audi80b4

Grzanie się oleju w hydraulice Belarus 952.2

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Bambi14    97

gosciu ale odgrzales kotleta! juz dawno mam wstawiony inny rozdzielacz i nie ma zadnych problemow z grzaniem oleju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laszek    1

Ale jaki wstawiłeś jakiś uniwersalny z allegro czy coś typowego od ruska?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Proktor    17

Witam. Posiadam Belarus 1221.3 I pracuje z nim z rozrzutnikiem fortstchritt t088 I mój problem polega na tym że co kilka wywiezień rozrzutnika (niekiedy 5, 10) rozrywa mi uszczelniacz w silniku hydraulicznym w rozrzutniku i cały olej na ziemie ... Silnik w tym czasie jest gorący i czy ta wysoka temperatura oleju w hydraulice jest powodem wywalania uszczelniacza ? Dodam że na wężu mam wstawiony dławik do regulacji prędkości posówu taśmy . Czy wstawianie do belarusa chłodnicy oleju hydraulicznego miało by sens ? I jak z podłączeniem węży ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Do regulacji obrotów silnika hydraulicznego nie daje się dławika tylko regulator przepływu oleju.  I tu też są dwa rodzaje jeden który nadmiar puszcza do powrotu do zbiornika i drugi który dławi olej a nadmiar podnosi ciśnienie ponad maksymalne i uchodzi do zbiornika zaworem przelewowym rozdzielacza. 

Powinieneś mieć ten pierwszy, jego stosuje się przy długotrwałym używaniu np. silnika hydraulicznego. 

Zawór dławiący wymusza otwieranie zaworu rozdzielacza, ta część hydrauliki pracuje non stop pod max ciśnieniem i temu grzeje ci się olej.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Proktor    17

 

https://www.google.pl/search?q=dławik+oleju&client=ms-android-htc-rev&prmd=imvn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiUmICOxYzTAhUOb5oKHf3wCT4Q_AUIBygB&biw=360&bih=511&dpr=3#tbm=isch&q=regulator+przep%C5%82ywu+oleju&*&imgrc=oqNdaYcOGb1geM: takie coś mam na powrocie węża . Jak możesz to linkiem pokaż jaki mam zastosować. Dzięki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

To jest do bani. Możesz to zakładać do swobodnego opadania lub krótkotrwałej pracy pod ciśnieniem. Wywal to bo przez niego katujesz hydraulikę ciągnika.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Tomas13
      Mam problem z ciągnikiem  Belarus 952.4. Kontrolka od świec żarowych po przekręceniu kluczyka powinna się świecić przez około 30sek od momentu przekręcenia kluczyka i zacząć migać po tych 30sek informując ze świece są nagrzane, po odpaleniu silnika powinna zgasnąć. Teraz jest tak ze kontrolka miga od razu po przekręceniu kluczyka  (co ok 3sek przez ok 0,5sek) . Włączenie silnika nie powoduje przerywa migania kontrolki, sama przestaje migać po kilku minutach. Co może być tego przyczyną, czy to problem z jakimś przekaźnikiem/sterownikiem świec???
    • Przez TheXxKamilxX
      Siemka tak jak w temacie mam problem z podnośnikiem  a mianowicie po dłuższej pracy gdy olej się zagrzeje słabo podnosi,taki agregat talerzowy 1300 podniesie ale jak chce siewnik podczepić to drgnie na 50 cm i dalej nie chce. Naczytałem się trochę na ten temat bo nie jestem jedynym użytkownikiem tego ciągnika który ma lub miał ten problem,większość pisze że to zawór bezpieczeństwa z tyłu ciągnika obok rozdzielacza,wszyscy piszą że trzeba regulować ale nikt nie pisze jak to dokładnie zrobić i tu właśnie jesteście mi potrzebni.
      Jeśli ktoś sie bawił z tym to proszę żeby mi krok po kroku opisać jak to zrobić bo nie chce czegoś zepsuć  
      z góry dzięki za odp   
    • Przez raszpl
      Witam, mam problem z MF 3060, a mianowicie chodzi o cisnienie oleju. Od jakiegos czasu zaświeca mi sie kontrolka " cisnienia oleju" a co za tym idzie, przedni napęd sam sie włącza. Robi sie tak podczas zdjecia nogi z gazu. Obawiam sie że czeka mnie wymiana pompy hydraulicznej. Przyczyną zapewne była duza ilosc opiłków metalu która pojawila sie z hamulcow w ktorych wytarly sie okladziny i co za tym idzie metal ocieral o metal. Mógłby mi ktos dać jakies rady, wskazowki co sprawdzić zeby upewnic sie cos mu dolega albo co mnie czeka z jego przyszłością?
      Z góry dzieki za odpowiedzi.
    • Przez zetor7352
      Witam.mam problem z zalaczeniem mlocarni w jd 2058 hillmaster.zalacza wtedy tylko kiedy np.trzyma sie podnoszenie hederu i zalacza zawor przelewowy.cisnienia na pompach ok pomierzone.cisnienie na zaworze redukcyjnym tez ok.jaka moze byc przyczyna? Ktos cos.z gory dzieki
       
    • Przez sznajdik
      Zagadka dla wtajemniczonych bardziej niż ja, cały czas wysiada mi jedna sekcja pompy od hydrauliki coś jest nie halo skoro tak się dzieje tylko co i gdzie tego szukać? Dodam że do oleju zastrzeżeń mieć nie mogę bo go przejrzałem zarówno dno skrzyni pod kątem czystości obejrzane a wspomaganie osłabło po 10 miesiącach od założenia pompy (w tym zimą ciągnik prawie nie używany stał) hydraulika zewnętrzna bez zarzutu. Pompa wyjęta pojedzie do reklamacji żeby poznać opinię zakładu, gdzie szukać przyczyny? co męczy tak tę pompę że ta sekcja zdycha?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj