andrejus

Od czego ta kontrolka

Polecane posty

robertszejk    1

z życia kolego, a jak jeszcze zacznie ci się ciężkawo kręcić to napewno poszła pompa olejowa bo jeden segment tej pompy jest odpowiedzialny za skrzynie i wspomaganie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    158

zapomniałem. Jutro zrobię foty, obiecuje :)


Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzejlud    0

Przycisk START podłączony jest do cewki przy pompie wtryskowej i służy do zwiększenia dawki paliwa na rozruch.Świeca płomieniowa działa niezależnie.Oczywiście dotyczt to 155.54

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
paaawel    0

Witam.

Mam Renault 120.54. Podobnie jak w przypadku autora postu w ciągniku błyska czerwona kontrolka wykrzyknika po prawej stronie. W momencie gdy zaczełą błyskać ciagnik przestał przerzucaś półbiegi. Je ździ tylko na drugim półbiegu, gdy włączy się III lub I zaraz z powrotem przełancza sie na II. Czy może wiećie co może być przyczyną

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wisniak222    1

Sprawdź filtry, bo na moje to jest coś nie tak z ciśnieniem oleju a czy jest różnica zimny ciepły o lej????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertszejk    1

Witam.

Mam Renault 120.54. Podobnie jak w przypadku autora postu w ciągniku błyska czerwona kontrolka wykrzyknika po prawej stronie. W momencie gdy zaczełą błyskać ciagnik przestał przerzucaś półbiegi. Je ździ tylko na drugim półbiegu, gdy włączy się III lub I zaraz z powrotem przełancza sie na II. Czy może wiećie co może być przyczyną

możliwe że filtry, ale potym co piszesz to wynika że ciągnik wszedł w system awaryjny, działa on tylko na drógim półbiegu i jedzie tylko do przodu umożliwia to zjazd z pola, prawdopodobnie (nie napewno) elektrozawory sterujące skrzynią są zabrudzone co spowodowało ich zacięcie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
paaawel    0

możliwe że filtry, ale potym co piszesz to wynika że ciągnik wszedł w system awaryjny, działa on tylko na drógim półbiegu i jedzie tylko do przodu umożliwia to zjazd z pola, prawdopodobnie (nie napewno) elektrozawory sterujące skrzynią są zabrudzone co spowodowało ich zacięcie

Kolego mozesz podpowiedzieć gdzie znajdują sie te elektrozawory i czy da się je wyczyścić?

Dzięki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertszejk    1

Kolego mozesz podpowiedzieć gdzie znajdują sie te elektrozawory i czy da się je wyczyścić?

Dzięki.

wyciągni wykładzine gumową z pod nóg i odkręć blachę w podłodze, są dokładnie pod pedałami na skrzyni biegów , za jazde odpowiedzialne są te zewnętrzne dwa po prawej i dwa po lewej (((niewiem który jest od czego - przód, tył, półbiegi))) są rozbieralne, jak nie są uszkodzone to po wyczyszczeniu powinny działać ,ale jeśli zabrudzenie było przyczyną awarji to olej i filtry do wymiany

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam posiadam renault 120.54 i informacje na temat tych kontrolek już przeczytałem, mam jeszcze takie objawy u siebie jak ciężko się kręci kierownicą na postoju i strasznie szarpie przy ruszaniu na 1 i 3 półbiegu do przodu podobnie i do tyłu na 2 można ruszyć do przodu łagodnie.

Poprzedni właściciel twierdzi że wymienił olej i wszystkie filtry a mi przysłał nową pompę hydrauliczna(w czasie zakupu była zamówiona)co może powodować takie objawy??

Paaawel sprawdź kable które są podłączone od półbiegów do elektrozaworów przy skrzyni, po prostu poruszaj nimi u mnie też nie chciało przełączyć cały czas drugi półbieg był i okazało się że coś nie łączyło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    158

Pompa hydrauliczna zakończyła swój żywot.


Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1150

wszystko jest mozliwe, ale byloby to bardzo dziwne

jesli tak to pozostaje Ci reklamacja

  • Like 1

Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    158

Zmierz ciś.


Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ciś ma 180 barów. Rozmawiałem z kolegą który ma renault i mówił że może się orbitrol rozszczelnił co o tym myślicie??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertszejk    1

Witam.

Mam Renault 120.54. Podobnie jak w przypadku autora postu w ciągniku błyska czerwona kontrolka wykrzyknika po prawej stronie. W momencie gdy zaczełą błyskać ciagnik przestał przerzucaś półbiegi. Je ździ tylko na drugim półbiegu, gdy włączy się III lub I zaraz z powrotem przełancza sie na II. Czy może wiećie co może być przyczyną

witam , jak tam renia zrobiona ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    158

Mi się tak działo w zimę przy dużych mrozach. Chyba wina gęstego oleju bo po 15 minutach jazdy półbiegi wracały.


Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid464    24

możliwe że filtry, ale potym co piszesz to wynika że ciągnik wszedł w system awaryjny, działa on tylko na drógim półbiegu i jedzie tylko do przodu umożliwia to zjazd z pola, prawdopodobnie (nie napewno) elektrozawory sterujące skrzynią są zabrudzone co spowodowało ich zacięcie

 

mam to samo wszystko było ok do puki coś się stało z elektromagnesem przy rozruszniku nie opalił tylko na srubokręt, no i właśnie stało się jak ktoś wyzej pisze włączył się tryb awaryjny. czy ktoś wie jak to wyłączyć by dalej smigać na polu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniek0277    2

Przykleje sie tu;chodzi o kontrolki druga od konca,zaswieciła sie temp.silnika około 80-85c piszczyk siedzial cicho co ona sygnalizuje i gzie szukac czujnika, przy filtrze powietrza i na kolektorach nic nie ma,czasami w robocie miga ta na blotniku ostatnia ,olej w skrz. jest na srodku miarki,nie moge namierzyc zadnych czujnikow,pod zbiornikiem na plecaku? Kilka znalazłem lecz nie te.1 tylko swiecila 2 miga czasami, gzie moga byc jakies czujniki od nich?

post-34194-0-82992300-1362822166_thumb.jpg

post-34194-0-04476700-1362822184_thumb.jpg

Edytowano przez maniek0277

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrejus    158

Gdybyś jasniej opisał jakie kontrolki świecą i kiedy było by prościej pomóc ci. Na zdjęciu zaznacz która kontrolka


Nie bój się tego że twoje życie kiedyś się skończy, ale tego, że może się nigdy nie zacząć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1150

1 jest jak sie nie myle od filtra hydrauliki

2 wyglada an niski stan oleju w skrzyni, jesli masz olej w stanie to ja bym sie tym nie martwil


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
    • Przez Mati3005
      Witam, Panowie mam pytanie odnośnie ustawienia balansera, tłumika drgań zwał jak zwał, przy remoncie silnika mechanik nie zaznaczył położenia wału względem ustawienia balansera, i teraz podczas pracy są odczuwalne drgania na ciagniku, nie wiem jeszcze jak z sila przy ciężkiej pracy bo na razie tylko pracował z opryskiwaczem ale takich drgań przed remontem nie było wiem ze ma być ustawione dwa skrajne tłoki w GMP i teraz pytanie czy jest gdzieś na kole od wału oznaczenie tego czy czeka mnie metoda prób i błędów ze śrubokrętem we wtrysku?? 🙂 na balanserze jest oznaczenie na kole zębatym, za pomoc dziękuję 
    • Przez Wojtas974
      witam tak jak w tytule, nie mogę wrzucić tych biegów, 3 i 4 wchodzi normalnie, ktoś miał podobny problem?
    • Przez BartekMaruszewski
      Witam. W mojej renówce pojawił się problem z włączającym się napędem, a mianowicie podczas jazdy bez różnicy czy wolno czy szybko, na niskich czy wysokich obrotach zapala się i po jakimś czasie gaśnie (albo nawet miga) kontrolka od ręcznego, co za tym idzie czuć i słychać jak zaczyna ciągnąć przedni napęd. Potrafi włączyć się nawet jadąc po drodze co jest dość uciążliwe. Jeśli ktoś orientuje się w czym może być  problem byłbym wdzięczny za odpowiedź. Renault 103.54 16x16  mechaniczna. Pozdrawiam 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj