leszczu19901

Zetor 7211 Problem z ustawieniem ogrzewania.

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
lukaczmarek    277

fordtw15 U mnie ciepła woda idzie na nagrzewnice dopiero jak się ciągnik rozgrzeje. Jak masz za mało wody w układzie to bedziesz miał problemy z ogrzewaniem musi byc na full. Generalnie ogrzewanie jest super. W zimie można sobie prawie w podkoszulce jeździć tak grzeje :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daniel18    4

a ja mam takie pytanie bo u mnie jak włączę ogrzewanie w zetorze 7211 to po jakieś godzinie pracy pali się bezpiecznik. a jak jest w was?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fordtw15    0

zawór jest otwarty, co prawda muszę go wymienić bo zacząłem nim kręcić i lekko przeciekał ale otworzyłem go i po czasie się zamulił.

ciągnik jest cały czas na płynie, spróbuje go dolać na maxa tak jak podpowiadacie i zobaczymy

Edytowano przez fordtw15

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a ja mam takie pytanie bo u mnie jak włączę ogrzewanie w zetorze 7211 to po jakieś godzinie pracy pali się bezpiecznik. a jak jest w was?

U mnie bezpieczniki lubią się palić przy przełączaniu z wolnych obrotów wentylatorów na szybkie i odwrotnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KOSTEK12    17

Witam mam prośbę do autora i nie tylko o opisanie krok po kroku co trzeba wykonać żeby wymienić ten zaworek pod dachem mój zaczyna kapać, głownie chodzi mi o spuszczenie płynu czy z bloku silnika wystarczy, a swoją drogą jest to bardzo dziwne że nagrzewnice są wyżej niż silnik a płyn nie wraca samoistnie na dół do chłodnicy nawet po otwarciu korka :o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

Ciapnij śrubokrętem w nagrzewnicę, to będzie wracał :ph34r: .

Aby chciał płynąc na dół, to musisz czymś wypełnić przestrzeń po płynie, zazwyczaj powietrzem. W tej nagrzewnicy mieści się niewiele płynu i spuszczenie 2 litrów powinno wystarczyć z zapasem. Jeśli z spuścisz ten płyn, to w nagrzewnicy będzie nadal i dopiero poluzowanie przewodu lub zaworka przy nagrzewnicy spowoduje dostanie się powietrza do układu i umożliwi spłyniecie płynu na dół. Jeśli płyn był dawno nie wymieniany to spuściłbym cały i go wymienił albo przynajmniej pozwolił na wytracenie się szlamu i brudu na dnie naczynia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3017

po prostu sciag weza ktorym woda idzie do nagrzewnicy . z rurki ktora idzie z pompy wody powinie zejsc bez problemu.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fordtw15    0

Witam wszystkich w dalszym ciągu mam problemy z ogrzewaniem w 7211. Wymontowałem nagrzewnice przepłukałem ja następnie zaworek i wszystkie węże czyli możliwość zapchania wykluczyłem, poziom płynu max a w kabinie dalej zimno. Zastanawiam się jeszcze nad termostatem chociaż ciągnik szybko się nagrzewa do osiemdziesięciu kilku stopni.

Nie mam bladego pojęcia o co chodzi może ktoś pomoże

 

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radekk    157

W jakim stanie jest pompa wodna? Jak wirnik jest niedokładnie spasowany to może nie dawać odpowiedniego ciśnienia na układ.Było gdzieś o tym na forum kiedyś ktoś napisał.Ja osobiście nie spodkałem sie z takim przypadkiem ale wszystko możliwe. Jeżeli węże dobrze podłączone(zasilanie górą ,powrót dołem) termostat sprawny ,zawór otwarty przepływ jest to nic innego nie przychodzi mi do głowy.


Jeśli podoba Ci się co napisałem, lub pomogłem kliknij zieloną strzałkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3017

moze cieglo sterowania zaworu wyrwalo sie z objemek i nie przekreca zaworu.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fordtw15    0

zawór cały rozebrałem i ustawiłem na otwarty, o pompie to nie wiem, ogólnie ciągnik uzyskuje temp. ale nie grzeje się, obieg jest. Możliwe że pompa za słabo daje albo ten termostat spróbuje dać nowy na początek

 

A kolego powiedz zasilanie górą czyli zasilanie dostaje od pompy wodnej a powrót do kolektora wodnego czy odwrotnie?

 

już wiem pompa zasysa wode z nagrzewnicy a gorąca idzie z kolektora chyba że się myle.

Edytowano przez fordtw15

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radekk    157

Zasilanie idzie z kolanka kolektora wodnego, do rurki następnie ta rurka jest podłączona u góry do zaworu nagrzewnic a zawór do górnych wejsć w nagrzewnicach.Powrót idzie od dolnych wyjść z nagrzewnicy, rurką podłączoną do króćca przy pompie wodnej.


Jeśli podoba Ci się co napisałem, lub pomogłem kliknij zieloną strzałkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukeski15
      Witam. Mam problem z podłączeniem alternatora. Alternator jest z jakiegoś Volkswagena. Ma on wbudowany regulator, więc jak to podłączyć omijając regulator? Są na nim wyjeścia D+, B+ oraz + .Tu jest jego zdjęcie:
      http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ce47c2575d8c28e1.html#
      Wielkie dzięki !
      pozdrawiam Łukasz
    • Przez raven18
      Hej
      Grzeje się i topi mi bezpiecznik od nawiewu, zetor 7045 wszystko jest na 1 bezpieczniku 15A, nie wiem czy tak było oryginalnie, wkładałem 25A to jakiś czas chodziło ale na koniec i tak stopiło (bardziej topi plastik w bezpieczniku )
      Póki co sprawdziłem: 
      -podłączyłem pod inne gniazdo bezpiecznika
      -podłączałem tylko jedną stronę, dmuchawę, by wykluczyć złe styki czy uszkodzenie w części instalacji
      -zmostkowałem przewód od bezpiecznika bezpośrednio do przekaźnika
      -wymieniłem przekaźniki 
      -sprawdziłem opór na tych opornikach przy dmuchawach i wyglądały na ok
      i bez zmian tak samo topi bezpieczniki, raczej zwarcia nie ma gdyż w takim wypadku od razu by paliło a nie działało jakiś czas.
      Z tego co mi pozostało to gruntowne sprawdzenie instalacji w dachu ale to taka ostateczność gdyż wszystko pozawijane i sporo z tym roboty
      I nie wiem, może ktoś ma jakiś pomysł jeszcze co może być powodem? podejrzewam ten bezpiecznik ale rok czasu działało na jednym 15A i nagle okazał się za mały?
    • Przez Pilar
      Witam, kupiłem zetora 7711 i jedną z rzeczy do zrobienia jest zamontowanie czujników od ręcznego hamulca walka wom i hamulca ręcznego. Z podłogi wychodzą trzy kable (czerwony, biały, czarny) i zrobiłem w ten sposób, że z  kabla białego zrobiłem dwa rozgałęzienia (jest to kabel prądowy) do czujnika od wom’u podłączyłem kabel biały i czerwony a do ręcznego hamulca czarny i biały. Problem jest taki, że gdy nacisnę czujnik od womu to gaśnie kontrolka ale zapala się od hamulca ręcznego (na zmianę się zapalają) z kolei jak wyłączę kluczyk ze stacyjki to świecą się obie kontrolki. Ktoś wie jak to rozwiązać? Czy z podłogi nie powinny wychodzić 4 kable? Nie jestem elektrykiem i ciężko mi ogarnąć instalacje ze schematu.



    • Przez Rafał2222
      Witam. Czy za cofnie motogodzin odpowiedzialna jest prądniczka? Obroty chodzą ładnie, próbowałem zamienić kabelki, ale to w tedy nic nie działa tylko wstazówka skaczę tak co sekundę. I drogi temat jak włączę światła to wszystkie zegary wariują zegar temperatury wody skaczę od razu do 120stopni zegar stanu paliwa pokazuje zerowy stan a zegar obrotów nieruchomo stoi po za pół miary. Podejrzewam stacyjkę czy może dawać takie objawy? Zetor 5011
    • Przez raul7031
      Jak macie podłączone lampy robocze led nad kierunkowskazami w 7211? Skąd zasilanie i jak poprowadzone przewody? 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj