomy mechanik to mówił że samym młotkiem tak robi. Ja trochę wątpię żeby młotkiem aż tyle się podało.Ale można spróbować.

Kwestia jest porządnego pospawania.Spawałem już baki w ciągnikach i nie ma się czego bać. Bez wody spawałem. Na szczelność to najlepiej gazem spawać, ja nie mam i pół automatem spawam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Lukecki
      Witam, w którym miejscu można zmierzyć ciśnienie doładowania w Ursusie 1614?  Jak to zrobić? 
    • Przez Krzychu_912235
      Witam posiadam ursusa 385 z silnikiem 912 domyslam sie ze pierwsze mrozy daly znac o sobie...koledzy powiedzcie co tu  zrobic aby ta maszyna paliła na mrozie w mf235 jest świeca...a tu nic ...pozostaje knot<raz mi sie juz ciagnik zapalił od tej formy rozgrzewania>...czy moze da sie cos zamatować aby bez problemu ją zapalic...I jeszcze jedno pytanie nie wiecie ile kosztuje siedzonko do tyłu dla pasazera...
    • Przez tomi217
      mam problem nie wiem gdzie jest w 1014 chlodnica oleju silnikoweg i na czym polega konserwacja.
    • Przez wariatpolowy
      Witam.
       
      Mam nadzieję, że w odpowiednim miejscu założyłem temat...
       
      A więc tak:
       
      W 1224 wybija wodę z chłodnicy, jak zaczyna łapać temperaturę podczas pracy- jakieś 70 stopni (np z talerzówką). Z tym że jest to dość dziwne, gdyż podczas pracy (przy obrotach ok 1600- 2000) jest ok, a jak tylko zmniejszy się gaz (np przy zawracaniu), wybija jednorazowo nawet 4-5 litrów wody. Po dolaniu wody temp spada do ok 40-50 stopni, dwie długości pola, temp rośnie i znów gejzer. I tak w kółko.
       
      Termostat nowy, węże nowe, chłodnica potraktowana KRETEM od środka, a z zewnątrz płynem do mycia silników (jest czyściutka), pompa wody nowa...
       
      Mogła któraś tuleja pęknąć? Ogólnie teraz miał planowaną głowicę, nową uszczelkę, nowe pierścienie, pompę po regeneracji, wyregulowane wtryski i pali bardzo ładnie. Przy obrotach pow +/- 1200 można odkręcić korek od chłodnicy i nic nie wybije, widać, jak woda krąży. A jak tylko obroty spadną, tak woda idzie w powietrze. W czwartek na jakieś dwie godz pracy trzeba było dolać prawie 30 litrów wody...
       
      Ratujcie, bo za jakiś miesiąc czeka jakieś 150 ha na talerzówkę....
    • Przez rolnikgospodarny95
      Witam mam do was pytanie dlaczego chłodnica zaczęła przeciekać, jest orginalna od 90roku.jakie są sposoby żeby ją uszczelnić? A może trzeba będzie pomyśleć o zakupie nowej, jeżeli nie uszczelniła by się.Czekam na wasze odpowiedzi bo nie wiem co zrobić. 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj