Skocz do zawartości

Polecane posty

KAROL0905    1

W mojej okolicy w tym tygodniu wszyscy popodnosili ceny po 100 zł na tonie na moczniku, saletrze i saletrzaku. Ruch się zrobił i tłumaczom się że nie ma nawozu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Fenol    4

...nie ma nawozu...

BUAHAHAHAAAA


kupując polski produkt dajesz zarobić producentowi, który odprowadzi podatki do budżetu, pośrednikom którzy też odprowadzą podatki, pracownikowi, który wyżywi rodzinę, wyśle dziecko do szkoły do której właśnie zakupiono nowe komputery za pieniądze z podatków. Nie bądź konsumentem, bądź obywatelem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    462

W środę byłem na spotkaniu i przedstawiciel z Polic też wspomniał o możliwości braku nawozów. A o obniżkach to coś dopiero w lipcu można się spodziewać, cena mocznika spadła bo jakieś kraje odmówiły odebrania dużej ilości mocznika i zrobiła się nadwyżka towaru więc cena spadła.

 

Jednego nie rozumiem wczoraj byłem w punkcie z nawozami i polifoska 8 ok 1960 zł a tata był w drugim i polifoska 8 coś ok. 2400 (odległość od punktów ok 12 km) ????????????????


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

luk2782    19

ja juz dłuzej nie mogłem czekac juz mi ojciec głowe suszył w koncu mówie to i tak twoja kasa. kupilismy 24 t saletry po 1050zł netto i 8 t saletrzaku po 970netto w firmie Osadkowski o. Rawicz. pytałem sie przewoznika mówi ze dziennie ok 70-100t wywoza. hmmm a ja jak byłem u nich dzien wczesniej to plac tak zawalony nawozem ze głowa boli!ale najlepsze jst to ze salertzak miał przywiezc dopiero za 2 tyg ale nastepnego dnia telefon z pytaniem czy moze byc jutro?:)troche kituja z ta cena nawozów moim zdaniem 15-20% ceny to jest sztucznie naciagnieta. u mnie ciecia na ten rok to zero P i K pod jare! ale na jesien pod ozimie juz pójdzie P i K


Nie ma piękniejszego dzwięku niz ryk 7,1 litrowego Deutza - muzyka dla moich uszu:)

szacunek dla NH ale respekt uznanie i oddanie dla DEUTZ-FAHR-a:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zloty1984    0
Jednego nie rozumiem wczoraj byłem w punkcie z nawozami i polifoska 8 ok 1960 zł a tata był w drugim i polifoska 8 coś ok. 2400 (odległość od punktów ok 12 km) ????????????????

 

nie ma nic trudnego do zrozumienia - poprostu tam gdzie polifoska tańsza sprowadzili ja po obniżce cen,a gdzie drozsza na jesieni po drogich cenach i nie bedzie nikt dokladal do interesu i stad taka cena. U mnie np sprowadzony był mocznik z kedziezyna w listopadzie po chyba 1600zl/t i niestety w tej cenie jest w sprzedazy. jesli ktos kupil w styczniu z polic to ma w cenie 1300zl/t.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafff24    26

nie powiedziałbym tak, bo Ci co przywieżli wcześniej mają drożej i tak police zwrócą im to, że stacili na 25% obniżce, a tamci co mają drożej być może nie są "dilerami" kupili od pośrednika, i nie mogą sobie tego w ten sposób odbić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz27    2

ja bym się nie łudził że cena nawozów azotowych spadnie. nie pamiętam jeszcze roku w którym na wiosnę cena by spadła. mocznik juz kosztuje 1150zl netto i idzie w górę.


sprzedam kombajn fortschritt E 517

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    50
ja bym się nie łudził że cena nawozów azotowych spadnie. nie pamiętam jeszcze roku w którym na wiosnę cena by spadła. mocznik juz kosztuje 1150zl netto i idzie w górę.

W sobotę byłem w składzie nawozów i mocznik krajowy był po 1270, import - 1170, saletra w cenie mocznika z importu. Ceny detal, brutto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZAP    0

Saletra niestety coraz droższa! ;) Euro wysokie zaraz będa tłumaczyć się lepszym, bardziej opłacalym eksportem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukotek    3

no ciekawe ale cena by sie jakaś orientacyjna przydała


(")_(")_.----.,/)

;^ ^ '; -._ , ')_

( o_, )' __,) '-._)

 

GumiaKi 25 zl:> Widły 60zl:> .... aaaa Prerzucanie gnoju bezcenne !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wagabunda    0

Poszukuje cen nawozów dla jesieni 2008. Chodzi mi konkretnie o takie nawozy jak:

 

- Saletra amonowa

- Saletrzak

- Polifoska 4

- kalimagnezje (albo jakis inny nawóz potasowy)

- i jakis nawóz fosforowy

 

Dzieki za wszelskie info ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sebastian    0
dziś byliśmy zapytać się o ceny nawozów i tu żal d*** ściska ;/

fosforan (polidap) 2990 zl

polifoska8 2700zl

mocznik 1400

saletra 1170

saletrzak 1040

sol potasowa 1900

wap mag 240

 

ceny brutto

dziś byłem i

fosforan 2400

polifoska8 2300

hmm reszta bez zmian ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmermf    78

fosforan 1750 i sól też można wyrwać jak min 24tony,a te ceny są zestarych zapasów ,szukajcie świeżego towaru

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lulak    4
Jeśli ktoś potrzebuje Saletry Amonowej (min 24 tony i wielokrotność) to dzwońcie tutaj 605073080.

 

Polecam. Mnie obsługują i jestem zadowolony.

 

 

ciebie obsługują ???

a może to ty obsługujesz...

twój nick mówi wiele...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZAP    0

Nick o niczym nie mówi, wybrałem taki bo tak wypadło. Nie miałem pomysłu na inny. A zresztą co to za różnica.

 

;).

 

taki żart. :D

 

Kurcze, przecież nikt nikogo do niczego nie zmusza. Mamy sobie pomagać a nie utrudniać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bongle    0

Nawozy azotowe kupiłem 23 stycznia, dzisiaj byłem na składzie i poszły w góre mocznik był 1290 jest 1360 saletrzak był1060 jest1070 saletra było1150 jest 1165. :angry:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    531

To się ciesz ze kupiłeś taniej. Ja kupiłem hmm koniec grudnia chyba.


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pasio    1

Ja niedawno kupiłem nawozy, saletra 34% po 1225 i mocznik po 1350.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bombay    0

Ja kupiłem dzisiaj saletre w Ampol-Merol w Myśliborzu po 1160 w big-bagach z dostawa do domu ok 30km. Spóznilem sie bo w piatek było 25 zł /t taniej ale kto to wiedział...czyli sa podwyzki. mało im. najlepsze jest to że ta saletra przyjedzie prosto od producenta i ta firma nawet rąk nie ubrudzi tym nawozem co lepsze nawet go nie zobacza bo transport bedzie jechał prosto do mnie i kierowca ma sie skontaktowac o której bedzie. Normalnie złodzieje!!!!

Dla porównania w Gorzowie wlkp oddalonym ode mnie o 40 km saletra jest po 1194.4 zł a w Dębnie (8 km ode mnie) jest po 1210zl. Tansze sa nawozy z Rosji. Saletra wychodzi po około 1000zł/t ale wiadomo musisz brac cały transport. Ja w tym roku ograniczyłem troche zakup nawozów i musiałem brac mniejsza ilosc za wieksza cene ale ta sa reguły rynku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
NHTC56    5

Z tym transoprtem nawozow wszedzie tak jest, jak w zesżłym roku kupowalismy w czerwcu saletre kędzieżyńską tez z Ampol-Merol, ale z Wąbrzezna, na nowy sezon czyli na ten rok to tez kierowca jechal tirem prosto z fabryki do nas i po drodze kontaktował sie jak ma dojechac...normalnie złodziejstwo diler jest tylko po to aby zbierac marze i to tak faktycznie za nic!! :/ tylko przy miejszych ilosciach niz cały TIR to nawoz jest przeładowynany w fiemir, ale jest tez drozszy odpowiednio...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bandi61    0

U mnie ojciec dzisiaj był się pytać o ceny to za

-mocznik 1100 zł/tona

-saletrzak 1380 zł/tona

 

 

Więc pytałem się ojca jeszcze raz i oczywiście przekręcił ceny, a mianowicie

-mocznik 1380 zł/tona

-saletrzak 1100 zł/tona

Bardzo przepraszam za pomyłkę.

Edytowano przez bandi61

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez tomek15h
      Interesuje mnie kwestia siewu nawozów pod rzepak?Dotych czas siałem nawozy po zaoranym polu natomias w tym roku chciałbym zrobić nieco inaczej ,mianowicie posiać nawozy na ztalezowane ściernisko a potem przeorać i siać.Prosze o opinie tych którzy mają coś do powiedzenia w tej tematyce???Pozdrawiam
    • Gość Profil usunięty
      Przez Gość Profil usunięty
      Czy może ktoś mi pomóc w rozpoznaniu tych maszyn rolniczych? Poproszę o nazwy, będę bardzo wdzięczna
      1.
      2.
      3.
      4.
      5.
      6.
      7.
      8.
      9.
      10.
      11.
       
    • Przez MultiEko
      Sprzedam nawozy dolistne w cenach producenta- gwarancja najniższych cen, bez pośredników. Przykładowo boramina 7zł/l w detalu, 6,75 w hurcie. Pozostałe produkty w podobnych i niższych cenach.










    • Przez maxhack0303
      kupię obornik koński bydlęcy z transportem lub bez najlepiej do 150 km od krakowa
    • Przez Pawel2309
      Mamy do zaoferowania podłoże po pieczarkach, które służy jako nawóz na pole, do sadu lub ogrodu.
      Przywozimy samochodem ciężarowym z naczepą wywrotką popularnie zwaną patelnią o pojemności 40 metrów sześciennych.
      Cena ustalana indywidualnie w zależności od miejsca dostawy jak i zamówionej ilości.
       
      Przybliżona cena za patelnie- 550 zł w okolicach Białej Podlaskiej.
       
      Wszelkich informacji udzielę telefonicznie- 881294622.
×