yaboll

Wtryskiwacze od Poloneza 1.9Gld

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
yaboll    0

Witam co sadzicie o tym zeby załozyc wtrykiwacze od poloneza dokładnie koncowki wtryskiwaczy do c330m ? słyszałem ze duzo daja :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Dużo dają czyli co właściwie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yaboll    0

Na innym forum czytałem ze inaczej ciagnik działa ze tamte wtryskiwacze od poloneza lepiej pyla i przez to lepiej spala sie ropa bo lepiej miesza sie z powietrzem czy jakos tak :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ukasz    58

tak te końcówki na 100% pasują, sam mam takie


sprzedam kabinę do 330 "Chojnów I" tak zwana rurkowa, z dachem z tworzywa, z szybami (poza jedną boczną) drzwi wymagają poprawek blacharskich. Cena 350 pln
Lokalizacja Zachodniopomorskie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michufarmer    21

Pasować owszem mogą, ale czysto mechanicznie. Pytanie tylko czy kąt rozpylania końcówek w U C330 i Polonezie jest ten sam? Jeżeli nie to będzie problem bo pali,wo nie będzie wtryskiwane w całości do komory spalania. Komora spalania w tłoku w c330 nie jest umieszczona centralnie, sam wtryskiwacz jest pod kątem, a więc otwór w końcówce wykonany jest w takim położeniu aby struga paliwa była skierowana do komory spalania w tłoku.

Edytowano przez Michufarmer

Pozdrowienia z kłodawskiego oddziału AF

MichuFarmer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ukasz    58

w każdym wtryskiwaczy wtrysk jest jakby to powiedzieć "równo". budowa jego uniemożliwia aby rozpylał pod kątem. Dlatego właśnie cały wtryskiwacz jest pod kątem i ten już pewnie dla różnych silników będzie inny. Zresztą w innym temacie ktoś pisał że ileś lat na takich jeździ i dalej był zadowolony. U mnie po wymianie największą różnica jest to że silnik pracuje bardzo równo jak na ten typ.


sprzedam kabinę do 330 "Chojnów I" tak zwana rurkowa, z dachem z tworzywa, z szybami (poza jedną boczną) drzwi wymagają poprawek blacharskich. Cena 350 pln
Lokalizacja Zachodniopomorskie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie!

Chciałbym odświeżyć temat, ponieważ zamierzam zastosować takie końcówki w mojej C-330M. W związku z tym ciekawy jestem waszych opinii na temat tej modyfikacji. Od ostatniego postu w temacie minęło sporo czasu i być może ktoś zastosował ten pomysł w swoim ciągniku. Ponadto interesuje mnie jaki rodzaj końcówki (chodzi o symbol) został zastosowany.

Pozdrawiam i czekam na ewentualne zdania i opinie!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ukasz    58

cudów że niby mocniejszy jest to się nie spodziewaj, silnik chodzi znacznie równiej nawet na takich obrotach że wskazówka obrotomierza "leży"


sprzedam kabinę do 330 "Chojnów I" tak zwana rurkowa, z dachem z tworzywa, z szybami (poza jedną boczną) drzwi wymagają poprawek blacharskich. Cena 350 pln
Lokalizacja Zachodniopomorskie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Rokii212. Troche żle to ująłem w swoim poście,tzn.moje pytanie.Wiele razy czytałem to co napisał o tym Zonk 28. Tylko że on napisał, że zamontował końcówki typ BOSCH DNOSD 299. I tu mam właśnie problem,gdyż w książce od Poloneza i Poradniku Serwisowym od tego silnika (Citroen XUD 1.9) podane jest: BOSCH DNOSD 299a. Natomiast samo DNOSD 299 montowane w Polonezie nie było.To już w innych modelach. Nie mogę skontaktować się z Zonk 28, gdyż otrzymuję informację, że jest nieaktywny.Ta różnica mnie interesuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1826

Pisz do niego na gg inaczej z nim nie pogadasz bo on już nie ma konta na forum temu nieaktywny, a numer masz widoczny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe,który rodzaj końcówki jest lepszy w tym zastosowaniu? Ogólnie 299a wystepuje chyba w nowszych wersjach samochodów. Ciągnik Escort 335 ma zmienioną pompę Bosch i inne wtryskiwacze,ale nie wiem jakie mają oznaczenie, ale chyba się sprawdzają. Czyli da się ulepszyć silnik C 330.Wątpie, aby dokonano większych zmian w silniku Escorta, skoro w Ursusie sprawdził się. Escort chyba mniej dymi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ukasz    58

zastanawiałem się właśnie z tym modelem i chyba te co ja miałem to też gdzieś znalazłem że nie były w polonezie a w dostawczych jakichś, Jumper i Ducato chyba. Więc może to były 299A


sprzedam kabinę do 330 "Chojnów I" tak zwana rurkowa, z dachem z tworzywa, z szybami (poza jedną boczną) drzwi wymagają poprawek blacharskich. Cena 350 pln
Lokalizacja Zachodniopomorskie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafff24    27

NR. DN0SD299C są u mnie w Xantii, są do wesji TD, nr części 1984 95

 

z tego co wiem w zwykłym XUD była zmiana, są 2 rodzaje świec żarowych, jedne są krótsze, więc możliwe, że i wtryski się różnią

 

wg katalogu w polonezie były 2 odmiany XUD w jednej był : Nr katalogowy 0 434 250 171 - Nazwa Rozpylacz czopowy - Formuła typu DN 0 SD 299 A

Edytowano przez rafff24

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się rafff24. W Polonezie były dwie odmiany tego Diesla. Różnił się typem pomp wtryskowych i wtryskiwaczami. Pierwsza odmiana weszła razem z PN CARO w 91r. Pompa Bosch 272-2 ,końcówki 28coś tam. Od 1994r. pompa Bosch 425((podobno dwie wersje) i końcówki DN OSD 299A. Różniły się nawet minimalnie wyprzedzeniem kąta wtrysku. Starczy tych danych,interesuje nas druga wersja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
POL1    28

Miałem kiedyś Poloneza 1.9 GLD i sa takie końcówki dsc03478sm.jpg

dsc03479bj.jpg

dsc03480vv.jpg

dsc03481q.jpg

dsc03484t.jpg

dsc03485c.jpg a więc w Polonezie 1.9GLD jest 299A.

Mam zapasowe wtryskiwacze z dawnego POM-u to skoro rzeczywiście ciapek chodzi lepiej to po niedzieli potestuje bo mam 4 sztuki zapasowych końcówek BOSH-a od poloneza zalanych olejem, w dobrym stanie.Po niedzieli zdam relacje jak ciapek chodzi po wymianie wtryskiwaczy.Ustawie tak ciśnienie by było dobrze, zacznę od 135 i zobaczę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
POL1    28

Przepraszam że piszę pod moim postem być może moderator "rezor" udzieli mi rozgrzeszenia i da lekką pokutę :wub:

A więc do rzeczy założyłem końcówki DNOSD 299A do mojego C-328 ciśnienie nie wiedziałem jakie ustawić więc dałem 140.

Po założeniu do ciapka nie mogłem uwierzyć jak pięknie traktor chodzi.TO DZIAŁA panowie .

Ciapek mało co kopci i zrywa się momentalnie .Co do mocy nie powiem bo nigdzie nie jeżdziłem.

Strumień mgiełki jest inny jak w końcówkach WZM bo przy okazji swije sprawdziłem.

Ehhhh :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: Panowie warto!!!!!

Szkoda że do C-360 nie da się takich założyć ale by było :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
POL1    28

Żadne. :rolleyes: Bubla THM nie kupuj ani tego drugiego.Chyba że chcesz za miesiąc znów rozbierać.

Ja miałem używki ale BOSCH oryginał.

Ustawiłem na 140 bo najładniej pyliły :lol: :lol: czyli trafiłem.

Jak już to te http://allegro.pl/ro...2749724737.html

 

Chociaż z drugiej strony ciekawe czy jest róznica w pyleniu miedzy BOSCH-em a WZM.?

BOSCH to BOSCH.

Edytowano przez Marcin91
literówki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1826

Żebym miał ten próbnik do ustawiania wtrysków to też bym sobie potestował :D a tak mam daleko do kolesia co ma czym ustawić

Wie ktoś może gdzie można dostać jakiś używany sprawny ten próbnik w przystępnej cenie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukman2
      witam chciałem sie dowiedziec jak sie podkreca pompe w C-330???? <_<
    • Gość
      Przez Gość
      witam
      Problem jest praktycznie od dawna ale to olewałem
      Ogólnie to ciagnik ciezko pali chmura białego dymu jak juz złapie to dopuki sie troche nie zagrzeje to na jeden gar szczególnie na niskich obrotach jak sie przegazuje to ok a im zimniej tym gorzej
      Remont kapitalny ok 6lat temu rocznie ok 200mth ale nie widział orki ani ciężkiej roboty zawory ok pompa ok a przyczyny nie widac w sumie mozna tak robic bo mi to nie przeszkadza ale czy to nie wykonczy silnika jest dosc mocny nie pluje olejem i go tez nie bierze
       
      A jeszcze napisze w temacie kupiłem zetora z UK 7045 nie wiem jaki ma przebieg ale oleju nie bierze i wcale nie kopci co mnie martwi bo za to ciezko zapala wydaje mi sie dostaje za mało paliwa albo zapłon żle ustawiony
      A drugi problem to ze w zakresie od 1300-1700obr silnik dostaje sporych drgan ale nic w nim nie puka pracuje cicho co to moze byc????????
      pozdr
    • Przez PolandOnion
      Mam do wymiany chłodnice, nowa to koszt 500 zł a opinie mają takie że po roku czy dwóch i tak będzie dziurawa. Orginal Ursus niby lepsza ale tam już 1000 PLN. Montował ktoś chłodne z jakiegoś samochodu/busa ? Tam nie ma problemu że po roku padnie a i cena niższa. Z czego może pasować ?
    • Przez Deutz537
      Witam
      Co sądzicie o tej panewce z silnika c360?


    • Przez v11
      Ma ktoś doświadczenie w wymianie pompy CR -jak ustawić synchronizację pompy w stosunku do momentu  wtrysku  wtryskiwaczy  -pompa dwusekcyjna silnik sisu 6 cylindrów brak a raczej brak chęci zdejmowania pokrywy rozrządu bo to demontaż całego przodu nie ma dojścia do koła zamachowego   
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj